snart slutar vi skolan..


Foto: ingen fast det står att det är jag på bilden.
Modell: Moa, Beatrice (jag) Daniel och Isabella

den bilden är tagen när jag var i Visby med dom i helgen. den mysigaste bilden som blev tagen den helgen. men iaf på tal om annat. jag har hunnit med rätt mycket nu i skolan, och är rätt nöjd.

snart slutar vi skolan, efter en helt okej dag i skolan. Jag och Moa ska nog simma ett tag ikväll, men vi vet inte vad som händer ännu. men något hitta vi iaf på..

vad ska ni göra sen ?<3

Kommentarer

Okej, vad händer idag ?

sv: <3

Nice att höra, jag tänkte träffa kompisar :p

Dina bilder gör mig gladare ! =D

& Blogg inläggen samt den tid du avsätter för att svara på mina kommentarer!



Kramar

okejokej, jag ska snart plugga jag med :)

Tack så mycket! :D

jag försökte aldrig ta tillbaka han.. han var kär i ngn annan.. de gjorde mest ont i mig.. men vi träffades inte.. pratade kanske 2 gånger under 4 månader.. jag visste inte vad jag skulle säga till han... <3

sv: det blir bra skall du se <3

sv: ja den är väldigt fin :) <3

sv: gumman då.. :( jag förstår dig precis!

men klart att du klarar dig, det gör du. jag vet att det är svårt. men jag finns här om du vill snacka oså iaf :)

sv; Ja, sånt är bra =). Då blir man av med sånt som hänger efter en, haha.

härlig bild,gott med donken :)

:) <3

haha söt bild:D

Jätte tråkigt att höra .

Tiden läker alla sår , så småningom! =)

helt ok. =) Händer idag? =)

svar

det är bara bra:)

härlig bild;D

sv, ja det är väl både bra och dåligt att jag kan hålla koll på honom. Vissa saker mår man ju bara dåligt av att få veta :/



Åh okej, vad jobbigt :/

Jo idag så ska jag bara se på efterlyst, och sen sova:P

Vad händer idag då?

inga problem gumman :)

Du gjorde precis min kväll ! <3

Härlig bild, ni ser ut att ha det kul tillsammans:P

Puss Girly

jag har varit på möte och sen gruppen. =) Gick det bra? =)

sv: hur e det?:)

allt väl? :)

oki skönt. =)

har du mycket snö? =(

jaha skönt! Vad har du gjort?:)Har det varit mycket i skolan eller?:)

Vad gör du då? :)

okej ♥

skönt med skolslut :)



svar: TACK.

sv: det är inte så bra <3

jaha.. ojdå. Det var lite värre än när det är jobbigt i skloan kansek :]

haha mc donalds :P

jadå :) själv? ;p

Vad gör du då sötnos? ♥

Okej så mysigt skoj! :)

sv; hahah tack :)

ja massor med snö. =( så jobbigt att köra i snö. =)

JAg ska ta något att äta...hungriiiig!

okejokej :)

jag ska snart gå över till mormor på middag (;

Tack detsamma!



Kramar

ja, jag kan förstå... Eller egentligen kan jag nog inte det. Jag har inte varit i den situatinen. Men jag kan föreställa mig...

sv: vsg :)<3

Okej <3

Bläddrar i Frida, musik och bloggen!

hihi! Själv hinner jag inte vara med några kompisar för jag har plugg hela dagara -.-

här har det snöat konstant hela dagen. =(

sv: na lite jobbigt med killen ba.. <3

Hihi gullig bild :)

Är allt bra med dig?

Haha, söt bild ♥

hur många unika besökare har du ?

Jo :-)

hej! vad händer idag? :)

SÅ KUL!, just nu ligger det kring 70-90 besökare vilket är riktigt skoj för mig! :)

sv: men gud vad tråkigt :(

hm vet inte riktigt, mer jag som tvekar...

Jo det är ganska bra här :)

sv: hur länge va ni ihop? <3

hm vet inte..

sv: skola här med :( xD himla fin blogg du har alltså! :D

har du inte?:O Oj..~~

då måste du åka utomlands nångång sanrt:D

slipper stanna här i den gråa sverige.. hehe..~~

men hoppsa våren kmr snart iaf:) då blir man gladare också:D

sv: okej gumman! mitt nr är 0700109495 :) Smsa när du än vill! så pratar vi <3

självklart har jag comviq hihi :)

hur mår du idag?

du är söt! =D<3

ja man bara slirar. =(

hihi mm :)

okej, härligt <3

Tack så mycket. Din blogg är fin den med. Allt bra idag? :)

den bilden ääär fin (:

läget ?

Det är kul att se att du bloggar igen :) Och jag hoppas att du har det bra med alla dina vänner nu. Allt löser sig med tiden, även fast man inte vill tro det. Ibland kanske det kommer omvägar och ibland lite genvägar. Man får försöka ta dagarna som dom kommer. Bara försöka hålla ut & vara stark. Och jag tror du är starkare än vad du tror, det brukar va så, men oftast ser man sig själv som svag.

Du har mitt nr, och det är bara att ringa eller smsa om det är ngt, ställer upp! :) <3

:P

haha nejdå :D

jag gillar det inte heller men nödvändigt. =(

jooho ;o <3

Det syns verkligen;)

vadåra ? :(

jo, får väl säga samma sak, det är sådär <3

tackar så mkt :D

jag tycker det är kul att du är tbx, för du är en grymt bloggare ! kram :D

är tillbaka bakom skärmen igen men bara i en halvtimma till ungefär.

nope, bryr mig bara :)

just det, sorry :(



aye, det är bara lite såhära halvdepp/alltblirfel/skolansuger/allaärsura/danielkommeraldrighem. typ sånt där <3

hihi (a)

Jag har en award till dig på min blogg :) kolla in

http://ljemtfelt.blogg.se/2010/february/award.html#comment

Va? Skämtar du? Varför tror dom de? Kanske vi som är annorlunda då! HAHA

okej, helt ok! vad har du för dig? :) <3

jodå sötis! :D

hur är läget? ;) <3

sv: aa, älskar att läsa din blogg+du har sjit fina bilder! :)

haha vasregod :)<3

haha tack xD<33

jo, kämpa på :*

åh skoja inte, jag saknar honom så galet mkt <3

sv: haft en bra dag :)?

Det är inte hela världen om du gör det, förr eller senare kommenterar jag på din så har du hittat mig igen! Kramar

sv: oj vad länge <3

hihi :) vad gör du då?

musik :)<3 sj?

Jo ♥

Hej! Jag heter Morgan och har en frågestund i min blogg just nu. Tänkte fråga om du vill fråga en eller flera frågor till mig? Jag tycker att det är roligt att svara :D Om du ser detta som spam ber jag om ursäkt och får önska dig en trevlig kväll! KRAM

jo jag menar han har ju ett eget liv & sådära , men ahh. innan han flyttade hade vi knappt vart ifrån varann i 2 veckor typ ? det är lite skillnad, och jag håller ju ännu på & vänjer mej. så det blir väl bra:p<3

sv: tack sötis :D

smsa mig såfort du har lust att prata ut, har mobilen med mig hela tiden :)

Okej va bra! :) jo det är jättebra med mig, bättre än imorse som tur är. Och så är jag lite trött efter jobbet ;D <3

okej! men kul att du är tillbaka := <3

sv: 8 månader oh 2 dagar <3

jo ! men om jag åker till visby ska han alltid göra annat :P men men men.

händer då ?

:)

:) Görs i kväll då?

Ne, det behöver du inte !

Om du använder blogg lovin så slipper du länken på din egen blogg !

Kramar

härlig bild ni verkar ha de riktigt kul:)

härligt:)

musiik:)

Okej , tack har inte märkt att det blivit komma istället! ♥

haha okej. lyssnar på musik :)

det är bra =D

okej ! (:

naej har tråkigt bara.<3

sv: vi är ju fortfarande ihop oh tror att det kmr bli mkt längre.

Liksom han gör verkligen allt för mig :o

hur är det med dig idag? <3

SV: jadå :)

ja :)

händer ikväll då :)?

sv: jag förstår det!<3

men det är bara försöka pigga upp sig :/

haha jajjemen:D

yapyap! händer imrn då ?

sv: vadbra! jadå, det är bra med mig :)

Äta middag sedan ska jag vaxa mina ben och sedan bada!;)

sv: ja men vet inte om jag orkar mer ara <3

Hejsan!

Vilken fin blogg du har :)

Jag söker nya bloggar att läsa. Du vill inte att vi lägger till varandra på bloglovin?

Annars får du ha en trevlig kväll, kram!























Follow my on Bloglovin







Trackback