tack för solen den fick mig att vara glad.



foto: Beatrice Jakobsson (foto)

idag var solen här på Gotland hela dagen iaf där jag var. skönt att den äntligen kom, efter maten åkte jag till Visby. först visste pappa och mamma inte vart dom skulle men kom på det efter ett tag. sen såg jag Adrian gick för bi, sen var vi inne och pratade med bup. vi fick bara reda på att jag ska göra lite mer små saker där. och berätta hur jag funkar och hur jag tänker och hur mitt liv är. vi ska träffas några gånger.

efter skulle vi till Johannes och Kristina då såg jag Thomas och Isak cyklade för bi oss. sen åkte vi iaf bort till johannes och fikade lite, och jag satt vid datan ett tag super mysigt. sen åkte vi och handlade det var rätt kul att gå med dom ändå. sen nu är jag hemma och hjälpt pappa med maten och ska äta den..

haft en bra dag? och var solen vid er med?

Kommentarer

sv : hehe ja ! allt bra ?

svar; jag ska ta en dusch, sen ska ja oxå äta :D

så fina bilder!:D helt underbart väder idag<3

fin bild, hörru! :)

:DD

Ja, absolut! Hur kom det sig att ni fick de jobbet? :)

hur äre det då:)?<3

svar :) haft en härlig solg dag ? ;)

:DD

haha ! vad gjorde du i stan? <3

Mm fint med sol idag :)

sv: jo

jo, jag med, men verkar som jag snart åker på magsjuka också.. :(

dagen har varit bra idag annars men solen har inte synts till..

kram=)

Jaha okej! Roligt med lite jobb ju :)

jadå allt är bra hur är det själv?

så skönt att solen tittade fram :D

sv: hihi så lite så :)

Vad har du för dig ikväll då? :)

haha okje, men får jag fråga vad bup är? <3

:DD

Sv: hehe, aa , vet inte vad jag ska skriva nu ;d

hehe lungt ;)

svar härligt, toppen (:

vad glad ja blir att de gör de då :D jo med mig äre kanoners:D

sv: haha:D

det var soligt hos mig också idag..härligt väder:D hehe~~

begravning.

Okej! Ska nog träffa Victoria tror jag :D

Hoppas att du får en bra kväll!

händer ikväll då;);)?

sv: svarar på kommentarer:)

sj?

KRAM

Sv: Jag vet faktiskt inte umgås med familjen själv? :d

sv: jo jag vet, och det är 30 minus här uppe..

nja jag hoppas att jag inte få det. Men alla ligger typ sjuka i det just nu.

Hur mår du annars då?=)<3

sv: okej ^^

haha samma, ska va barn vakt på fredag iaf ;/ hah

allt bra ? :D

kram

okej, jag ska vara med kompisar och tävla :)

tack sötnos! :)

Sv; snällt:)<3

kolla gära in på min frågestund;)

kram<3

FRÅGESTUND.

Gå gärna in på min blogg & skriv en fråga till mig , Vad som helst! :)

Inlagt den 21 februari<3

jo de e bra (:

sv: lugna puckar :)

haha ja, det hade jag verkligen, du då?

fina bilder du hade på din blogg :)

fina vinterbilder :)

svar: tack så mkt :)

Jadå, det hoppas jag på!

skit gott :D

Gud vad glad du gör mig. Tack snälla du :) händer idag för din del då? :D

Fina bilder:)

tack så mycket! jag vi ska försöka!:) Tack för tipsett!:)

hehe okej najs ;9 ska träna!

tack så mycke! :D va har du gjort idag då? :)

Fina bilder! Är du fotograf eller något sånt? ;)

sv; det är kanon med mig!! :D

hehe.kan tänka mig:D jag blir också dt.. hehe~~

käkat än?:D

sv: inte när de gäller min kusin som e ööööver speedad och min lillasyster som blir exakt likadan tsm med han :o hahahaha

sv: :) är det i ps du fixar dina bilder?

Jarå! :)

okejokej! tack för tipset!

Jag har redan gjort ett inlägg på hur vi redigerade en bild:D hoppas du gilar det:)

ingen orsak ;)

jaha okej :) har du haft lov? <3

låter jätte bra, haha. kram

okej ihh, vad bra då! verkligen roligt att höra!:)

sv: haha okej, tufft!

SVAR: haha men tackar:)

Nu tycker jag att du ska ta och ringa mig <3

sv : haha okej. Det lyckas du nog med tror jag! :D

haha okej :) vad ska du göra då? <3

ja gör det åt dig :D

vad händer imorn? :D

men gud, Tack så hemskt mycket!:)

Jättefna bilder förresten!:)

fina bilder! =)

SV: Vad roligt :) Ska typ vila :) För mår inte så bra !

haha okej. godnatt :)























Follow my on Bloglovin







Trackback