över 2000 bilder.


[haha, orkar inte leta efter bild]

oj, klockan är redan halv två och jag och moa är vakna vad ska vi hitta på? det finns inget att göra, vi får helt enkelt se hur vi gör, eller vad vi hittar på. flera som är vakna vid den här tiden ?

mamma skickade över 2000 bilder över msn idag, men då ringer min lilla syster upp mamma. och gissa vad som händer då? allt avbryts och jag blir jätte sur, helvete. (bara för att mamma har något konstigt) jag som väntat på alla bilder sedan ett år tillbaka.

Kommentarer

sv; vad gör dudå? :)

sv: okej, härligt:D

Fler än jag som är vakna :D nattuggla?

gud vad surt.. :/



sv: ja, verkligen. är hur sugen som helst :p

allt bra? :)

Det var många bilder :o

inte ja heller =D

va gör du?

Oj, över 2000 bilder. Hoppas det löser sig med överföringen!

Okej!=)

Härligt! jodå allt är bra här med. :)

Hitta på idag?

godmorgon :)

:p

Va trist med bilderna;(



Jag somade runt fyra i natt hehe:P

Var äver till grannen.



Vad ska du hitta på i dag då?

Kram Girly

SV; ska på gudstjänst usch! :)

nej inte nu men sen kanske, hur äre ? puss

det var precis så för mig med.

fattar inte vaför man inte alltid kan finnas där så som alla säger, jag har aldrig lämnat en kompis ., de har lämnat mig. men men !

go morgon sötnos

ojdå det kan inte ha varit kul att allt avbryts:P

Vad ska du göra idag då?

Hehe ja då var jag fortfarande vaken.

okej ! :P

hahajajjemen;D

sv: Tack :P ja det var ett tag sen. Är allt bra med dig? :)

sv: okej, men det är lugnt:)



tråkigt att bilderna inte skickades.

oj hoppas du får dina bilder :)

Härligt :) ae inte så mkt ;p kollade du melodifestivalen? :)

Svar

jag diggar verkligen din design!:D:D

hej, ny blogg tävling att vinna 6000 kr presentkort hos nelly.com . besök gärna min blogg och delta helt gratis <3<3<3

hehe..XD

allt bra med dig idag då?

sv ; Planer för idag då? (:

okej, förstår att du då blev irriterad

2000, alltså TVÅ TUSEN bilder ?? :o) Jises människa, haha.

sv. ooh gott gott gotttttttt =D

Hahahah kul med över 2000 bilder























Follow my on Bloglovin







Trackback