bjuder på en bild från 2007


Foto: (kommer inte ihåg)
Modell: Beatrice Jakobsson (jag)

bilden är från 2007 (sommaren)

Godkväll bloggen, nu sitter jag hemma vid moa. idag har jag städat mitt rum lite, hinnit skriva i min andra blogg. sen har jag vart med moa med, så det blev en helt okej söndag för min del. imorgon börjar skolan, och min vecka är nästan full.

Måndag: Imorgon är det nog en helt vanlig dag i skolan.
Tisdag: nationella prov i svenska.

Onsdag: det blir nog en vanlig dag här med.
Torsdag: nationella prov i svenska.
Fredag: då ska vårat arbete om andra värdskriget vara inlämmnat.

sen ska jag försöka att åka till mamma i veckan (kanske) har inte vart där på ett år typ. sen ska jag försöka vara med Filippa där med om hon har tid. för det var sjukt länge sen.

hur ser eran vecka ut ?

trött på alla myter och sagor om lyckan

Kommentarer

aa :D göru då?

yes boxis! :P

svar

va?xD

vad pratar vi om?:)

Jo så är det ibland, tyvärr !

Men man skaffar nya hela tiden !

sv: Haft en bra dag? :)

de mesta funkar när man e hungrig :p

ja ena sekunden känns allt jätte bra nästa känns det jätte jobbigt :(

sv: haha.

söt lugg du hade då :)

GUD! Är det du?

Sjukt söt, ju :D

hihi :)<3 Ska ha frågestund om några minuter, ställ gärna någon fråga :)<3

sv: tack :)

ok. det är väl okej antar jag. eller...vet inte...egentligen inte... men jaja..

Oooh, gillar hårfärgen o luggen ;o haha XD

sv. haha aa XD

va gör du då? :D

:)

Jag tyckte de var gulligt i alla fall.

Vad skall du göra i morgon då? :D

sv: yes :D

äter nötter & lyssnar på musik :)

sv: Jadå allt är bra, sj? :)

hejhej allt bra?

Snygg blogg.

Tack söt :) har du pratat något me Danne ? puss

snygg bild! :)



sv: hihi, ja :D

Det är bäst, ingen historia från förr, bara nya fräscha minnen

Det är bäst, ingen historia från förr, bara nya fräscha minnen

sv: okeej :) jo, det har jag! :)

haha ja maten var god kan jag lova!

sv; yes :)

så mysig bild.

Bilder på äpplen :)



kram

Längtar inte tills np kommer komma den här veckan :S

sv: mihihih :D

hoppas du haft en bra dag

Hejhej:D



Kina tid: 12 42 just nu.



jag är inte så aktiv på att svara kommentarer nu när jag e i Kina:p hehe..~~ men idag har jag lite tid i alla fall:)

allt väl med dig då? Här e ganska soligt idag.. inte direkt kallt:D super..



ha det kul i sverige:D hehe..^^

sv: igår va vi bara hemma och fixade lite i lägenheten.



Haft en bra helg ?

KRAM

fin bild! :D

jag ska dra till skolan =D

hur mår du?

Oh, nationella prov i veckan. ÖLycka till!

Hejhej, allt bra med dig ? :)

Svar: Härligt :D Jo, bara bra! <3

ha en bra måndag :)

roligt att man vågar bjuda på gammla bilder x3

ja det är skönt :)

God morgon ha en bra dag i skolan.



Haft en bra helg?

Kram Girly

Hej på dig. Jätte fin bild.



Hoppas allt är bra med dig.

Kram

Godmorogn vännen! Händer idag då?



fick jag låna bilder till headern ?

kram

- haha :)

vad har du för dig då ? :)

Sista chansen att vara med i min Alla hjärtans dag tävling.



http://www.lovemercury.se//2010/january/alla-hjartans-dag-tavling.html

haha jo :) hon tackar säkert ;)<3

sv: bra stumpan!! :)

tack sötis :D

Hur mår du idag? <3

Vad ska ni göra på Nationella provet i svenska? ska ni skriva en berättelse?

Vad händer idag då? :)

:) vad gör du då?* :)

Ur skön bild :)

Snygg bild:D

Vad händer idag då?

höhöhö,, :)

så söt bild :)

sV; vad gör dudå? :)

lycka till på nationella proven imorrn! hade prov idag och ska även ha imorrn.

haha jo det blev de ;)

du får väll prata om de om d uvill haha :)

Sv; Ja det blir man, dom skulle känna exakt likadant, så egentligen ska man inte säga något. Då ska man bara vara tyst för de skadar mer än vad man tror.

så söt i luggen (:

Fin bild!=)

sv ; Haha, thx detsamma! (:

sv ; JO! >:( :D

sV; jag håller på att plugga lite so nu :/

men jag dricker även choklad. så då

blir man åå bättre humör haha! :D

sV; eller hur! :)

det är ju jag som tagit bilden! :DD<3

sv ; Jo (:



Verkligen!

måste sticka nu... fiol! ;)

så sööt du är på bilden :)



sv; ;)

fin blogg! :D

vad gör du? :D

sv: Tack så mycket! ;) allt bra med dig? ;D

grymt fin bild måste jag säga!



Min vecka är helt okej förutom samma nationella prov som du har. Däremot kommer vi på onsdag kolla på dansuppvisning:D

Samma här, sa fixa min header med dina bilder sen :)

kram

HEJ SWEET! :D



det är bara bra med mig! :D



Vad hittar du på då?



´KRAM























Follow my on Bloglovin







Trackback