snart är 2010 över och 2011 börjar..


ett bild collage, från 2010 (fast det är bara några bilder, dom andra bilderna ligger på min andra data)

Jag hittar inte vad jag skrev om två 2009 vad jag tyckte om året, men jag minns att jag skrev att i början av året sög det. Mitten av året var det riktigt bra så bra man kunde tänka sig. Men när året skulle ta slut blev allt fel, fel och fel. Men det hänger nog nästan med det här året med, jag tycker det har vart bäst i mitten av året.

Början av året minns jag att jag gick i 9:an det var lite drygt. Sen kom klassresan och skolavlutningen, hur bra som helst. Sommaren var bra fast det var mycket sommar jobb och mindre sol för min del. Men det var ändå bra, sen började jag skolan super bra med ny klass nya vänner. och nu när det drar sig mot slutet har det inte alls vart som jag tänkt. Men det spelar ingen roll, för jag är så taggad för ett nytt år. Och två 2011 kommer vara bra från början till slut, det har jag bestämt.

Hur har erat är varit?♥

Kommentarer

- Ya;D

Sv: Jag vet inte, haha sitta mindra vid datorn (A) haha skoja, men mamma och pappa tkr jag sitter förmycket vid datorn

- jadå, själv?;D

sv; det borde du vara!! :D

- okej!;D

jadå, allt är bra. själv?



Passar på att önska dig ett Gott Nytt År!!

samma här :)

sv:

hihi åhh tack desamma :d <3

sv; hihi ja :D

ska vi följa varandra på bloglovon? :D

- Okey, jag tar det mest lungt. (:

gott nytt år:D

fina bilder :)

Gott nytt år (:

sv:

sov du gott idag då ?:d <3

- Ahh!:D

sv; bra! säg till när du har lagt till mig! ;)

- aa:)

varsegod ! :)



jag är också sjukt taggad !



detta år har varit underbart, förutom i slutet det hände en grej, en när och kär dog. :(

annars helt underbart !

sv; hihi :) hur är det idag då ?

allt bra idag? :D <3

Varsågod :)

sv:

hehe vad bra ^^ jo ja sov underbart ! <3

sv: fint! =)

Många fina bilder :)

Jag med :)

sv; det är bara bra!! gott nytt år på dig förrästen!! :D

god morgon sötnos. allt bra med dig idag?

sv; jättebra :d

- Ja!:D

sv; hhehe jaa! :D

helt ok. händer idag?

det ska du vara ! jag är inte ett dugg bra på att göra designer :O vet knappt hur man gör och det är jätte tråkigt :)

sv; mm :D

sv: ja va duktig du är :) gör du de i photoshop då? :)

sv; har du lagt till mig? :D

Gott nytt år på dig hoppas du får en toppen år fylld av lycka :D

aha okej :)då ska du vara jätte nöjd för det blev riktigt fint:)

- Svarar på kommentarer och sånt, själv?:D

jag kanske är blind som inte ser haha :D

- Okej!:)

Vilket härligt collage!

Imorgon är det ett nytt år. Och jag ska börja mina två veckor på det nya året i Thailand. Jag åker dit imorgon hihi :D

fin blogg design :)

Ville bara kika in och säga gott nytt år!

sv; va bra :D

Fin design :)

gud så fin header & design har du på din blogg :D

SV: <3

sv; Varsågod :).

GOTT NYTT ÅR! :D

sv; hihi :d

gott nytt år :D

sv: hihi, så lite så :)<3

Ha en super bra dag nu!

fin blogg!

allt bra med dig? :) / kram cajsa

GOTT NYTT ÅR PÅ DIG !



Vad har du för planer för ikväll ?



Och vilken tycker du är typiskt '' nyårs '' färg på ögonskugga ?



<3

ah ! :D

händer till helgen då ? :D

Vi ska fira nyår, du då? :P

sv; :D allt bra?

sv låter härligt (:<3

sovit gott då sweetie ?<3

varsågod:D

SVAR Tack!

hejsan! ursäktar om jag stökar ner!

men, undrar om du gillar smycken?

om du gör det, borde du ta en titt i min smyckesblogg! Jewelsbykasia.blogg.se

du kommer inte ångra dig att du klickat in till mig!

hoppas du kikar in :)

KRAM

har du något nyårslöfte då? :)

SV: Haha okej, inte lätt o komma på nåt? :P

hoppas du får en bra nyårsafton :)

sv. Åh tack :)<3

sv jo ja sov gott (:<3

ser ut som ett bra år :)

sv;Joo de är bra :D har du nått nyårslöfte? :)

hoppas att du får en grym nyårsafton :D <3

hoppas du får en bra nyårsafton :)

sv; vad gör du? :D

sv;Nepp ;p har inte ens haft tanken på de faktiskt xD Men jag kommer inte på vad man skulle kunna ha!

smart att göra kollage:)

sv yes :) du ja har en fråga. du vet system kameror? de har ju typ nått skydd lr va de är sånt där fram plast sak som man kan ta bort o lägga till?

nån sa att de va för om man vill ta bild motsol så använder man den? men de funkar ju nt så mkt bättre xD ?

wiih! tack så mkt ;)

SV: Du kommer nog på nåt ;D <3

Gott nytt år ♥

gott nytt år! :D

sv haha nä dene öpppen ? :oo

lite svårt o förklara haha xD

men hon sa att man använder den när det är sol mot kameran D:

sv ahaa okej ;o

haha lite ny näre gäller systemkameror. xd

sv; ingert :D

sv;Haha okej :D

sv; japps :D

sv; hoppas du får en bra kväll! :D

sv: okej, då kasnke jag ska lära mig de :) är de svårt? :

gott nytt år! :D

finheader! :D



2011 ska bli ett toppenår! o denna kvl ska också bli toppen hoppas jag, kram

Hejj! ska förmodligen köpa en systemkamera. Något tips?

fin blogg!























Follow my on Bloglovin







Trackback