musik finns i mitt hjärta..

 

I can't find the words to explain,
Just how much you got me going insane.

 

nu ska jag ta och hoppa ner i sängen och sova lite, det behöver jag. såg blygglov förut under kvällen, där missade ni en söt olivia som satt och sjöng en av E.M.D s låtar. och huset blev jättefint där efter, det är ju kul. sen har jag inte gjort så mycket mer, bara tagit det lungt och pluggat lite..


idag/imorgon ska jag till skolan och vara där halva dagen. sen ska jag åka till visby och in på bup, och efter ska jag och mamma plus pappa ta och handla lite. men det är lungt jag har med mig pappas data, efter som dom handlar ju i år. men jag ska inte gnälla så mycket det blir nog roligt.


vad ska ni göra idag?




Kommentarer

jo jag ser på massa filmer ikväll=)

ja det är rätt skönt att bara slappa i soffan framför en drös med bra filmer=)

verkligen :)

godnatt sötnos!

Musik i mitt hjärta med. Vad är man utan det?!

okej. typ samma :p

Hm.. glömde :( Vad var frågan? <3

sv: usch :(

Skönt att sova, jag ska med göra det snart :)

bra=)

hoppas din dag varit bra :D

hej..



Kom nyss hem, äntligen har jag sett Avatar:D yeah~~ fan va den e bra..men inte direkt min smak av filmen, men den e ändå bra:p hehee~~



godnatt på dig:) Kram

haha ja kanske e trög, men vad är bup?

Svar: Tacktack :) Har planer på att göra om hedern lite bara :)

Kom ihåg att ringa mig <33

sv: hihi okej soft:) ja med:D

Hejsan, du har väldigt fin blogg,

jag älskar och läsa den. ;d

Och din header är bedårande!

Det är helt okej, tack . Hur är det med dig då ? (:

SV: Tackar. =)

Göra nå spec idag ?

RKAM

sv: okejokej! :) jag vakna just, usch så trött jag är!

skönt med bara halva dagen i skolan ju:)

hehe okej, kan förstå men rätt svar kommer senare idag.



Fin låt du la upp!

sv: kommer ju inte dö precis:P hehe

kram

Sv: Det var så lite så ;d

Vad gör du då?

SV: Tack! (: lägg gärna till mig på bloglovin ;)

sv; okej :)

Tvn tror jag xd

Svar: jag ska snart göra mig irdning för skolan, själv? :)

sv; japp :D

vad ska du göra i morn då? :D

Svar: okej, ha det bra i skolan då :)

Vad heter nu den låten ?:)

Sjukt bra! <3

göra idag då? :D

Sv: Nej inte så mycket, skriver lite inlägg till ett forum på min kompis sida om mobbning.

Det är bra med mig tack, hur är det med dig :)?

sv: neej det är det inte:(

KRAM

hej! jag fixar mig :) dusj?

Sv: Japp det gör det väl ^^

sv: okej låter ju inte så kul :/. Bra blogg du har :)<3

sv: ja:)

KRAM

Sv: Japp, vad ska du göra i helgen då ;d?

sv: tack :)<3

sv: :) Bara att jag tycker det är så tråkigt att uppdatera nu, efterdom jag inte har någon kamera nu >< tappade ju min i golvet så den stendog ^^

Vilken tjej då?

hehe okej

sv; eller hur :D.

Sv: Jag ska nog till stan med mamma och shoppa ^^

Och jag ska försöka fixa min blogg, får inte till det ;d

sv: jaa :p<3

Du vill inte ha med mig oxå, på dina bloggar du tipsar om? (a) känner att jag har FÖR LITE besökare :(

hm..jag kommer inte ihåg :S

gör dudå

så fiiin<3

sv: det är bra :)

sv:

Jaa, hon var jättesöt! :)

Inte så mycket, ska snart ta och äta frukost sen göra mig klar för min skoldag :) sj?

sv: Så bra hehe! :)



Hur mår du idag? :D

Sv: Där jag skriver det är, hur ska jag säga xD?

Ehm, grå bakgrund.. Jag vill ha det vitt men det funkar inte ;o

SV: HEhe du vet dådär som du meny är? varför blir det så, jag fick också så när jag testa :S

Sv: Aa, det kan man ju tycka, :o

Men du får gärna svara på dagens fråga hihih ^^

Sv: Negerbollar :o DOM ÄR SÅ GODA ^^

sv: Förutom att jag är arg / ledsen på mamma och pappa, bra haha! :D

Sv. haha, nu ska jag kolla igenom din blogg, efterlysning på negerbollar Xd

Sv: Snällt av dig, postar du den? xD

Sv: Snällt av dig ;d

din blogg vart något unikt o fint, sånt som läsare vill ha:)

händer imorn då? :)

åh, jag älskar låten!

Älskar låten:) jätte fin.

Vad fin blogg du har:)<3

Svar: Jag gör inte så mycket just nu, tänkte blogga lite. Vad gör du då? :)

Sv: nu var man hemma igen då ^^

sv: okej vad kul! :D



jag ska på stan!























Follow my on Bloglovin







Trackback