två saker ni får veta nu..


ni kanske redan visste det, men alla vet inte det.

När jag gick i sexan och början av sjuan då sjöng jag i en kör. fast vi sjöng bara låtar om gud och allt sånt där. det var tråkigt så jag slöt i kören. men nu saknar jag den jätte mycket, men jag vill inte sjunga på det sättet dom gör. jag vill sjunga normala låtar, och att man inte ska behöver sjunga dom i kryakn.

nu minns jag inte när det var men när jag gick i 5:an eller 6:an eller 7:an då dansade jag. gick på dansskola, och det saknar jag med. varför la jag av med det för? det är jätte kul att dansa ju.

det finns mycket man saknar här i värden, jag avslutar min kväll med dessa ord.
förlåt mig mest för detta: att jag verkligen älskar dig!


Kommentarer

tackar så mkt :D glad blir jag :3

haha jaa ! :P

allt bra me dig da? :)

okeokej D=

I love eMo, yoU knoW.? `oUch-a.!

hejhej.

Välkommen in till mig, kommentera gärna mitt senaste inlägg :)

Läs gärna vidare i min blogg också.

Är den intressant?

Följ mig med bloglovin.



Ha en fortsatt trevlig kväll

sv: ja

Absolut :) rösta nu på din favorit!

Passa på att klicka hem dom underbara tårtsmyckena i min webshop,kika under nyhet. Skynda finns bara i ett fåtal exemplar!

sv: hihi :)

nu blir det sängen nästa. natt natt!

absolut :)

sv. tack så mycket :D

sv. tack så mycket :D

du är söt!

Tackar och bockar för din röst =)

:(((((( `oUch-a.!

älskar att dansa! :D

härligt :) jo det är bra.

haha jaa visst är dom ^^<3

how cOulD yoU.? that's not too `oUch-a.! ;(

okejokej :P

hahah,vad händer sen då:D

sv. ja då allt är bra. saknar min pojkvän bara. sj ? :)

you are crazy, huh.? ;D `oUch-a.!

Jo ♥

sv: asså jag vet inte redigt hur jag ska förklara de.. vi är typ nästan tillsammans men han är jätte konstig mot mig och typ jätte svartsjuk. klarar inte av svartsjuka killar. sen tvekar jag för att jag vet inte om jag är redo efter min förra..

ja de är de <3

hur är de med dig då? :)

whyyyy.?:((((((((( `oUch-a.!

yoU can bE emO just likE me <3.3

sv: Okej :)



vad går du på för gymnasium=? :D

trevlans! jag ska dricka upp min burk cola hade jag tänkt ;)

SV: känner mig lite små duktig:) allt där passar in på mnig! lite scary haha

sv: ja:)

KRAM

nja sådär har så jävla ont i ryggen så det finns inte kan fan inte ställa mig upp :////<3

lyssnar på musik :)

Några saker du inte visste om mig :

Jag har också sjungit i kör men slutat då de sjönhg psalmer och annat krims krams. Jag har gått kureser i massage och spelat teater. Jag var aktiv i musik och rytmik som jag hade i 3:an & 4:an där jag alltid fick huvudrollerna och många viktiga biroller. Jag stod på scen första gången i 6:års då vi hade en pjäs om 2000 talet, vi gjorde vår egen musik och jag var en "hoppapa".



Jag har spelat gitarr, trummor, bas och keybord.



Haha men allt det där slutade jag med, jag har också dansat braek dance och fox drot, till och med magdans. Men jag slutade med allt det med, jag simmade, spelade Vollyboll och Badminton men slutade med det med, haha!



Ha en super underbar söndag, jag vet inte alls hur veckan ser ut jag är sur av mig och vet inte vart hur eller när jag vill arbeta.



Kramar

Haft en bra helg?

sv. hihi :)

sv: vad gör dudå? :D

okeokej =D

tv

fin blogg !

jas men jag håller med :/ det är jobbigt men men <3

tack baby

sv:okej, vart ska du gå då= ;)

mitt knä satte stopp för det mesta! Blä!

Mysmys sov gott&dröm sött! Kramar

jaa sammahär ;P gick också i kör haha fast inte så länge dock. Min röst är inte den bästa om jag får säga det själv

ja men de är de viktiga att man försöker att inte vara de bara man nämner en annan killes namn. Jag har alltid liksom umgåtts med killar på fritiden, min bästa vän är kille liksom. Men han verkar inte klara av de.. så då klarar jag nog inte av honom. du förstår kanske.. :/



Aha åh de är så jobbigt, ja de har inte gått så lång tid så om du älskar honom fortfarande är de inte lustigt. De är okej att älska och bearbeta sorgen i sin takt. Gör man inte de blir allting bara mycket svårare!

hihi är helt beroende av det ;D

alltid kul med ny info :)



men de finns ju många ställen att sjunga på än i kyrkan.. så d elöser sig nog :)

Tack, länkar dig så fort 5röstat! ♥

alltid kul med sån fakta :)

haha använder mig bara av ett bild program:D

SV: haha lite kul ändå:) va hette kören du sjöng i? :) min hette näcktergalen

vaför börjar du inte på dans igen då?:)

Att sjunga om Gud är ju underbart.. hehe.. ^^

Haft en bra alla hjärtans dag? ♥ =)

ja.. och de gick ju skit, men glad är jag, fortf :D

Vi kan starta en egen dansgrupp och sjunga i den ;D. Jag sjunger dock inte så bra, men vad gör det?

Dansa är härligt!

Gick också på dans förut men slutade och jag kan fortfarande inte fatta hur dum jag kunde vara! Finns inget roligare än dans!























Follow my on Bloglovin







Trackback