mot min bror



nu är mitt teknikarbete klart, det här är fyra sidor av tio.

jätte glad att jag gjort klart och lämnat in det i tid, och efter som jag sitter lite oftare med datan när det gäller dokument. så fick jag typ hjälpa alla i min klass, haha! men det gick ju iaf, bra bättre än att jag måste jobba med det på lovet. för jag ska ta det lungt och lägga bort skolan ett tag.

nu ska jag iaf ta och packa det sista sen dra jag med bussen in till min bror.
jag skriver kanske om två timmar igen!

Kommentarer

sv: Jovisst :D

ha det så bra idag gumman !

oj många sidor :P

ha så kul då:D

har varit i eskilstuna och shoppat. händer mer ikväll då?

kram

haha vaddå syns? :))

sv; hah men det är lungtm en vad är det du tycker ska innehålla en blogg då ? :)

SVAR: skönt med lov, vi får det nästa vecka :)

har ''dagens'' fråga <3 svara om du vill :)

haha , ok!

sv: aa :)

sv: okeej noooojs :)

sv: Haha okej,måste lära mig de där haha :)

lite avundsjuk haha! jag vill med ha loov! :D

Hihi så trevligt :)

ja visst är den :D

sv. jag vet inte men jag ska nog hålla på med min nya data om jag får den men jag tror nog att jag får den. jag har varit snäll och så

hihi :)

är det skönt att det är FREDAG? //virre<33! KRAMAR!

Vad ska du göra nu på sportlovet (om du har ?)

äter inte du frukost?

fin blogg ! ;)

ha dt kul med din bror ikväll:D hehe~~

ha det skoj med brorsan!

SV: Jaop allt bra med dig?

GILLAR DU OCKSÅ NOLL DISCIPLIN? DÅ ÄR DETTA BLOGGEN FÖR DIG!



/ NOLLDISCIPLINFANS.BLOGG.SE

förstår d :)

händer i helgen da ? :)

det ser bra ut i alla fall, lycka till :)

sv; mysigt med plugg ;)



haha äntligen lov hörru!!! :D

haha :P

Bra jobbat Beatrice!

hihih :D

sv; okej :D

inte så mkt tror jag xd

haft en bra dag?

Skönt, jag ska vara med kompisar sedan ska jag tävla på söndag! :)

SV: hahah

härligt:D

Har frågestund just nu! Fråga vad som helst...:):)

Svar: Jodå det är bara bra med mig, hur är det med dig då? :)



Om du har lust så får du hemskt gärna rösta på mig och min bild i My's fototävling. Jag är nummer 8 :}

Klick: http://mysfoton.blogg.se/2010/february/tavlings-finalisterna-rosta.html#comment



Jag skulle bli överlycklig!

Hugs!

älskar din blogg :)

kram/ moa

10 shopping tips under 100-lappen

kika gärna in om du vill se vilka, om du vill

puss kram

härlig blogg =)























Follow my on Bloglovin







Trackback