alla bussar på Gotland går inte till skolan..


Det syns att jag
har börjat blogga iaf, varje dag när jag inte bloggat. Har det vart runt 50 stycken, inne på min blogg. Idag är det runt 300 stycken, och jag har inte vart med på första sidan. (och om jag inte är det brukar jag aldrig ha 300 stycken) plus att jag började med bloggen vid 4 tiden, och då hade jag noll.och det syns att jag inte har läst bloggar på två veckor för på blogloving har jag 1800 inlägg. och jag tänker inte ta och sätta mig ner och läsa dom, jag är ledsen men jag noll ställer det sen börjar jag läsa när era nya inlägg kommer upp.

godmorgon, nu är jag vaken men jag är inte så pigg. några bussar på Gotland går inte till skolan, och det är KG (min lillasyster åker den) så hon får vara hemma hela dagen. men våran buss nämnade dom inte, så vi får gå ut och kolla om den går till skolan. men det tror jag, kommer ni i väg till skolan ?

Kommentarer

Jo är ju lite så, uppdaterar man inte försvinner många läsare.

Va mysket snö, här i stockholm är det också massor av snö!

sv: fin bild :)!

men hur mår du idag då?:)

sv: Usch då :(

Men jag tror du klarar det ! :) <3

sv: Usch då :(

Men jag tror du klarar det ! :) <3

Haha, okej det låter ju bra x)

nej jag vet att det inte är det :/ a<3

sv: klart du gör. Du är stark <3

jag tror på dig tjejen, jag vet att du kommer att fixa det. :)

sv:okej:)

Jag tror du kommer till skolan, haha :D.

fin bild =)

sv: Okej men vad skönt att du är tbx nu då :)

fint bild!

sv; haha, fan vad segt ><.

många som slipper gå till skolan idag :P

Hej!

fin bild:)



hare gott

sv: klart du e :)

det var värsta snöstormen när jag skulle gå till skolan idag! haha, och nu är jag försyld (Y)

hur är det med dig? :)

du vet ju att jag finns här. :) det är bara att säga till så kan du få mitt nummer om du behöver prata nån dag. :)

Gud vilken underbar bild! Kram

fin bild :)

fin bild! :)

Fin bild! :)



PS/

Smit gärna in och lägg en röst på mig hos Heyli om du inte redan gjort det,jag är nummer 1



http://heyli.blogg.se/2010/january/rosta-pa-den-du-tycker-ska-vinna.html



Tack på förhand!

Alla som tar sig tid att rösta blir dessutom länkade i ett inlägg på min blogg sedan :}

GÖR FIN BILD!























Follow my on Bloglovin







Trackback