jag har en sak jag måste säga sen..


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

nu är jag hemma, först var vi i kyrkan då jag fick läsa upp massvis med saker in för alla folk. sen åkte vi till hemse, först när vi kom fick konfimaderna smaka på massvis med saker som vi skulle ha till pizzan och gissa vad det var för något.  sen hade lektion med konfimanderna. vi målade lite, sen pratade vi en hel del. och debatt hade vi med under dagen, helt okej. sen åt vi lite pizza och hade kul.

till anonym 2: nej det gör jag inte, varför undrar du?

ska berätta en super kul sak för er sen (A)
vad har ni gjort idag?


Kommentarer

Fin blogg :)



Kolla gärna våran: www.missburberry.blogg.se

VADDÅ???? :D

hehe :D va gör du?:D

fian bilder :D

Svar: så lite så! :)

sv: samma här

Det låter mysigt :)

hur är det med dej då? :)

♥ frågestund på bloggen , fråga på! :) ♥

KrAm

Bara bra! ;)

sv: hihi :)

Vad tycker du om min outfit?/nina

fin blogg :)

Inga problem=)

snart åker man tillbaka till skolan igen då. :P

:DDD

fin blogg :)

okej nt mycket alls:D

okejokej, får se:)

ahha yeah ;D

sv: mihihihi :D

häligt :) det är bra :)

Det är lugnt (a)

:DD

härligt bilder igen verkligen :)

sv:tack



fina bilder!

okej okej är det bra mellan er igen? :)

men försök ;)

kram.

varse :)

Sv: Sitter och lyssnar lite på musik :) Själv?

hehe :) vad gör du då?

sv: mihihih :D

sv:varsågod!

ÄLSKAR din header!

alltid, vad händer i veckan då? :)

Sv: Nice! :D Adda mig på Facebook, Daniel Vardakis Lembke

sv: nemnas problemas :)

gumman d :(

ska iväg o fika..

Svar: aa!



När ska du berätta om den roliga saken?? ;)

Nu blev jag ju nyfiken :o.

sv; hoppas jag hinner läsa innan jag ska åka då ;D.

nu ska jag pluggA :(

HAHA ALDRIG, den var såå jävla mycket skönare en den andra skiten :P

SV: okej det låter bra jue! :D

Jo det är bra med mig med ;)

Kram//julia

Hej allt bra?

Fin blogg :)

sv:ja!

Sv: vad gör dudå? :d

sv: vad hade anonym frågat :s <3























Follow my on Bloglovin







Trackback