mina bilder kommer ikväll.


foto: Beatrice Jakobsson
fick dom av min söta pappa för ett tag sen (säger inte varför)

sitter med moa hemma hos mig, vi gör inte alls så mycket. har just fått en hel del folk som svarat på mina frågor, till mitt arbete. tack imorgon blir ni länkad, tror det blir mot kvällen för att jag är bort hela dagen typ..

det finns en sak som jag är glad för, och det är att pappa kommer hem med skiva ikväll. som alla mina gammla bilder ligger på, så ni kommer få se många gammla bilder. men jag bjuder på mig, haha :)!

5 veckor..

Kommentarer

jamen tack iaf :)

SV: Yeah! :)

Okej:)

tack ;)

härligt ! :D

vad gör du en måndagskväll som denna? :)

jaa :D

fina blommor :)

fin roser!

sv; jo det är bara bra! :)

soft :)

praon o sen hem

okej :) kolla du på OS nått? <3

yees :)

Händer sen då´?

vad gullig pappa du har=)

fina rosor :)

jo:)

sV; hahaha! :D

tack! :D

Japp:)

tack! :D

tjenatjena, länge sen jag såg din blogg, ;o men nu hittade jag den, :) du kanske nt kommer i håg mig.. men jag läste din blogg varje dag förut :)

så bra <3 jodå det rullar ;)

SV: okej :)

haha :D

Sv. okej(:

ALlt bra?

jo :)

låter mysigt! :)

nej, inte så mycket faktiskt. bara tar det lugnt, enda dagen det inte blir plugg innan fredag, så får njuta lite extra..

nej! skit i att länka, det var bara en rolig grej! haha

fiina ROOOSA blommor! :d

jasså, jag ska typ plugga lite :)

allt kommer bli bra<3

aa det är det :D

du gör som du vill, men mig behöver du inte länka iaf! haha kramar

tittar på simspons du då? :)

Händer ikväll då?:D

va roligt!

vackra blommor!

sv: ah om du vill:)

sv: nja inte så mycket, checkar några olika bloggar bara. dudå? :)

håller tummarn<3

Okej :)

Ha en bra kväll!

hah ;)

Hej kolla gärna in våran blogg och svara på dagens fråga:)

skulle vara kul och veta vad just DU tycker:D

hej jättebra blogg!! dina foton är bara så FINA!

Kram!<3

länkad?

sV;vet du någon bra film?! ;)

vad händer i helgen då? :)

jaha trevligt ;)

ja visst är han:)

Allt bra med dig?

nej inte mycket, ska hämta lite grejer sen :)

Oja, är ju bäst så ;)

ahahha xD

mysigt :)

vad gör du ? :) <3

JADÅ:)

vad gör dudå? :)

Fina bilder, :)

ha en mysig kväll.

Haha :D Visst är hon :D

tack=) jag blir också glad!

Sv: varsågod!

kram<3

fin bild :)

Kul att hjälpa till, hoppas det går bra nu.. :)



Vad hittar du på? ^^,

jo.. men jag kämpar för 5 MVG, och får jag det så får jag en systemkamera, så det är bara att bita sig i läppen och fortsätta! :)

jaha okii..

jjja :D

Jag har lagt upp ett klipp i mitt senaste inlägg på bloggen från ett spel. Skulle du vilja kolla på det och svara på frågan? Skulle vara jättesnällt för jag försöker få igång en diskussion för att se vad folk tycker kring spel (så snälla, ta inte detta som reklam är du söt, men det är du ändå haha). Förlåt isf, men TACK om du kan lägga ner en minut på det ♥ ♥ ♥

va gulligt att du fick dom av din pappa, dom var jätte fina :)



svara gärna på frågan på min blogg :)

sv: höhö:D



åh, jag älskar att få blommar..

heej jag heter nancy och behöver en åsikt angående mitt hår, skulle du kunna svara säga din åsikt ?



skulle vara jätte tacksam:D

Fin bild! :)

japp :D

Vilka fina blommor! :)

SVAR; åh, vilka fina blommor! :D

Alltid kul med blommor :D























Follow my on Bloglovin







Trackback