ännu en dag närmare julen..


foto: Beatrice jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D +28-80 mm

det blir bara en bild just nu, ska snart hoppa i säng men ska vänta på att Emma ringer mig.

först måste jag bara säga hur mycket jag älskar våran katt och min brors katt. våran katt och Johannes katter är syskon, så det mäkrs att dom gör samma saker iaf. när jag har vart vid Johannes har dom bitit sönder två laddar sladdar som jag har till min mobil. idag när jag tänkte att jag måste ladda min mobil, för Elin skulle höra av sig senare. så ska jag dra tag i laddar sladden tror ni den var hel? den var inte alls hel, tror ni jag får panik då?

tur att pappa lyckades laga den, sen fick jag smsa av Elin skönt att kunna smsa henne. men vill bara träffa henne nu nu nu nu! men måste vänta, jag orkar inte vänta längre. räcker det inte att vänta i två veckor?

hoppas ni haft en bra kväll, godnatt ♥


Kommentarer

Hm okej om du nu vill det. Vill först bara skriva att alla har sin egna åsikt och dina inlägg är inte "min typ" att läsa.



Och därför blir de tråkiga att läsa. Men andra kanske inte tycker det. Jag tycker det är roligt att läsa Kissies och Dessie, Kenzas inlägg.

otroligt fin bild !

sv. mår bra ja med :d

vad har du för dej då sötnos?<3

sv. kul att du e med sötnos lycka till btw <3

Undra om dom ens tänker... :O

Sv: Tack så mycket! :)

Hejsan ska du vara med i min tävling eller inte?? Skulle värkligen vara kul om du hann:)

grym fotograf är du! :)

God Jul! Hoppas du får en riktigt fin jul.

SV: Nice din var bra.



http://open.spotify.com/user/annaliljeflod/playlist/3cC4Cvno6ZKYSNOn9QNrZZ



Är min :)

sv; ja det är ju jättefint på sommaren :)

Snö snö snö... blir man inte trött snart?

Vi flyttar til thailand vett ja;)

Vad fin bild! :o

Hahah XD Fin bild :P

Musik och Svarar på din kommentar <3

sv: aha okej.



hahh katter är allt bra roliga, kanske inte för stunden :P

Hejsan på bloggen pågår en tävling! Kika gärna in om du är intresserad!



Ps: Sorry om du inte gillar sånt hära..

fin bild! :D

Jadå allt är super, sj?:D

jag mår helt okej, hoppas på att förkylningen hinner försvinna innan imorgon! själv då?:)

ja katter kan fan inte vara smarta djur haha :p

allt bra? :)

sv: så lite så =)

allt bra? =D

Vacker bild!

En dag kvar till julafton, hur känns de? ;)

med mamma och syrran :)

bara bra :)

en dag kvar till julafton! :D längtar du...?

akej, jag är lite taggad ;d<3

sv: varsegod :D



ja, jätte kul !

Mmm jätte :) Hihi

Yes! Vad ska du hitta på idag då? :)

sv: juudå här e det fin fint, där då?:)



fin bild!

hehe :P Hur mår du idag ?^^ <3

sv; jag svarar på kommentarer:) Sj då?

sv: det roliga är att jag tycker dem är för mörka :((

Fin bild, händer idag då?

kram

sv: allt är bara bra med mej, självdå? :)

SV: tack så mycket! :)



God jul på dig!♥

Akej, jag ska fira mamma med släkten :)

SV. också julpyssla, är det snö där du bor?

hihi det är lugnt :)



alla har ju olika smak på musik :)

vilken slags kamera fotograferar du med ;)

- Ahh, vad ska du göra idag då?:)

sv: så lite så :)

allt bra idag?hehe

tackar! :D



fin bild, som vanligt ;)

Okej :)

Gör du designer till andra?



Jojjjjoh - God Jul!

hihi :D

fin bild :) och du som sa att du inte hade några fina vinterbilder :o inte okej att ljuga :D

vad ska du göra idag då? :D

Ha en riktigt god jul :=)

Sv: jaha okej, här med , snön bara faller ^^

vad ska du hitta på imorgon?

supefin bild! vad duktig du är! :)

Fin bild ! = )

sv: tack så mycket sötnos! :D

Sv: jaha roligt ^^ inte föräldrar?

jag firar med släkten :)

sv: det är inte så viktigt med en bra förklaring egentligen, det är bara till för att tävlingen ska bli lite roligare men man behöver inte komma på någon förklaring, man kan bli en av finalisterna ändå :)



åh tack :D

Fin bild!:)

sv: va skoj :D då är det bara att skriva ett inlägg om det då :]

- Inte så mycket:)

svar: tack :D

hehe så lite så! :D

Okejj :)



Jojjjjoh - God Jul!

yes ;)

Okii :)

sv: hehe vad br a^^ jo ja mår fint ! :d



plane rför idag då ?

yes :)

händer idag då? :)

Sv: Tack så mycket! :)

Sv: japp! :)

Vad har du önskat dig i julklapp? :D



Fin bild btw!!

finfin bild. :D

super fin bild! :)

Svar: JA! jag älskar min kamera !! :)

Hihi =D

japp snart är det jul

man börjar faktist få julpirret i magen























Follow my on Bloglovin







Trackback