sommaren med göran


Bild:Google

igår när jag kom hem från Burgsvik skulle jag skriva ett inlägg. men visste inte alls vad jag skulle skriva, men iaf igår var jag i Burgsvik och var med Ellinor, Rasmus, Andree & Isak. vi gjorde inte så mycket mer än att se på film och prata och ta det lungt. men jag var tvungen att åka hem tidigare, och det ville jag inte. men jag hade inget val, jo jag kanske skulle kunna gå 7 kilometer? nej, det var det nog inte värt.

då satt jag igång filmen ''sommaren med göran'' måste säga att den är superbra. nu har jag äntligen sett den med, vilken tur att jag kanske inte ligger efter så mycket med alla filmer. flera som har sett den ?

haha, pappa du är ju bara för cool skapat en egen grupp på facebook.

Kommentarer

hah ajajjemen:D

funderar på att se den!

god morgon tjejen!

jag har sett den :)

och jag tycker också att den var bra (a)

nice det. :)

händer mer idag då?

Ne, går det i vågor? =(

hur mår du idag då?:)

Den har sina stunder, haha :D.

:P

igår va jag i skolan =D

SVAR: tackar :)

Ställ gärna en fråga eller Flera i min frågestund :)

ha en bra helg <3

Ska klä på mig!=)

skönr att börja om ;=

Kanske borde se den filmen ändå :)

sv: haha, det är bra där :)

va bra!

vad ska du hitta på idag då:) ?

samma :)<3 vaknade nyss så har inte riktigt kommit in i dagen än ;P hihi<3

Japp!^^

sv: förstår det :( har ni setts något mer eller pratat eller så? :/ Eller har du valt att inte höra av dig <3

Svar: Hehe okej :) Jag fixar lite med min nya kategori "Småbloggar gästbloggar" och så pillar jag lite på designen till en blogg. :)

hihi jao :) vad ska du hitta på idag då? :)

haha den filmen e så jävla bra!

SVAR:tack för frågorna :D

Haha :)

hur mår du )

Svar: Hehe javisst :)

jag har sett den :d den var helt okej :D

sv: nej men ååååh. vilket jäkla tillfälle du hade då :(

men vet du? det är en grymt bra tecken på att han skrev till dig igår :)!

Händer idag?=)

hhaha har din pappa skapat en egen grupp på fb``? :p

va händer idag? :D

den är jätte bra `:)!

typ samma som dig då

Jag såg också "Sommaren med Göran" för inte så länge sedan, verkligen en rolig film :D

Haha! Tack. Är allt bra med dig?

Det blir mest slapp framför datorn sen ikväll blir det Calle Krisitansson i belevuparken!=)

sv: Det spelar ingen roll :) det är skitbra :) då bryr han sig om vad du gör bla. :)

händer idag? :)

jag ska ta det lungt, titta på ngn film snart =)

Hoppas att det går åt det bättre hållet fortare!



Kramar

va gullig du är!

åh, den verkar fett rolig :D

hahah, filmen är sjukt konstig & den suger! jag tvingade mig själv att se den med familjen ;p



vad heter gruppen ? :DD

Morn morn.

Har filmen men inte lyckats se den ännu.



Cool pappa.

Görs i dag då?

Hoppas du mår ok nu kram Girly

mys med film! :)

mår du åtminstonde bättre? jag mår också bra antar jah=)

Sv: Nej men usch. Fan vad tråkigt:(

sv: jo samma här :)

jag har sett den filmen. tycker den är ganska rolig faktist :)

idag blir det stan :P

Svar

yes!;D

tack gullunge :) det kan verkligen behövas nu...

Hejhej! Vilken är din favoritaffär? :)

jag har sett den, sjukt underhållande enligt mig! :D

sv ; Mm... (:

mmh, man blir så trött när det ska hålla på och krångla.

vet inte...har precis bakat klart. en cheesecake och en paj. vet inte vad jag ska göra nu. :P

sv: Och jag vill önska dig en toppenlördag hehe! ;D

jag skulle kunna hälsa henne! :)

jepp jepp :p

Svar: Jo igår så hade jag bara skola:)

Vad händer idag då?

de går över!

Sugen på en ny bloggdesign?

klicka dig in på

http://Jessicalillsmeds.se

SV: Hihi tack, finis!!:)

Först och främst så vill jag tacka för en bra blogg :) Är du mode och shopping intresserad? Glöm inte och titta in i min Bloggbutik http://jessiesjoqvist.blogg.se/ där jag säljer allt ifrån märkeskläder och skor till mobiler och heminredning.



Ha det så bra!



Hälsningar Jessica

jag har inte sett den men den verkar rolig :D

sv: jajjemen :)

Jag har hört att den där filmen också är kung. Haha nu har jag mycket att se framöver=)

SV: okej! :)

sv: såg den igår;)

åå gud vad jag skulle vilja se den filmen!

Har du sett den? Isåfall var filmen bra??

sv. Åååh :( oh ja som ville ha godis ;s

har med velat se den ;) men igår när jag skulle hyra den med en kompis var alla ex uthyrda :/



haha vad är det för fb-grupp han har skapat då? :P

det har blivit massa film :P själv ?

Kul

haha kul film det där

haha den filmen är så bra :p

filmen verkar sjukt rolig!

det kmr ordna sig gumman, umgås med familjen & vännerna hur mkt du kan! <3

har inte sett den men vill se den :)

okej :) gött ju! ae inte mycket ;p något roligt som hänt/händer i helgen? :)

åh va underbart bea! :D

Hej!

Allt bra idag? :)

Hejhej.

Ska vi följa varran via bloglovin ?

Kram

Hellu gumman! Alltså din blogg ser jätte konstig ut "/ eller texten.. HM!

sv: okej :)

vad har din farsa gjort för grupp ? X)

Hej på dig, hoppas du mår bättre nu, har inte varit inne på bloggen så mycket på några veckor nu, men hoppas det ska bli mera.



Har inte sett filmen, men har blivit erbjuden fast sagt nej. Men är den sevärd så ska jag kanske tänka om!



Ha en bra helg, kram

sv: gör du då ? =)

Den filmen har jag faktiskt inte sett! är den rolig?

Fin blogg du har! :D

kraam!

sv: allt bra? :)

Japp!^^

Vad tyckte du om Sommaren med Göran?=)

Åh, helt underbar film ju! :')

Jag har sett den men tyckte inte den var sådär super faktiskt hehe.. Men helt klart värd att se.























Follow my on Bloglovin







Trackback