ingen bra dag..


foto: Jontahna Jakobsson (lillebror)
Modell: Beatrice Jakobsson (jag)

så här pigg var jag idag
, ni ser ju själva inte är jag så glad. när jag satte mig vid datan imorse tänkte jag aldrig på att se ut. men när jag skulle börja fixa mig ser jag ut det är fullt av snö på varenda liten gren. det är super fint, det är så det ska vara på vintern. solen fattades bara idag. men nu är det lika fult väder igen..

kom just hem från skolan med bussen, precis när jag hoppade av höll jag på att åka i backen. men jag klarade mig tur det, den drygaste dagen i veckan var iaf idag. fast hela veckan inte har gått. men tro mig det jobbigaste dagen är tisdag. sen när jag springer in och ska sätta mig vid datan. då hade vi inget el, men vi fick just tillbaka den!

haft en bra dag?

Kommentarer

Tjena! :) Allt bra med dig? Fin blogg för övrigt. Tänkte bara tipsa om min blogg som innehåller allt från musik (även min egen musik) till egna tankar om livet. Kolla gärna in den! Ta hand om dig. / Angelica

härligT! :D

söt bild!

fiiiiiin blogg du har :)

auktion nummer 2 på min blogg e uppe nu :)

sålite så:D

nej va jobbig dag :/

Tisdagar är veckans jobbigaste dag :/

haha ;D

Förresten vad tycker du om dagens outfit? =)

Vilken fin vinterbild;)

Sv: ja,så där. är allt bra själv?

Sv; Jo de är svårt att tänka på sig själv, men ibland får man försöka tänka på sig själv också :)

Haft en bra helg?

Haft en bra start på veckan?

hehe okej

vad gör du?

allt e bra med mej förutom att jag sitter och läser om andra världskriget.. sj ? :)

Jag hatar också tisdagar, vi har typ mag en kvart mellan lektionerna, det suger :(

sv: hihi:) na sådär, sj?

sv: tack! :)

jättesöt bild

:D söt bild

sv: Jaha oj va sent det blir då, eller jag menar om två veckor kör vi i gång med nationella igen och sedan är det bara tre veckor till påsklov haha! Men va skönt endå, vad ska du hitta på på lovet då? :)

fin blogg kolla min blogg:) http://ninweee.blogg.se

Jadå vi hade superkul igår.. :) vad har du gjort idag då?^^

vad gör du ikv?

vilken fin bild :D

tack!= )

jo tack allt bra :) själv då?:P

skönt för er :)

:))

inget äter pizza hah , fin bild :)

superfin blogg, !! kolla gärna in min och lämna en komentar , =)

ha en fortsatt trevlig dag !!

kraammm



Http://elinsflicka.blogg.se

nej, j gör väl inget speciellt, självdå?

Snygg du är :D

hehe ja

hehe =)

Hej! allt bra? :D

okej :D tv antagligen haha':d

hahah vsg :d

Härligt! :) Det är bra med mig också. Vad gör du?

haha ja:D

svar:jo de är bra,hur är de själv?(:

:DD

haha lungt :)

allt är bra förutom att jag är sjuk.. :(

är allt bra me dig da? :D

Andra planer idag?? =)

hejhej:D



nu e jag hemma:D hehe..^^

men ska sticka snart igen..ska iväg o äta middag med min kompis på restaurang:) kanske bio senare också:D

vad har du gjort idag då?:)



kram

Söt bild :) händer idag då? :D

fin blogg kolla gärna på min blogg ninweee.blogg.se

:dd

Fin blogg=)

hihi =) vad gör dudå?

vad jobbigt!

jag har nyss sett film =)

Vad fin blogg du har :) Var gärna med i min tävling om att vinna valfri hårförlängning från Rapunzelofsweden.se ♥

Haha känner mig lika pigg jag.

helt okej, sj? :)

Hejsan!

Jag har en blogg där jag skriver från allt mellan himmel och jord och du är varmt välkommen in :) http://hopeel.blogg.se



Ställ gärna någon fråga i min frågestund!

ja det är rätt skönt =)

Massa snö hos er med?

det är läskigt när man håller på att ramla så fort man stigit av bussen, man vill ju inte hamna under. Tur att du klarade dig ifrån det:)

och skönt att din jobbigaste dag är avklarad, min jobbigaste kommer imorgon, blir så stressigt för mig.

Tack! :) Inte intresserad av att göra ett länkbyte?

vilken fin bild på dig!!

SV:

Okej!:)

Jag vet faktiskt itne =) får se

Aha oj trodde du hade länkar på sidan men det hade du inte :P Ja de skulle ju kunna gå :)

Jag vill bara ha sommar, man är så trött på vintern nu!

Jaha nu såg jag dom missade det totalt, sidan hade inte laddat klart. Men vill du göra ett länkbyte där då? :)

Okej schysst, länkar dig också nu då! :)

snygging =)

Du är så söt!

Vad söt du är























Follow my on Bloglovin







Trackback