detta gör mig glad nu..

 

Just nu känner jag att jag är jätte glad, bara en sak som saknas men det får gå ändå. men det är ju jättebra, det finns lite saker som är lite mindre bra men det får gå.

 

saker som gör mig glad just nu..

* att jag fått tid om att få tandställning

*sommarjobb kankse är fixat

* det gick bra på provet

* olivia har kommit hem

* och dagens låt

 

saker jag måste göra ikväll..

* se andra avenyn

* ansöka till gymnasiet

* prata med mamma om mina bilder

* och lite läxor

 

saker som är mindre bra...

* att jag börjar bli sjuk, blää!

* jag har träningsvärk i magen. (kan knappt skratta)

* jag vet inte vad jag ska göra på söndag.

* kanske flytta.

dagens låt


Kommentarer

jag skrev om vilka är vi? :P

vem sjunger låten känner igen den :D

Jodå ;)

sv: det är bara bra:)

KRAM

jag vill också ha sommar jobb! vart vill du jobba? <3

hur mår du? <3

Och det var dom också, världens godaste muffins enligt mig ! :D

hur går med det med din familj och flytten då :/

bra.

enligt mej iaf:D

Okey :) Jag äter glass ^^

jag valde den där "Allt är möjligt" och jag skrev om att övervinna rädslan att vara mobbad, dudå? :) kramar

hihi japp :D

görs ikväll då? :)

kram E.M

GÖRS ?! , ghe mig gärna kritik

händer i helgewn söt? :D

gött :)

Härligt vad mycket du är glad för :D

svar: okej, lite spännande ju :)

vad blir det för gymnasie? :)

haha jo de är bra :D :D<3

jaha ok ;)

jag vet nästan alla i min klass skrev om det förutom typ tre :P

Menar du överhuvudtaget ?

Eller att det är snö?



Vi hade sol & fint idag!

SV:

Förlåt för sent svar! Har haft mycket att göra!

Allt bra med dig?:)

sv: =)

det är ju skönt med träningsvärk, då känner man att man legat i :D hoppas du inte blir sjuk..

Ha en trevlig kväll!

fin blogg!

SV: jodå, allt är fint med mig, hur är det själv?:)

idag har jag bara varit me bästavänner :)

sv: Hihi ok ;D jag mår bra :) <3

händer i kväll då?

vart har du fått sommarjobb?(:

:)

Tur att du funnit en hel del bra saker med ändå. Det överväger!

Jaha menvad kommer du få göra där<3

bra med saker som får dig gla!

tack <3

sv: hihi :)

sommarjobb, kul! vad har du kanske hittat då? :D<3

Bra låt ;)

Vad har du gjort idag då?

Hej! Vore hjärtligt av dig ifall du kikade mitt senaste inlägg. Jag samlar pengar att ta med mig till SOS Animals i Spanien när jag åker dit i sommar och ska volontär arbeta i en månad. Allt du behöver göra är att klicka på länkarna <3 Alla som säger till blir även länkade av mig ifall de vill :)

sv: ja för jag menar verkligen inget illa så du vet det (:



Jag har tandställning (:

Okej, se fotboll typ med olle, annars vet jag inte:)

Ser du vampire diaries? :)

ja okej! :) tycker ändå att ämnena var helt okej, hade förväntat mig värre, hah!

sv: jorå ;)

i min kompis brors restaurang :)

Njaa.. Den var inte så bra som jag trodde faktiskt :/

Jag är inte glad haha.

hehe härligt:)

Gjort idag då?:)

kram

Tack :)

Hoppas du inte blir sjuk.

jobbigt att börja bli sjuk! :/

Härligt!!

tack så mycket ! :D

sv; jorå :) de gick skitbra! för dig då?

(Y)



sV; vad gör du då? :)

har du inte sökt till gymnasiet än? ;o du är väl 94a? ;p

Sv: ja verkligen! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback