bilar i godis.


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

godmorgon, nu är jag vaken. min kväll igår var iaf super kul, första var vi vid oskarsstenen och såg all snö. sen åkte vi bort till ica maxi och köpta lite godis. jag har aldrig smakat dom svara/bruna innan igår. jag tyckte dom var jätte goda. och när vi kom tillbaka som vi en skräck film som är super läskig.

vilka av alla dom är bilarna är goda?
jag gillar dom svarta/bruna men äter man dom för mycket tröttnar man. annas är det dom sura jag gillar.

Kommentarer

ja mår bra :D

måste jag välja någon av dem så blir det salta eller orginala. men gillar itne bilar så mycket.. :P



händer idag då? jag ska gigga på en fest så jag ska se till att det blir filmat och fotat. :)

asså dom var goda? :) kankse får smaka då :)

svara gärna på frågan på min blogg :)

okej jame ;) åh alla är ju lika goda typ:$:$:$

vad glad man blir när man har hittat en ny favoritblogg :)

GOTT :D

sv: röstat fram mej till veckans blogg på http://linnlay.blogg.se/2010/february/finalisterna.html#comment taack på förhand!:)



om inlägget: orginalet är sjklart godast och de andra har jag inte brytt mej om o smaka för jag gillar inte surt godis.. brukar gilla alhgrens lakrits däck, dom är iaf goda^^

SV: Samma här :) gör du dÅ?

okej :D njainte mkt

Godmorgon =)

har du sovit gott gumman?

händer idag? :)

Jag gillar dom vanliga.. :)

Hihi okej ;)

jag håller med, dom svart bruna är supergoda!=D

Hmm, jag tycker faktist dom vanliga orginala bilarna är bäst i test, Jag har tröttat på dom andra:P men smaken är som baken:P

Ja vi växer allihopa:P som tur är kanske.=)

Skulle inte du få ett syskon till snart? eller har du fått det? Jag tycker jag hörde något om det:P eller så är jag ute och cyklar!!

Kram på dej kusin!

dom i mitten :)

hihija:D

Hahah jamen precis!;D

plugga,blogga,städa ta det lungt =)

Tur att alla är olika.. :D

SV: Nice :) Planer för dagen?

vad är det för väderp å gotland ida då :D

SV: haha aa :P <33

sv:tack är allt bra med dig? :D

hah :DD

allt bra annars? :))

sv: ok

sv: åh tacktacktacktack :D säg gärna till fler o rösta:)



mm fast däcken finns typ inte i affären längre :o

Tycker bäst om originalet ;p

eftersom har aldrig smakat de andra ;P

Oj jag har bara smakat dom vanliga men dom sura bord eju vara godast! eftersom jag tycker vanliga är inget speciellt, salt godis gillar jag inte men däremot är surt godis ett av det bästa jag vet.

dom sura är asgoda. :)























Follow my on Bloglovin







Trackback