jag vill inte flytta..


Foto: Beatrice Jakobsson
bilden är från 2007 (på möja)

min kväll var inte alls som jag ville ha den så orkade inte skriva i bloggen. nu vill pappa och mina syskon flytta igen, jag som hoppades på att vi inte skulle göra det. jag vill inte fytta här ifrån, det kommer vara så sjukt svårt att ta sig. jag hoppas vi inte flyttar.

imorgon ska vi ha prov i svenska, och det som är dåligt är att vi inte får höra på musik när vi gör provet. jag hatar det, jag vill lyssna på musik. men får gå och sova i tid och äta frukost, för att vara pigg imorgon.

godnatt<3

Kommentarer

Svar

vad gör duda?:D

Hoppas för din skull att ni inte ska flytta då! :)

händer imorn :)

va gör du för nått?

sv; Sitter & svarar på kommentarier ;)

Allt bra?

vadå flytta?

ska du flytta ifrån gotland eller vadå?

kram / moa

Nej va tråkigt att ni ska flytta, eller asså det är väl kul, men tråkigt att göra det om man inte vill. vet hur det känns.. Men hoppas det blir bra. Men mr du bra annaras ? :) <3

bra det sötnos :)

always here.<3

Lycka till på provet!

Hoppas att det går bra :D

sv: allt bra? :)

sv: allt bra? :)

Tack så mycket sweet:D



Jag ska också gå och lägga mig i tid och äta (extra stor) frukost för att orka med nationella provet:)

Lycka till!

och hoppas du slipper flytta, vet hur det känns:/ har varit med om, fick lämna alla mina bästa vänner men det är ju bra nu.

eller inte för att jag vet hur det känns just för dig, men det är hårt!

Allt bra? <3

Lycka till imorgon :D.

Svar: Jo idag så händer inte mycket:)

Allt bra?

härligt :) de chill :)

varför ska ni flytta & vart ? :o

lycka till på provet, det går nog super!=)

Ska typ gå och lägga mig nu ;p

SV; jo samma! :)

lycka till<3

så litare :) <3

Hoppas du får som du vill ;)



Tack gumman, ska fixa det imorogn samt en länk i min meny :)



kram

Vart vill de flytta hän nu då? "/

jo det är bara bra:) sj då?



hoppas du haft en nice dag! kramar

Är det bara jag eller fuckar blogg.se?

Har nya bilder också! Tagna i morse innan allt började.

tråkigt om du ska flytta :/

Var ska ni flytta? Vad tråkigt:(<3

nja d ehar vart sdär

tjo :D



how you doing sweet?



KRAM

förstår att du inte vill. tråkigt.

nej inte flyttta :(

Sv: Min helg var toppen . :D



allt bra med dig idag, händer det nå skojj ?



KRAM

Godmorgon!<3

Händer idag?=)

Jaha okej, mår bra:) vart vill dom flytta? <3

LYCKA TILL!

vart ska ni flytta isåfall? /;

Godmorgon sötnos, vad ska du hitta på idag ?

Kram

Sv: Ah. :)

Ok, idag ska jag inte göra mkt. Ska förbi Arbetsförmedlingen o lite så .



KRAM

Sv: Tack detsamma. :D



ska du hitta på nå spec ?

KRAM

Hej! Du vill väl inte missa min tävling i min blogg! Om du är intresserad av ett väldigt bra pris borde du kika in ;D KRAM =)

okej okej :(/ <3























Follow my on Bloglovin







Trackback