godmorgon.

Källa: H&M 79:50 kr

Godmorgon, i natt sov jag inte alls så mycket. jag går iväg till skolan en stund för att lämna in ett arbete. och sen ska jag lämna min ansökning om gymnasiet valet. (jag ska välja en gång nu och en gång innan sommaren) jag valde samhälle inrikning media (som man väljer andra året) och sen tog jag barn och fritid. fast jag inte gillar alla barn, men jag kommer in på samhälle. iaf efter jag har lämnat lappen åker jag hem (12:15)


vi var och kollade på huset ditt pappa och mina syskon vill flytta, jätte mysigt och fint. men jag vill ännu inte flytta, men jag har inget val eller? andrees trapp är ju ledig till mig, om jag vill bo där. sen gjorde jag inte så mycket mer under kvällen igår. nu ska jag dra iväg till skolan. får träffa oliva♥


visst var tröjorna söta?


ha en bra dag på jobbet hemma och i skolan.


Kommentarer

SV: Ah ok.. förkyld eller ?

Ska jobba idag, annars inge spec.



Dom där topparna är så söta. Ska skaffa mig en i helgen. =)



KRAM <3

Tröjorna var jätte söta!

SV: hmm det har jag inte bestämt mig för än. =P Men blir nog en svart,vit eller går. Men får se.



Ska du köpa en elelr har du en redan ?



ah ska bli skit kul o jobba idag. Trött på o bara gå hemma.



Krya på dig vännen!



KRAM

Vad kan man förbättra den till då?

tack!



fina toppar! hoppas det går bra på jobbet!

den där tröjan åår gryyymt fin:D

hihi :D

va händer i helgen da? (:

SV: Ah jo det är kanske sant.. =P hehe



Ok ok.. Händer annars i helgen då ?



KRAM

jätte söta!

Ja, men jag fotograferar gärna landskap och is, =) Hehe

Jätte söta :D skulle kunna tänka mig en i puderrosa, tycker den färgen är snygg till i vår :D

Sv: Hehe då får du skratta så mycket så det försvinner!

Hoppas du kommer ha en underbar fredag!

hoppas du får en bra fredag :) tröjorna är jätte söta! :D

sv; Träning & pluggade vad händer idag då? ;)

hehe, japp :)

det är riktigt värt att testa sushi :D gott som bara den är de & sushi barer har alltid annat gott en just de där vanliga med så de borde du verkligen göra :) ha en bra dag

snygga och billiga :)

sv: Allt bra idag? :)

Gomorron!

Godmorgon ♥ Ny dag, nya galenskaper och fotografier i bloggen. Rise and shine ♥ ♥ ♥

SV: Minns inte vad jag skrev.. =/ haha , men ikväll blir det en lugn hemma kväll..



KRAM

sv: Okej:P



Fina tröjor!:)

god morgon baby :D

är allt bra ? :)

helt ok! händer i helgen? :)

Dom är så fina, har ett par. Pefekta baströjan som ändå är lite sötare :)



svar: tack så mkt.

sv; vara hemma mysa & sånt ;)

dne ljusblåa e fin..

jaha okej krya på dej, samma häär!



Sjukt snygga toppar för att vara så himla billiga

Gjorde du ?? :O Vart , hur ? när ? hahaha ;)

Japp, allt bra med dig då? =)

vsg :d

Tack så jätte mycket! Kul att du tycker det :)

Vad fin tröja :*

:) Hur fungerar allt idag då?

sv: förstår de ;D

Barn- och fritid handlar inte så mycket om barn, det är ett människoprogram.

tack så mycket (= är redan på bättrings vägen så hoppas på det bästa! kram<3

sv: åh tack :D

jättesöta tröjor, enkla men ändå fina :D

vilken jättesöt blogg du har !:D

samhälle på säve är toppen.:D fast dock väldigt mycket plugg redan i ettan. :(

haha men det är bra ändå och en fiiin skola har vi också, var bara tvungen att säga det. x) :)

sv: Jorå det är bra! :D Gjort idag då? ;)

ja riktigt söta var dom! :D ska nog skaffa mig en sån tröja!

Mycket snygga om jag får säga det själv!

söta top:)

Söta toppar :)

åh så fina.

Tröjorna var riktigt snygga!:)























Follow my on Bloglovin







Trackback