hjärtan


foto: Beatrice Jakobsson

godmorgon, nu är jag vaken och ska ta och fixa mig. det blev inte så tidigt igår som jag hade tänkt. knäppte av datan vis tolv tiden, så jag tror jag kommer vara trätt idag. men vad gör det? om jag vart det alla andra dagar?

sen efter skolan åker jag och moa in till visby och leker med simon och christian. och kommer inte hem förän vid elva tiden. så det blir hela min dag, och den blir nog super kul tror jag.

vad ska ni göra idag?
vi får se när jag har tid att skriva.

http://daahlbom.blogg.se/ (tack till han för han med hjälpade mig med mitt arebet)

Kommentarer

sv: du förtjänar det <3

SVAR; okej! :(

♥♥♥♥♥

aww tackk :)<3

sv: nej :/ sj

ha en bra dag gumman!

Okej:) jag läste det:) Jag slutar vid halv tre idag så för mig blir det inte så sent:D<3

jag fyller snart 17=)

sv: Härligt, joda det är bra ;)

jo de är bra :D

sj då? <3

jag har just ätit frukost och ska snart till stallet:)

inte?.. hmm, ska kolla.

Gomorron!



Hur är det? :)

Hej!

ställ gärna en fråga ( http://ellenemina.blogg.se/2010/february/fragestund.html )

alla frågor blir länkade!

kolla gärna vad de andra har skrivit så du inte frågar samma :)



om jag störde så ber jag om ursäkt! :)

Fin bild :)

när jag ser geléhjärtan tänker jag på romeo&julia, du vet den julkalendern som gick för ganska många år sen? :) fin bild iaf!

Rise and shine ♥ Glöm inte att dra förbi min blogg minst en gång under dagen ♥ ♥ ♥

Har inte käkat sånna i år. :)

gud vilka snygga bilder du tar ;) & fin blogg (:

va fin bild :)

mjoo jag vet... men det har gått över nu;D

svar

så lite så!:D

nu blev jag sugen på godis xD

läge då? :)

joo tack jag mår så toppen så toppen så :D

Hej. Svara gärna på dagens fråga i min blogg.



http://safiis.blogg.se/2010/february/dagens-fraga.html

Inga problem !

ha en bra dag idag !

Vad gör du idag? =D

Sj blir det bara mys och så. :D

härlig bild, Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg (= kommetera bara inlägget isf och säg att du är med. kram

SV: Samma här :)

sv; mums:)

Sockeeer.



allt bra med dig ? :)

Jättesnygg blogg och foto :)

sv: aaw tack så mycket, du är också söt :)

ja det är bra ;)

Vilken härlig bild! Geléhjärtan hör ju så till på alla hjärtans dag! Längtar varje år efter det! Haha! Ha en bra dag.

Låter som en rolig dag =)

vad gör dunudå? :D

haha nae är sjuk :( , självdå? :)

ska till oscar!:)

sv: hahahaha yeah ;)

åh vad sugen jag blev på hjärtan nu ;P

Fin blogg du har :)



Kolla gärna in min och kommenter vad du tycker om den :)

Det är lugnt.. Hoppas iallafall att du mår bättre nu <3

Jo fin fint med mig :) Sj ?

Jadå ♥

Hej vännen, vad ska du hitta på idag då?

Krm

sv; Ja jag tycker ni är lika :) haha

allt bra idga?:D

sv: oj glömde vad jag skrev, fira vad?:)



Låter som en bra dag och bra om du tycker det var kul:)

själv slutade jag tidigare fårn skolan och nu ska hem, sen får jag se vad jag hittar på.

Mumsig bild btw!

mums



sv; tyävrr, jag vet inte :( det

är min kompis systers som vi fick låna! :)

ur welcome :)

fin blogg :)

sent du kommer komma hem :P

jo det funkar, pratade med helen så nu är det bättre.

SV: :)

Bara bra! Gjort idag då? :)

gud va ja hatar dom där gele hjärtan.. smakar bara socker.. tycker du om dom ?

jaa :D med dig då?

hej:)



snart e det helg.. vad händer dÅ?

jag åker hem till sverige på lördag.. om en dag.. dt e snart. Kmr sakna allt här i Kina:D hehe..^^ speciellt mat och allt nöje^^



Kmr nog inte uppdatera mer innan jag e i sverige igen. Så vi hörs i Sverige lah:D kram

sv; jadå :) vad ska du göra ikvälldå? :)

annars då allt bra ? (:

Jag ska inte göra mer nu. Bara ligga på soffan.

jorå :D

Sv: Det är bra med mig också :)



Åh vad sugen jag blev på geléhjärtan...

hoppas du har en bra dag:)

sv: det är bara bra:)

KRAM

Ja verkligen!

Vad har du för dig idag då sötis? :)

härligt. Besök min andra blogg. Jfinest.blogg.se. Kommer inte skriva på den här längre! :)

ahah ja:D

såna där hjärtan är goda:D

sv ; (:

med mig är det bra D; händer ikväll ?D;

Jo idag så sska jag mysa hemma ;)

Du då?

Skriv gärna en fråga på min frågestund ;)

http://bloggissa.blogg.se/2010/february/godnatt-en-liten-fragestund-p.html#comment

tack :)

soft

Hej! :)

Vad händer hos dej? :):)

sv: okejokej, inte mkt :)

Lade precis upp efterfrågade fotografier. Kika gärna inom en sväng om du saknar de varma sommarkvällarna ♥ ♥ ♥

Jadå ♥

sv: jepp :D

sv: taaaaaaack :) gillar din bild med!!

svar. kul o höra. jo bara bra .

kram<3

Smaskigt det ser ut!

Haft en bra dag?

sv: jo det är ju så:P



Så söt bild:D

bara ta de lugnt å slappa :)

mm ;/

sv:yes ;)

okej.. olika (: gjort idag?(:

Ah din godisfotare,sluta med det där!Skall oxå börja fotas godis bara för det om man hade ngt hemma ngn gång;)

Fin bild!

Vad gör du i helgen?

Kram

Jaa, riktigt! :D

mm, fin bild på gelehjärtan. Det är skit gott med gelehjärtan! tycker du också det?

Fin blogg! Allt bra? ;)

härlig bild :)

åh,godishjärtan är så gott :D

tack sötaste, och du vet att jag finns här för dig också!!

jätte fin bild asså!

SV:

tack så mycket !:)

jätte fin bild asså!

SV:

tack så mycket !:)

Jag har städat lite grann, nu ska jag äta mat och sen fixa naglarna :)

kram

hej allt bra med dig? <3

Har slappat hela dagen, nu ska jag handla lite gott:)

ops, hur bloggar dufrån stan :D?

okejokej, ska du hitta på något speciellt ikväll då? =)

okej :)

Fin bild!<3

gooott!

Vad roligt =) Jag myser med min pappa som hälsar på mig!

Ahh okej :)

haha :DD

sv: så lite så :)

jorå :) Fin bild :D

tack så mycket! ;)

tack så mkt ! (: vad gör du ?

varsågod! :)

naw vad gulligt! såg gott ut också. ^^

okej! nej vet inte :)

älskar geléhjärtan :]

älskar geléhjärtan :]

har du haft en bra kväll?

allt bra me dig ? :)

Svar

hehe:)

sv: hehe jadå. det är bra nu :)

hehe okej, nej tittar på tvn.

haft en bra dag då?:D<3

va fina!:D

Ville bara säga... tack för att du finns<3

Kram!

sv: usch då :(

sv; Varsågod =).

en för mkt :)

söt bild :)

okej okej ;D klanske händer roligare saker i helgen ?

absolut :D

det ebra!

jaa :D <3

SV: haha varsågod :)

sv: händer i helgen då? :d

ja..

haha tack, dsm! :dd

sv: så äre :P

Åh vad gott det ser ut! :)

jag ska vara sandy i grease :)

a :P

ser gott ut!

Låter ju toppen! Hoppas att du får det bra :)

Jodå samma här :D

a tänkte göra det nu med en gång! Kramra

:) vad gör du ?

MUMS :D gott

gå själv? n uhar ja helt glömt va vi snacka om :4

Godnatt :D

gud vad fin bild!

gå gärna in och svara på min frågestund! :)

jätte mys, nu är jag vaken igen också!

TACK söt :) Åååh, mums!

Hej!

Fin blogg :D

Lägga till varann på bloglovin?

har varit i västerås , vad ska du hitta på ikvällkram

hejhej! visst är det skönt med fredag? godnatt!

Fin bild på hjärtanen!























Follow my on Bloglovin







Trackback