simma med moa nu..

Foto: Daniel Hallbom (står fel på bilden)
Modell: Moa lindqvist och Beatrice Jakobsson (jag)

 

milkshake är gott visst är det? haha, det tycker iaf jag och moa.

 

snart ska vi säker äta mat, sen ska vi nog dra och simma ett tag. det blir nog ett bra slut på dagen, eller jag hoppas på det iaf. men vi hörs ju när jag är hemma igen..

 

och till er som läser min blogg.. på ett sätt är jag glad att jag började blogga för att jag får så sjukt mycket fina ord som jag verkligen blir glad av. och alla länkar jag fått tack tack tack! ni gör min dag ännu, bättre. men allt kanske inte hjälper men idag hjälper det iaf.


Kommentarer

<3

okey :p samma

okej :) nej inte så mycket! händer ikv? (:

va gör du da? :)

allt bra sööötis? =)

milkshake e så gott:D lääängesen:p hehe..



vart vill du åka till då? Helst?:D

hoppas att du är helt på fötter snart gumman :)



p.s. kom ihåg att delta smyckes-tävlingen hos mig i samarbete med Bracy.

det är vad man har vänner till, förstår du :)

frästen vad har du för kamera? :D<3

jag kom precis från jobbet.. puuh..

Hej! Var med och tävla i min februaritävling där du kan vinna produkter från Björn axén!! Klicka på länken: http://beautyboxen.blogg.se/2010/january/februaritavling.html



ha en fin kväll

kram

linn

sv: härligt :)

jodå , den var bra :)

sv: ja verkligen :/ önskar jag kunde få vara ledig ett bra tag.

Bra gumman! <3 vad gör du nu? :)

milkshake är otroligt gott! :D

känner med ibland att man inte alltid känner för det :p

sv: det låter bra! [y]

haft en bra dag annars idag då?

Förhoppningsvis hjälper det !



Du finns länkad på min blogg vad jag vet =) Kramar

Låter som ett bra slut på dagen :) Simma är jäklgit skönt ! Bra att lite hjälper iaf :)



& Milkshake är mumma !

vad händer senare i veckan då?

kram

Fick ett objektiv, kläder, pengar, smycken osv!

Åh hur som helst alltså, verkligen! <3

yes :D hur äre då?

svar jag förstår dig.. och jag förstår att det måste kännas sjukt pissigt. men du verkar vara en stark tjej. i och för sig är det svårt och visa sitt hela jag i en blogg. önskar jag kunde göra någonting. du verkar så söt och snäll,

kramar frida

Okej ♥

:)

Mums! :D

Allt bra?

sv: huhu okej!

jaa absolut, åh va härligt att simma !

ja :( jag läste det, om din kille eller hur?<3 lilla gumman:( tråkigt värre!

sweet :)

<3

söt bild :) kul med simning

SVAR: okejokej, kul att du är back on track igen!

Har publicerat close-ups på bröllopsbilder i bloggen nu. Kika gärna inom och säg vad du tycker ♥ (Fler bilder från bröllopet kommer.)

förstår jag!

tack själv :D

okej, ska snart fortsätta plugga :)

Vet att du skrev en kommentar till mig men har inte kommit dit än. Så svaret kommer snart=)



Det är bra att du har så fina läsare:) att dom får dig på bättre humör.

Fin bild och simma låter skönt.

Grå eller svart? :D

ja jagkan inte klaga på dagen :)

tack :D vad gör du

sv; inte mkt ;)

Hej vännen ! Vad har du gjort idag då?

Kram

Vad händer imorgon da?

Hej!! Missa inte februaritävlingen i min blogg där du kan vinna finfina produkter från Björn Axén. missa inte den chansen :) klicka på länken http://beautyboxen.blogg.se/2010/january/februaritavling.html



ha en fin kväll

kram

linn

Härligt att höra =)

gillar dinblogg! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback