hemma från skolan..


Foto: Ingen
Modell: Beatrice Jakobsson (jag) och Moa Lindqvist (bild från 2007)

nu är jag hemma från en helt okej dag, gjorde inte alls så mycket idag. efter lunchen hade jag engelska, det ska behövas nu efter som det är bara det ämnet jag inte klarar. men iaf, det var en helt okej dag.

jag har fått frågor varför jag har en privat blogg. tänkte ta och svara på det, jag har nämnat att jag har det två gånger i bloggen. men det är en blogg ingen ska komma in på för där skriver jag allt jag vill och tänker på. i stället för att säga vad jag tycker och vill. det kanske inte hjälper så mycket, men ibland kan det vara skönt.

har ni haft en bra dag?

3 veckor..

Kommentarer

Ok :D

Ja, samma sak!

Tråkigt "/

Helu, fin blogg:)

Härlig bild.

Okej ja skola en tag sen drog jag hem och har inte gjort någonting.

Vilken härlig bild.

Hade en lugn och mysig söndag:)

- okejokej, nej inte mycket alls

sommrig bild :D

vad glad jag blir av att höra det! :)

för att de är så de är

tack ;D vad gör du?

vaddårå? :( <3

allt bra?

Det låter smart, så det är bara du som kan läsa den då?



Jo tack det är så där!

Haft en superbra dag:)

Fin blogg!

allt bra idag ? <3

söt blogg :)

AAH! visst är det?! tänk att ha en sån i garderoben!

- jajemen. vad har du gjort idag då ? :)

sv: haha nehe ;D

härlig bild :)

Härlig bild :D



Just nu har jag en veckans blogg tävling i min blogg, kika gärna in här: http://entrevista.blogg.se/2010/february/veckans-blogg.html

okej, för jag tycker den var riktigt snygg :D

min dag har varit sådär, är sjuk :( din då?

tackar:)

hihi ah, jag gjorde det nu, och länka till dig :)

Ja fin. :)

gjort idag?

Har du tråkigt, eller? :P

Vsg!<3

sv: hihih okej :)

allt bra idag ? :)

varsågod :p

jag har haft en ra dag :D har du? :)

Vad gör du?

Fin header:)

Sött ! fin bild.

Hoppas din kväll blir bra !

jo bra! feber & ingen röst dock :/

puss hjärtat

bara duga? jodå, kanon här! :)

sv; Jag bor i borlänge :) Dudå?

låter bra :)

hur går det med bloggandet då?

HIHI :D

ja, har de hänt nå eller?<3

Usch då.. tro mig, även fast jag inte har en blekaste aning om vem du är! så finns jag här, och lyssnar..

du har min msn!

och jag lovar, jag är grym på att trösta (a)

vill bli typ psykolog.. så, <3

hihi, inte sötare än dig :) <3

Inte så pass mycket ;) själv? Kram

Ja ibland måste man få skriva av sig lite, då är det bra med en privatblogg.

mmyysig bild! :)



sv; hiih^^

hah joo :)

söt bild!

superfin blogg! :)

Åh tack, och detsamma!:) Hur är det?:)<3

sv: haha okej ;) jag är väldigt trött på skolan men jag överlever.. fyller år på torsdag så de är pepp :D

- okejokej, sjukhuset sen hästen :)

hej vilken fin blogg du har !:)

ska vi lägga till varan på bloglovin? :D kram :)

tack så mycket :)

Sv: okej, trevligt! :) adu ingeting!

SV:

haha oekj ;) nice



tack!!<3

Allt bra?<3

Hur har du fått sådär annorlunda på texten i inlägget? :)

inte så speciellt mycket, :/

sv: okej gumman :( vare 3 veckor sen eller? <3

ola & rödtotten ;) haft en bra dag?

shit vilken mysig bild :D

Haft en bra dag då? :)

jo det går bra ;)

sv: Så bra då ;D

hrlig bild! :)

varsegod:)

allt bra idag?

härlig bild :)

så lite så! <3



nej, men den står ju där: [email protected]

vilken härlig bild!! :D

härlit :D säij till när du lagt till mej så lägger jag till dej :D

allt bra? :)

sv: men usch då gumman.

har ni pratat något eller så?

händer ikväll då?

okej jag lägger till dej nu med :)

såsär.. tror jag håller på att bli sjuk :/

tack hjärtat!

SV:

hihi<3

Va ska du göra ikväll?:)<3

samma ;p vad gör dudå? :)

bra!:) <3

nej det får man inte för dom tror att vi kommer att spela in svaren :P

mjo.. :/

sv: åh :( men fan va bra att han börjar höra av sig!!

SV:

okejokej!)

nja, blir väl tv antar jag !:)

utan musik skulle livet vara lite tråkigare :P

Okej,nja börjar bli sjuk!:(

SV:

yesyes ;)^^

Gör du nått kul?

Jodå, det är bra.

Vad gör du då ? ;D

vårt häfte heter i gränslandet erat då?

ska du göra imorn?

prata på om du behöver!<3

yes, hur äre?

Tack!<3

gillar bilden :)

S;V varsågod!:)



vad gör du nu då?

sv; Jodå allt e fint ;)

vad gör du?

- jaa hästars ögon är riktigt fina. dom är så snälla på nått sätt ! :)

kollar på teve :)

sv: haha :D

fin bild !

härlig bild, och mysig header, kram

kan tänka mig de men finns här.<3

Ok.. TYP som jag:(

samma här..

sv; Hihi varsågod :)

härlig bild =)

hello, fin blogg (:

aha okej, men det var jag för jag satt och tog jätte många kort på dig men du bara titta bort! :D

jättefin blogg !

härliga bilder :-)

Vem är det som är gullig? Haha ! Hoppas dagen var bra ! Kramar

Frågestund på bloggen . Fråga på puss!

sv: nejj!

hur mår du? <3

tack så mkt :)

svar

ah :D

just det(a)

hha ja ;D

Ja det vart riktigt gott.

Ha en bra kväll!

sv: fin bild :p

fin blogg!:)

sjukt fina bilder kram <3

snygg bild! + fin blogg!























Follow my on Bloglovin







Trackback