jag vill ha solen här


foto: Beatrice Jakobsson (foto)

nu är jag hemma, det gick jättebra att ta kort lite dåligt ljus har dom i affären. så nu är några klara, men har ännu flera som vi ska ta på onsdag. sen ska vi skriva ut bilderna och sen får vi betallt. sen har jag ätat tårta idag, efter som moas släkt kom och skulle fira marions födelsedag (moas syster)

vädret idag var inte alls som jag ville ha, kan solen bara komma igen.
snart blir det soppa, super gott tycker jag.

vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Ja. :)

fixar designen :)

trevligt!

jag får se lite :} haft en bra dag då? Kram!

sv; haha :D



härligt att de gick bra att fota :D

:DD

SVAR: jadå:)

sv: tack:)

haft en bra dag?

KRAM

hahah , men vad göru §

sv: hihi ja precis!

Ikväll händer det inte mycket, ska se tv och bara ta det lugnt. Självdå?=)

i like your blog!

oejokej, ska snart till ica maxi=D

såjaa..

sv; jado de är bara bra med mig :)

sv:okej ;)<3 sovit hahah ;)

allt bra?

fin bild:D

Jag gör samma sak :) ska snart börja packa och sedan tvinga mig ut att springa :D

Ska kanske tvätta och sen kolla på os :)

krma

vad är en bra blogg? haha

sv: håller faktiskt inte med haha (;

vad göru ;:)?

SVAR: jadå!

hehe okej najs ;) ska göra sallad de blir min middag ;:D:D:D::D

Fin bild. :D

jodå helt okej ;} vad hittar du på annars? Kram :) <3

sv: helt ärligt minns jag inte vad vi snackar om hahaha :$<3

men va de typ med det att jag skulle passa min kusin& lillasyster? :p

Tänkte bara kika in och önska dig en trevlig torsdagskväll! :)

visst gör det :) jag är verkligen sugen på sommar och vår nu :D

SV: hihi, tacktacktack! Blir lika glad för varje gång :D

haha :)

Vill också ha sol nu! =( Fin bild! =)



Kram♥

Jättefin bild! :D

vinterbilder är så mysiga.. ändå önskar man att den här jädra snön fösvinner :P

sv: Har ni mycket snö?























Follow my on Bloglovin







Trackback