jag kan inte äta frukost..


foto: Beatrice Jakobsson (foto)

Jag har inte ätit stor frukost sen typ 2 veckor tillbaka, men nu skulle jag försöka äta det som är på bilden. det för att den är så stor, men stor för mig att kunna äta på morgonen. det gick väl sådär att äta den fick knappt i mig den sista mackan. men det är så och får vara så jag kan verkligen inte äta frukost på morgonen.

kan ni äta frukost på morgonen?

nu ska jag packa klart badkläder sen gå ut till bussen och till skolan..
ha en bra dag så hörs vi se.

Kommentarer

SVAR: tack igen, sötnos!

frukost är inte gott :s

kunde inte det innan men nu så..

nej inte jag heller!

tjoho! :D



jo de tär bra!



jag dricker smoothie till frulle :D världens bästa frulle.. jag kan inte äta nått annat typ!

Frukost är det bästa jag vet haha, jag kan äta mitt i natten, 5 på morgon. Kan inte börja en dag utan frukost :) (A)

haha ja ;)

jag äter inte frukost om morgnarna.. jag kan inte och har inte gjort de på sissådär tio år.

Japp, jag kan äta frukost på morgonen :P Om jag inte hade gjort det hade jag blivit vrålhungrig sen ;D



sv: Härligt! Jo bra här med :)

sv: allt bra idag då? :)

nej hade förra veckan :)

yesyes

nu så ska jag äta frukost :)

jag vet, de är riktigt jobbigt!

Hejsan.

Jag har en liten tävling nu på min blogg och jag skulle vilja att du var med. det är veckans snygging <33.

Du skickar in en bild och du kan bli veckasn snygging.

Bilden skickar du till [email protected]

För mer info- klicka på länken

http://tonymedstil.blogg.se/2010/february/veckans-snygging.html

sv; japp :D

Vad ska du göra i mor då? :D

hihi japp... :D lite påfrestande :p



lägeT?

men vill ha lov igen! :(

jadå:)L

jag kan bara äta frukost om jag har tid att vänta någon halvtimme innan jag äter

SVAR: haha ;D

Haha ! Jag kan äta på morgonen, ibland är jag super hungrig då och ibland inte alls!<3

jag kan inte heller äta frukost på morronen :P

sv: haha så lite ;)

sv: Varsågod!



Jag måste äta frukost på morgonen ^^ Hehe!

hihi :)

godmorgon:D



ibland kan jag..ibland kan jag inte ..för jag brukar kännamig mätt:p äter alltid risifrutti:p haha~~

nice frukost=)aa måste äta ngt innan jag går till skolan..hehe



kolla in dagens låt!

sjuk och kolllar på tv :D

jo jage inte duktig på att äta frukost heller:p hehe..~~ men jag måste dricka möjlk på morgonen:p en vana typ:D

go morrn :)

Söt header! :)

Jag äter alltid frukost - om jag hinner! Haha, jag har en tendens att försova mig. ;)

härligt:)<3



jo, jag äter faktiskt fruskot varje dag, får typ panik om jag inte gör det, då msåte jag ta med mig yoghurt till skolan(a)

sv: hehe ;D

jag älskar frukost haha:P

ja! jodå, det är bra. själv?

sv: äter aldrig frukost :)

sv: jo jag äter, men ah :D

åhnej nu blev jag hungrig!

Fin blogg! :)



Nice mugg föresten! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback