min dag igår..




foto: Beatrice Jakobsson


igår så åkte jag ju med konfirmanderna till visby för vi skulle göra något. nu kan jag berätta vad vi gjorde. först när vi kom ditt fick vi höra på någon präst som aldrig kunde hålla tyst. sen delade alla upp sig i gruppar (det var folk från visby,Garda och flera) man kunde välja mellan målning, dans och sång. vi som är ledare skulle inte behöver göra sånt. men vi fick hoppa in i en grupp ändå, det blev sång gruppen. under hela dagen sjöng vi låter som vi skulle sjunga sen på mässan (vid 18:00) vid domkyrkan. det var en helt okej, dag tycker jag.

tack för kvällen grabbar och moa det var super kul <3!

vad gjorde ni igår då?

Kommentarer

Låter som en kul dag!<3

rolig blogg, besök gärna min oxå...

Superfin blogg! :)

du ligger på aktiv listan:)

de bara braa vad gör du då

sv; Aw, tack!

sv: du måste se den haha, as söta! ;D

ha en bra alla hjärtansdag.

kram<3

glad alla hjärtans dag, hehe :D

happy valentine :)

Kommentera mitt inlägg på bloggen och få en länk till din blogg!:)



HA EN GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!

Åh, nu blev man inte mindre sugen på godis, haha!

åh, nu blev jag sjukt sugen på godis !

hur ska du spendera alla hjärtans dag ? :D

nje, det gör inget! ska ändå dra och köpa en stooor påse om inte så länge :D

nej, det blir mys med några tjejkompisar eftersom pojkvännen är i sälen. <3

V:Så lite som möjligt, hahahahaha

sv: alt bra med meg ja, og deg? <3

Några planer inför veckan? :)

goooodis <3

ha en mysig alla hjärtans dag ♥

sv; Okej, härligt :) Samma här!

Allt brai dag?=)<3

Okey ;) nej, faktiskt inte jag heller.. än!

jodå, jag ser framemot en tjejkväll ! :D

hihi , vilka ska du spendera alla hjärtans dag med då ?:D

sv: yes ;D

hoppas du får en bra dag idag gumman! <3

Yepp :)

Tack :D Jag är nöjd med den.

härligt=D

äsch, kunde vart bättre men =)

Hoppas du får en trevlig alla hjärtans dag!:D

Kram//julia

ska äta :) du då?

åh mumsig bild!

Vad gör du? :)

sv; Mja, förskyld, ont i halsen och feber ><. Själv då?

mumsig bild

Hehe, Okej. :D

Vad gjorde du igår? :D

Hehe, de låter myys. :D

Har veckan varit bra? :D

sv; Bläh! Krya på dig också <3

sv: okej ;D

Vad gör du? ^^

Tackar :-D

okejj :(

Sv: Låter trevligt det :)lagade mat med några polare sen drog vi på fest :))

Åh vilken fin bloggdesign! :D



ha en fin alla hjärtans dag, kram!

sv: hihi <3

Sv: jadå :))

njea ska träffa en kompis åså , vet nt riktigt vad vi ska göra men :D

Härligt !! ♥ Vad händer idag då?

Kram

sv: Det är bra =).

jojo allt är bra med mig:D själv då?



btw godiset ser helt fantastiskt gott ut !

Anmäl dig till dagens blogg. Du kan anmäla dig flera gånger så du har större chans att vinna. Vinnaren utses ikväll :)

sv; okej har fixat dte prova nu ;)

sv: jag vet faktiskt inte heller :o

ska nog bara sitta hemma och mysa :)

Vilken härlig bild :D

sv: hihi :)

Skönt att höra , jorå jag lever :D

ha en bra alla hjärtans dag bruden.

Gott

Gott

hihi okj kul att du vet :)

<33<33<33

kan inte du visa photoshop hjälp?:P

om man har en bild sen vill man klippa bort alla detaljer och bara få med tex kroppen inte all tråkig vägg och sånt:D

gott!

YIKES, JAG BLIR SUGEN :(

dina foton är riktigt snygga!! ^^



Kram

Läcker bild! :D

gott med godis=)























Follow my on Bloglovin







Trackback