äntligen är mina bilder här.


foto: Eva Jakobsson
Modell: Joel, Beatrice (jag) & Fanny

yes,igår när moa var modell och jag tog lite kort på henne så kom pappa hem med skivan med alla bilder. äntligen har jag bilderna nu, jag ska ta och ladda upp några på facebook ikväll om jag hinner. men här är en bild från 2007sommaren när jag och min familj är på gotska sandön, älskar bilden.

godmorgon, nu är jag vaken. jag skulle skriva ett inlägg och allt igår men det gick inte att logga in. jag vaknade nu, och ska inte till skolan förän vid tolv tiden. skönt att sova ut lite, ska ta och lägga mig och sova lite till.

har ni sovit gott?

Kommentarer

jaa, fast nu är jag så långt de går ifrån glad..!

sv: okej:)

KRAM

SV: Jo då.. förutom att jag legat i magsjuka sen i söndags morse. MEn nu mår jag bättre. Fyllde år igår också =)



KRAM

Hej vännen! Händer idag då?

kram

Skola och sen hem



ha en bra dag

kram

läs mitt senaste inlägg, där står allt..

SV: Hmm skumt... =/



Åh tack vännen =)

Hitta på idag då ?

KRAM

SV: Va bra =)



Ska bara va hemma o ta det lugnt.. inge jobb idag..

KRAM

Jag jobbar som adminstratör =) Ja bilden var jättefin! Ser underbart härligt ut! Nu längtar man lite efter sommaren =)Skönt för dig med sovmorgon. Hoppas du får en bra dag! Kram

Sv; låter bra ;)

jodå det är bra:D

Sv: hehe jo, speciellt när jag varit dålig i helgen ..

KRAM

Vilekn härlig bild! :)

Hur mår du idag? :D

det är bra :)

Allt bra idag då? :)

Hej idag så ska jag... vet faktiskt inte

SV: Men men ...

Vad gjorde du på alla hjärtans dag då ?



KRAM

absolut :D

hade du en bra dag igår? :)

SV: Ok.. jo va också bara hemma. Låg ju i magsjuka så.. =/



KRAM

en bra dag =D

Vilken fin bild :)

mm. Ska inte låta mig påverkas av henne.

Annars kommer hela min dag va förstörd:/



Men annars har det vart en bra början på dagen:)

haha ja ;)

blir det bara skola för din del idag eller? :)

kolla min blogg :)

aa :P

SV: Varsågod :)

Jadå allt är bra med mig :) sj dÅ?

mysigt du! =D

SV: Mjo, så blev inte så roantisk direkt.. =P haha



KRAM

sv: tack :)

Allt bra med dig? :D

Har du inte skola idag?:)

Rösta gärna på mig som månadens blogg hos www.jojjisen.blogg.se ! :)

Jag är nummer fyra ^^

KRAM

Vilken härlig bild!

Härlig bild:) Vill ha sommar, åter igen.

förresten du har ju 201 prenumeranter på bloglovin nu, kul. Grattis!

Fin bild på er























Follow my on Bloglovin







Trackback