jag är super nöjd.


foto: Beatrice Jakobsson

I dag hade vi nationella prov i svenska när vi kom till skolan. från 09:30 till 10:05 då satt jag bara och tänkte vad jag skulle skriva om. vilken rubrik jag skulle ta. sen från 10:05 till 11:05 hade jag fått ihop två sidor på datan. (jag fick använda data) resten av tiden läste jag igenom och kollade om allt var bra. Jag själv är sjukt nöjd nu vad jag skrev om, men det finns alltid något man man gör fel. hur gick det för er ?

och för er andra hade ni en bra dag?


Kommentarer

aah :D

va gör du

jaa :/ vila i frid kan man väl säga..

Sv: tack! :D

Svar: Jo allt är bra med mig tack:)

hur mår du :)

jaa (;

Det är bra med Emmi men det är värre för mig.

Jag är sjuk och är hemma från skolan.



Hänt idag?

jaoja :)

helt okej med mig :)

typ... ingenting alls :)

febrig annars toppenbra



kram

typ samma. kollar på ghost whisperer nu och ska snart ut och stampa snö på isscenen.

sv: Thanks :)) Allt bra annars ? :)

jaaaa ;D

hihi händer på alla <3 då? :) kram

ge mig en tuggummi.. :p

de rosa tuggummina av den sorten är godare ;)

Vi hade med nationella prov idag! Tror det gick bra här med. Skrev om sista punkten, vilken tog du? :p

Men nationella provet i svenska tyckte jag var rätt så kul när jag gick i nian :P

Vad fick ni för rubriker?

gör du ? :) <3

sv: har du gått om ett år? <3

Sv: Tack så mycket :)

Åh, de där nationella proven minns man hahaaa.

vad skrev du om?:D

//anna

vad skrev du om? :)

härligt att du är nöjd :)



jagoggar in

hihi :)

Kul att det gick bra:)

sv: ah bara undra eftersom du är 93a oh går i 9an. men det var verkligen inte menat att vara elak eller tyken, bara undrade <3

dom där har jag aldrig smakat :p

HAHAHAH okej nej inte mkt snackar me en kompis ;D <3

Sv: Härligt det ju :))Joda det funkar :)

SV: hiihi, tack! :)

hur äre med dig då? :)<3

Sv:Vilka är vi?:P

hej, allt bra med dig?:)

kramar

jag hade med nationella idag och jag blev supernöjd jag också! :)

det gick rätt bra för mej med, hoppas jag! :D

Hehe :) Okej. Nja jag mös bara med vår dotter :D

Hur ser kvällen ut?

sv: Hihi :D

så lite så gullunge :) Hur mår du idag? <3

sv: vad bra :) <3

går ej o svara på ditt senaste inlägg..

sv: Tack tack! :)



ååhh minns när jag hade nationella proven.. uuuusch haha de va typ de värsta jag visste, orkade inte med pressen assåå x) aja, tur att det gick bra!:D

hoppas allt e bra me dig annars ! ^^

sv: aa de gjorde jag också alltid usch haha ^^

ahaa okej ajdå, du får krya på dig! med mig är det bara bra lite huvudvärk bara men men :)

sv: Tack tack! ^^

ååh dom är så goda ju =D

jaa :D

åh :( ville också ha dator!!

för mig gick det dåligt ;( svårt att skriva på papper.

dom tuggummina är så goda :)























Follow my on Bloglovin







Trackback