buss är jobbigt ibland..


bilden är lånad från google

nu ska man sitta i bussen nästan två timmar känns det som, men tur att man har laddat mobilen och kan lyssna på musik. och jag somnar på bussen, kommer säker göra det. så nu ska jag plocka ner datan och ta och börja gå med min lillebror ut i det äckliga vädret. jag hatar när det ska vara vatten, det blir ju jätte jobbigt med massvis med vatten.

någon som gillar att åka buss?
ibland kan det bara vara skönt att åak buss sitta och fundera coh lyssna på musik hur skönt som helt. men ibland har man inte tid eller lust till att sitta i bussen.

nej nu får jag ta och gå, vi hörs senare :)!

Kommentarer

haha varsegoood!:D vad ska du hitta på idag då? :)

Tack gumsan, har löst det nu, header kommer senare idag



allt bra ?

kram

sv: ja, det är så tråkigt!

händer idag då?:D

SV: Okej :) Planer för kvällen

sjukt segt ;D

sv; ja! men nu ska jag skriva en lista och bocka av allt så jag INTE glömmer något :)

:)

det är skitmysigt att åka buss ju :o

ao :))

vsg :DD

härligt:)

Nice blogg !! :D



och du har inte lust att rösta på mig hos fantastiskafelix va ? (Länken är i mina inlägg) för det är första tävlingen jag ärm ed i någonsin och hade varit roligt att vinna ! (a)

Det är bra med mig med tack! :)<3 Vad görs?

varsogod<33

sv; de tär bra ;D.



GLÖM INTE RÖSTA PÅ NOLL DISCIPLIN IKVÄLL!

jag gillar att åka buss när jag är trött haha! :D



sv: vsg!.

hatar buss!

sv: jag kollar på os :) Dd?

God förmiddag på dig^^



Nu är lilla jag vaken.. hehe..sitter här o fryser..fy..va kallt assÅ=/ ashc~~



händer på en lör då?:D

jag funderar nu vad jag ska göra:p hehe~~



kram

ja ;)

hahaha det smittar av sig alltså :P

Vill du vara med i min ''månadens blogg''? :)

sv: hihih :D

haha jag hatar att åka buss :-P

SV:

Förlåt för sent svar!

Ska du göra nått kul ihelgen?

Ha en jätte bra helg! =)

hahaha jasså det gjorde du ;)

SV:SKönt att höra, det är helt okej med mig.

Ha en trevlig dag! :)

hur mycket kostade din kamera? :)

:)

kolla gärna in och kommentera :D

fin blogg! =)

Tacck:D

haha;P Men jag tycker sj inte att jag är en fjårtiz;P

Hej! Svara gärna på dagens fråga :)

http://onlyssara.blogg.se/2010/february/dagens-fraga-1.html#comment



Kram ♥

okejokej, jag gör inte mycke :)

Hej hej nu har svaren från frågestunden kommit;)

gå in och kolla om du vill veta vad du fick för svar på frågorna;)

ha en bra dag kram ella<3

varför ska du sitta i två timmar,vart ska du åka?(:

hahaha..XD

nej nu måste jag sjunga upp och sen ska jag åka. :) kramis!

visst är buss kobbigt ibland :/

Hihi joo=)

sv: Vad bra ;P

Joddå, här är det väll helt okej :)

hur är allt idag?(:

detsamma faktiskt, kanske låter jag Fredriks kompis komma hit, annars blir det till att chilla helgen ut! Vore jätte skönt om jag fick göra det för en gångs skull. =)

Hoppas du får en bra lördag. :)

tjenare. :D jo att åka buss på gotland är fan ett bland det jobbigaste som finns. haha är det bra med dig?

SV: tackack :D

ja verkligen :((

http://veckansorfil.blogg.se -för dig som inte är rädd att bli lite röd om kinderna!

Jag gillar att åka buss ibland, fast föredrar ändå tåg. :)

Vi ska ha en lite annorlunda frågestund ni brukar fråga oss men nu ska vi fråga och ni svara!

okej :>

Vill du få fler besökare till din blogg och chansen att vinna ett presentkort på 300 kr och en voddler invite?



Bli medlem här: http://www.bannerutbyte.se?r=58289

SVAR: jadå:D

Svar

hehe okej, btw, jag håller med, det är jobbigt att åka buss :P

Tycker det är mysigt att åka buss :).

hade du en bra fredga :)

Allt bra med dej??:D

Japp!

:)























Follow my on Bloglovin







Trackback