vinn en länk hos mig


1. Gå in på bloggsvar (länk)
2. Ställ en eller flera frågor till mig, ställer ni mer än en skicka dom i två olika omgånger.
3. glöm inte att skriv eran blogg adress när ni ställer frågan.
4. sen ikväll efter 18:00 kommer eran länk finnas i ett inlägg om ni ställt en fråga.

Men glöm inte att eran adress så jag vet vilken blogg jag ska länka.
tack till er som vill ställa mer än en fråga och tack till er som bara vill ställa en.

Ikväll efter tolv kommer min nya heaer och design, så grymt taggad men en helt ny!

Kommentarer

sv: inte så mycket.

göra idag ?:)

så lite :D

sv <3 (:

sv: okej, trevligt! :) ska nog bara se film med kompisar :)

sv: jadå :)

Sv: Ja :-D

sv: hahaha, va roligt! :D

sv glad att du blev glad :d<33

sv inget speciellt sj ? (:

allt bra? :D

ingenting tror jag (:

Svar: Ja, det tyckte jag också :-)

sv: den är ju lite speciell :) hehehe...

sv (:<3

va görs?

Jo det är bra med mig! Vad gör du då? :)



sv: superkul att du är med och tävlar :D

sv; det är jätte bra här med! :D

svar: vad gör dudå? :D

SVAR tack! :) missa inte tävlingen på bloggen!

Jag är med min vän Sofie! <3 :D

sv: ((:

hejhej, är allt bra med dig idag ? :)

sv; jadå, vad ska du göra på nyår då? :D

Fått något kul i julklapp? :D:D



kram

Svar: Inte mycket, ska snart gå upp och kolla vad dom andra gör där uppe :-)

mm

sv: roligt att du är med och tävlar :)

Vad brukar du äta på nyårsafton?

jo, allt är bra med mig :)

har du några planer för dagen ? :) <3

sv: Så lite så :p

SV: Ja, vad händer ikväll då? :-)

SV; Haha, japp! Vad gör du idag då?

sv; okej, ska vara med familjen.. :)

ja! :)

okej, jag kanske ska till några tjejkompisar i klassen ikväll <3

sv: nja sådär taggad.. :b hihi!!

va ska du göra då?? :D

allt bra? :)

Vilken fin blogg du har!

<33

Allt bra?

vad görs?

Japp :)

Ojsan.. :$

- Har varit i kungsmässan och ska snart till simningen!:)

sv: yes :) men höru nu ska jag åka till Afrika men kommer ha frågestund medans jag e borta. Snälla ställ en fråga eller två pusss

Hoppas du får en bra dag!:)

Kram

Woohoo, ny desing taggar vi :D

jag är med! Håller på att ställa frågor :)

sv: åh vad roligt att du är med :D

SV: :D

sv' gör du då? :D

sv' har nyss svarat på en massa kommentarer :)<3

Sjukt söt blogg! :)

sv: Härligt med ny design :)

- Ja!:)

packar

sv: =)



Gör du dina headers själv?

Längtar ;)



Allt bra?=:)



sv: superkul att du är med och tävlar :D



sv gott! jag mår toppen :)

sv: Japp.

sv' kommer inte på något just nu :O<3

SV; Okej :) Ska snart börja fixa middag.

sv; :)

Jodå, allt är toppen och jg är fett taggad på nyår :D <3

sv: tack ska testa. Fast jag för det mesta redan. Hust nu ligger jag mest bara och slöar och orkar inte göra någonting typ!

allt bra med dej ?

haft en bra dag då?:)

ALlt bra med dig?=)

Kul med ny header :)

hejsan! är hemma från stan nu. allt bra?

sv låter kul (:<3

händer ikv då ?

SVAR Okej :)

sv åh okej (:<3

det är kul.

va med och tävla i dagens blogg på min blogg http://sofilovisaa.blogg.se/

Sv; Okej :D

Sv: ajjamensan :D

vad har du för dig idag då? :)

anmäl dig till dagens blogg på bloggen! stor chans att vinna!

vilken musik :D ? <3

Lyssnar ocså på musik och gör ett inlägg :P

Aa (:

sv. hehe :D vi ska nog hinna komma på ngt tills imon!



hehe jaa, mkt fint! längtar till vår o sommaren nu hihi

ja :)

Om du inte minns så röstade på min hund (nr.10) i en tävling och nu ska jag bara säga att jag har vunnit den och det var tack vare dig och alla andra som röstade. Som tack länkar jag dig på bloggem som jag lovade! TACK! :-D

http://linahammarstrom.blogg.se/2010/december/jag-vannn-d-d-d.html#comment

sv; jaa! känns helt sjukt ju! 2010 har gått jättefort!

Åh, missade :(.

vad hittar du på då? :)



fråga gärna en fråga i min frågestund :)

härligt :D typ samma! =)























Follow my on Bloglovin







Trackback