inte humör för vilken dag det är..


bild ett: Beatrice (jag) & Moa (fotograf Filippa)
bild två: Beatrice (jag) & Filippa (fotograf Moa)

dom här två bilderna är snart ett år gammla, helt sjuk. jag har jätte kort hår på det där kortet men nu har jag långt skönt det iaf. idag vet jag inte alls vad jag ska göra, är inte alls på humör. och det blir nog bara en vanlig dag, känns inte på humör för alla hjärtans dag. men för min del blir det en vanlig söndag.

det är helt sjuk vad tiden går snabbt, det är jätte läskigt.

vad gör ni idag?<3

Kommentarer

hej tjejen, allt bra med dig idag? :)



kram.

sv: okej ;) jag gör inte så mycket, ska försöka ta tag i lite plugg, om jag orkar dvs ;)

hihi ::) <4

ja :D

men allt bra annars ?

Idag ska jag spela innebandy och så :)

sv: får se lite, sj :)?

sv: haha ja det är det! :)

imorgon skola :(

så måste lägga mig tidigt och saker så det kmr nog inte hända så mkt endå! xdd

det är väl bra med mej , lite ont i huvet bara , men annars bra :)

söta bilder :)

hehe joo :)

sv: hehe okej :D

ojj förlåt ja skicka till fel ! ;)

sv: =)

jah hihi :D

vad ska du göra imorrn ? (;

Det funkar ,och är helt gratis ! :)

bli medlem nu och börja samla poänge (:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=235110

usch jag hatar å vara sjuk , speciellt på vintern..det är fett jobbigt , men krya på dej :D

Okej :-)

hur mår du gumman? :)

okej,,grattis på alla hjärtansdag ! :)

inget speciellt..

Tack♥

sv: Vad händer idag då? :D

ja mår bra.. ont i benen :S

sv: hehe :)

dsm beatrice (;

händer idag då? :D

Vad ska du gör idag då sötnos? ♥

ja vet itne.. jag har bara ont :(

sv: hehe, nice ;dd

ja faktist för min del också , blir alltid kallad bea :p

sv: tack så mkt :)

allt är bara bra, sj då ? :)

sv: hehe ;D

Okej ♥

hihi (a)

söööta bilder!= D

ska ut med familjen :P

SV: tack! :)

Japp allt är bra med mig själv? :)

Kram//julia

heyy! (: allt bra?

<33<3

Jåå! ♥

sv: usch då :/ jo , jag bryr mig inte så mycket egentligen om den här dan :P haha <3

glad alla hjärtans dag! :)

Tråkar sönder typ...

Söta bilder :)

svar; vad snällt :D

haha jag har ett sätt jag brukar göra på men vet att det finns ett mycket lättare men vet inte hur:$

Goodie! Skola i veckan eller ?

Kram

men härligt :D

åh tack!



jättefina bilder och en stooor alla hjärtans dag kram till dig! <3

Jättesöta bilder!

fin blogg:)

Tack vännen, vad händer ikväll då?

krm

Åh kommer ihåg den tiden :D <3

Vilken mysig blogg du har! Och de där bilderna var riktigt härliga :)























Follow my on Bloglovin







Trackback