det här röstade ni fram..


det här var så som ni röstatde fram till mitt arbete som ska bli klart idag.

bilden är lite suddig och inte så rak om man ska vara så att man vill gnälla, men jag har inte så mycket tid för bloggen just nu. iaf, så sitter jag och gör det sista i mitt arbete fast jag har mer tid sen på eftermiddagen. snart slutar vi denna lektion och får gå och äta kan man säga. eller om en halvtimme.

innan på morgonen hade vi so lektion, och då såg vi film.
vad gör ni nu på dagen?

Kommentarer

sV; hehe tack :D<3

sv: hah okej (;

sv: aaanä (; hahah

självklart är doften viktigast. :)

sv; grymt gott, du borde testa ju :D<3

Ursäkta sent svar men blogg.se har dummat sig med mig :( Hoppas du har haft det bar ändå! :)



haha tack sötnos ! Han är alltid söt & ja... hmm kan väl hända . hahah



Gu va kul, vad är det för nått du ska göra?

SV: Ja hoppas. :D

KRAM

sv: ja :)

vad ska du göra idag då? :D

okej, är du ledig eller du med skolaa?

sv; vad sak du göra i morn då? :D

aa hoppas jag med:D



ikväll ska jag inte göra mkt.. hehe..

ska bara ta dt lugnt..kanske gå ut o fika med en kompis som jag inte har sett på läänge..hehe..får se:D

sv; haha ja görr :d

Jobbar just nu. Sen hem, underbara fredag=)

tjoho! :D



äget i dag då?

Kollar runt lite, vilken kille som får mest röster som snygging. Har du något förslag på en snygg kändis?

haha okej:)

mja okeeej :)

taack :D

SV: tack! :)

Hmmm, vem kan det vara?

kan tänka mig det ;)

vad gör du :)

ahaaa okej=)

Går det bra då? ;:D

heeey gumman :D allt bra?

sv:Jaa det va riktigt coolt!;)

helt okej förutom att jag är sjuk ^^

skönt att se på film i skolan? Vilken?

sv: Aha, det verkade väldigt intressant faktiskt :D Hoppas det går bra med det där ! :D

sv: Tack sötnos ! <3 :)

Vad har du gör planer idag då?

ska snart träffa en kompis :)

bra d

sv:Tack så jättemycket!:)

hih tack ska du ha!

härligt =) jo det är bra.

jaaha :D börjar ditt lov nästa vecka eller ?=

okej trevligt=) ska festa:D

skulle vara urgulligt ifall du rööstade på mig till veckans blogg, nr 3! http://finalinafina.blogg.se/2010/february/final.html#comment

just nu gör jag inte så mycket, håller på att laga mat =D

avundsjuk eller vad.D ja hade lov vekca 7 ;P ahah

sv: okej mys =) ska börja städa strax :D

Jag ska snart ut med Alma och åka pulka. hon har tjatat hela dagen. haha

tack elr va man säger:D

tack för din röst! :)

jag vet inte riktigt vad det blir...får se =) allt bra?

jag har påsklov och ska senare på en fotografering :D

vi behöver lite tips på bloggen gällande fotograferingen, kommentera gärna, kramar

sv: Tack :)

ja svarar på kommentarer :) själv?

ja faktiskt;)

sv: inte mkt, sj :D

allt bra med dej idag? :D

Det är bara bra, händer mer ikväll då?

Kram

Kul att se resultatet:D























Follow my on Bloglovin







Trackback