JAG BEHÖVER ERAN HJÄLP!

Jag ska göra en marknadeundersöning i mitt arbete och nu behöver jag eran hjälp. det skull betyda jätte mycket om ni kunde rösta och lämnade ett spår efter att ni hjälpte mig. fast ni är anonyma kan ni lägg till eran röst här. om ni svarar ja eller nej kan ni motivera svaren, för det ska jag ha med i mitt arbete. men nämnar inget namn om ni inte vill det.

det här är en tjej och kill parfym med två olika doftar, parfymen blir billigare.

skulle du köpa den här då? (om ni svara nej eller jo motivera svaret)


JA?

NEJ?


och fråga två..

 

vad avgör ditt val av parfymen?

doften?
priset?
märke/design?

 

och tack till alla som hjälper mig, ni blir länkad & om ni är anonyma är det lungt.

tack, till min bror som gjorde parfym flaskorna.



Kommentarer

allt bra då? =)

1. JA

2. Doften

Händer ikväll då? :D Föresten hade du en bra Alla hjärtans dag? :D

1. jaa det skulle jag kunna köpa.



2 , jag väljer efter doften.

sv: jag har 6 träningar och en match ;) sen vet jag inte riktigt.

jag skulle definitivt köpa det för det är alltid billigare att köpa två i ett ;)

men för mig är det doften och priset viktigast märket bryr jag miginte om bara det luktar gott me dett vettigt pris :D

1.nej det är ju lika värt att köpa den dyare om den luktar godare:)?

2.doften.

JA!

Valet av parfym avgörs nog på doften. Ifall det står mellan 2 parfymer och jag inte vet vilken jag vill ha tar jag den billigare :)

okej, vilken?

Jo det kan jag :D

Jag är allerigsk, så hade inte köpt det ändå :/. Hade däremot kunnat köpa och ge bort mer om det var billigare kanske =).

hejsan! vi har nu dagens blogg tävling på våran blogg & kika in om du vill vara med. behöver endast skicka in en kommentar, ja mer står på bloggen!

kramar / lindha & felicia ( likesisters )

men massor! :) kram

SV: haha okej :)

då köper jag den billigare trorjag ;)

eller det beror ju på om dom rymmer lika mycke osv;)

sv: mjaa :)



Jag vet inte om jag förstår inlägget rätt. Är det om det är två tjejparfymer i ett paket, eller en tjej och en killparfym i ett och samma paket? :P

jorrå , är lite trött bara (;

Jag fattar inte den första frågan (A)

luktar dom rosa likadant & dom blåa likadant ?

Vilken låt/bild? :D

okeei :)O

ska vi följa varandra via bloglovin ?

sv: a men tror jag fattar.



Jag tror jag skulle köpa de. Fast självklart beror det på både pris och doft. Jag skulle nog inte lägga ut 2000kr på en parfym. Och märket spelar absolut ingen roll.

mm :P

1.JA :D

2. doften ♥

Ja !

2. Doften

3. Märken

sv: sjunger lite ;D

okejokej,säg till när du börjat följa min då =)

:D <3

sv; det va så liteså!

Allt bra med dej? ;)

feåga 1: JA, det skulle jag !

fråga 2: Jag väljer parfymer efter doften! :)



Bra blogg föresten! :D

hjaheokej,då börjar ja följa din strax :D

absolut de är redan bättre ;)

1. Ja!

2. Prioriteringsordning: 1-doft, 2-pris, 3-märke



:)

sv: Oj tack så mycket ! :) Jag bryr mig inte så mycket om märket när jag väljer parfym , dock måste jag medge att lite "töntigare" märken som bruno banani skulle jag aldrig köpa.... Tyvärr :/

sv: Tack! :)<3

sv: Taken? Om du menar i taket lyser sjärnorna så har jag redan den på dvd >:

jamensi,nu ska jag iväg på match,skriver sen pussn!

sv; det är lite dåligt med mamma, men annas e allt bra ;)

Har du några planer inför veckan?

sv: hehe ja :)

har man inte sådär jätte överflödigt med pengar, så vill man ju liksom inte lägga så mycket.

Ja

doften (:



vad hittar du på :)?

1. ja det skulle jag nog

2. doften

Ja och det är doften som avgör :)

okej, det kan jag väl göra.



1. Ja det skulle jag.

2. Jag tycker att alla tre har betydelse, självklart doften. Men sen tittar jag mycket på märket och såklart priset, det får ju inte kosta alldeles för mycket.

sitter & svarar på kommentarier ;)

1. ja det skulle jag.

2. doften! :)

Jag hade köpt den. Om den inte luktade allt för mycket skit!

När saker som egentligen kostar en massa hundralappar som sedan efter ett tag blir billigare tycker jag att man ska passa på :-)



doften är det som gör valet

Så lite så ;)

Härligt !



Jag skulle köpa den så JA

det är doften som avgör



det är bara bra

kram

1. Ja! Kul att hitta en billig parfym, bara jag gillar den!

2. Doften. Jag skulle aldrig köpa en pafym för prisets skull, det luktar inte att man har fyndat och inte för märkets skull heller. Om jag köper en skiiit dyr Gucci parfym t.ex så är det ingen som vet att det är det märket ändå, det är inte så att man skryter och tar upp den i skolan..

haha jag kan hjäla till med fråga 2, det som gör att jag väljer är både doften men också priset, det får inte vara för dyrt! :) hoppas det kunde vara till någon hjälp!? <3

ja precis så är jag med, vill inte att någon ska gå runt och känna sig ensam och ledsen. Även om de inte hjälper så mkt får man ju i alla fall prata ut och de är skönt tycker jag. JA det ska dom göra!

Det varjerar humöret de gör de alltid, man kan vara så ledsen och man kan försöka släppa de ett tag. men de finns i bakhuvudet hela tiden, där sitter problemet tror jag - att man säger åt sig själv att inte släppa det.<3

sv: Jorå det är det, eller nja, har prov imorgon och det försämrar ju humöret en del,haha, men annars är allt bra faktiskt! Själv då? :D <3

thihi joda:D

kolla gärna in min blogg :)

jajamensan.

Vad ska du hitta på ikväll? ;)

Fattar inte första XD



2. Doften såklart ;)



sv. haha, söta hell no xD

Jag hade köpt den :) Billigt är ju bra ;D Det som avgör vilken parfym jag köper är hur den luktar och sen lite vad den kostar :P



+ Johannes säger att han är bäst ;)

JAAAA :)

tack :D

sv; vara hemma och mysa framför en film ;)

1. Ja

2. Doften :)

Märket och mängden avgör vilket det bir, Banani till mig och BOSS till Fredrik skulle jag ta av just de där flaskorna. Hehe.

Sedan är priset delat på mängden de avgörandet faktorerna. Kram

Jag fattar inte riktigt frågan, men jag svarar på nummer två: Det är doften som avgör, och i andra hand kommer priset.

Skulle bli jätte glad om du hade lust att rösta på mig på veckans blogg i den här bloggen http://daahlbom.blogg.se/:) jag är nummer 4 :)

Puss och kram

varför sög din alla hjärtans dag?

lycka till :D

ja absolut, det kan hjälpa för stunden!

Ja smärtan läker inte men den dämpas, låt den dämpas ner de klarar du nog!:)

sv : Absolut! Bara kul att hjälpa till! :)

skulle nog köpt lacoste, valet blir nog doften! :D

sv: haha, ja tack så mkt, man får hoppas på det bästa!;)

jaha oke, vad snällt! hur har din bror gjort flaskorna? var väldigt fina? <3

men.. :O jag vet ju inte vad jag ska svara på?

hihi vad händer? :)

jag vet har dansat i 3 år detta blir mitt fjärde :)

1. Klart skulle jag köpa parfymen även om den blev billigare. Bara mer för pengarna!



2. Doften avgör!

haha han verkar vara super duktig,! har du haft en bra dag sötnos? <3

okej :) lyssnar på musik

;P

fråga ett : ja om den luktar gott ;)

två : priset ;)

Åh eller hur dom är underbara dom små bitarna, tipsa gärna dina vänner om min webshop så får du 20% du kan utnyttja i min shop=)

haha aa (:

haha okej, härligt! <3

Dags för en annorlunda frågestund:)

Fråga mig vad ni vill, men frågan måste börja med "Har du någonsin/någon gång" :)

Dags för en annorlunda frågestund:)

Fråga mig vad ni vill, men frågan måste börja med "Har du någonsin/någon gång" :)

Vad bra, men säg till när du gjort inlägget så får du rabattkoden vettja=)

1. Nej priset spelar ingen roll, det är doften i fråga man vill betala för inte för något som inte luktar exakt som man vill.

2. Doften är viktigast sen kommer deignen på flaskan, priset spelar inte någon roll :)

Ha en fortsatt bra måndags-kväll!

Nähä ok,men bloggar du om smyckena eller shopen länka gärna till shopen,hihi...

Puss o ha en bra kväll;)

doften o priset avgör :)

Sv: Då svarar jag ja, det vore ju smart med två i samma :)

Tjej Puma parfym

för att jag tycker att dom luktar gott

Och dom kostar inte så mkt och lagom pris på parfymerna och inte så dyra



vilken klass går du i? <3

Ja det skulle jag om det var 2 parfymer som jag tyckte lycktade gott..



Det som avgör vilken parfym jag väljer är doften, luktar den bra och man gillar den får man kosta på sig lite.. sen hjälper ju olika tester typ.. bäst säljande, favorit... och sånt då ser man ju den tydligare.

Hej.

Jag har en tävling på min blogg där du kan vinna ett presentkort på 300 kr :)

Var med och tävla du också

Puss och kram

Http://Ceciliaprecious.blogg.se



Ps: förlåt om du inte tycker om sånna här kommentarer.

okej , är du bra i skolan? <3

hur äre då?:)

Ja, jag skulle köpa den.

Doften avgör allt :)

hihih söt du är.D

jag skulle nog köpa de! har både lacoste & puman :) doften gör mig galen!

ja, om dm luktade gott.

doften avgör :p

haha okej, asså jag går på passen och så, fast jag är typ ändå sämst!! du verkar vara bra, för att du lägger ut såna här skol grejer rätt så ofta, så du lixom bryr dig, käänns det som! :) <3

haha jaha tackar;)

Äh, det var inget!♥

Tackar :-)

hmm fattar inte ;) aja gör läxor & pratar med en kompis du då?? :)

sorry för sent svar men har vart bortrest och datorn kraschade, höhö :))

allt bra? :DD

härligt :D jo de bra

Mitt val av parfym beror helt på doften. Jag menar, man köper ju inte en parfym och använder den bara på grund utav märket. Visst, klart det finns personer som även gör det. Sedan är det ju självklart att priset spelar in, alla studenter har ju inte alltid råd med det dyraste.



Jag skulle självklart köpa parfymen om priset var billigare. :)

Okejokej

1: ja det hade jag ifall jag gillar doften.

2: doften och priset avgör mitt köp. har jag pengar så köper jag en parfym som jag tycker doftar gott/bra/fräscht osv. men när jag inte har så bra ekonomi då kan jag kanske inte köpa den. men jag köper inte en parfym bara för att den är billig eller en parfym bara för att den är dyr eller att det är ett speciellt märke. utan jag måste gilla den.



good luck girl

okej, :D

ja skulle köpa den ja ;) och doften är det viktigaste ;) kolla gärna in på min blogg ;D

hur mår du? :)

1. Jag bryr mig inte om priset precis,

men om den kostar över flera 1000...

får man tänka till lite om den verkligen är

värd det priset!.

2. Jag går ut av doften

3. märket/designen, såklart det

är kul med en cool design & märke.

men det är inget måste! :)



sV; haha okej!:)

yes :)

Härligt sötaste,hojta till i sådana fall=)

Jodå allt bra, själv? :)

okej:)<3

hur har din dag varit? :)

1. Skulle jag gillat doften, så självklart! men hittar jag liksom en parfym jag gillar mycket bättre som har en mycket godare doft skulle jag nog ta den. allt beror på doften !

2. Jag tycker att priset och doften är det som bestämmer hur mitt köp blir. jag menar, gillar jag doften oerhört mycket, men priset är skyhögt letar jag antagligen på något annat jag gillar. men är det ett bra pris och doften är god så ! men jag skulle aldrig köpa en parfym som jag inte tycker om, bara för att den är billig !

prata på msn?..<3

sådär.

mm :P

mm :P

sv: ja absolut! :D



Tack vad kul att höra, o jag älskar din! följa varanns bloggar i bloglovin? <3

det är bara bra :D

äre dedär frånförr?<3

eller :S

den va bra! =D

märket i första hand, sen doften.. priset spelar ingen roll..



hade vänner här som gick precis.. barnen badar, ska lägga dom strax.. va gör du själv ?

det är väl så klart koften som avgör.. ;D

Sv:

haha ja:)

haft en bra dag ?

Om jag hade gillat båda så!

Din blogg var både snygg och bra, kolla gärna in min och kanske lämna en iten kommentar så livar du upp min dag! <3

SV: Okejdå. :)

härligt!

Kom inte ihåg:)

Vad gör du:)?

händer imorn?:)

sV; hihi okej! :)



hur har din dag varitdå? ;)

haha :) Har du nånsin dansat hip hop ? Jag har just börjat med tre gånger i veckan :) Hänt i kväll ?:)

du får gärna kika in på min blogg då och då ;)

hejhej:)

fin blogg! hur är läget?:)

Jag skulle tänka på priset och doften!

härligt! det har varit greeeat :)

sv: ajg köper en parfym som luktar gött fast jag brukar kolla på märket. För jag får för mig att de är bättre fast de inte behöver va det (:

1 Om jag skulle gillat doften, så ja!



2 Doften och priset avgör mitt köp, vill säga att om jag inte gillar doften så köper jag ju såklart inte den bara för att den är billig. Om priset är jätte dyr så köper jag ju inte den. Vill inte lägga 1000 eller mer på en parfym. Lite väl dyrt tycker jag!



LYCKA TILL MED DIT ARBETE! :)

okej . Haru kollat på OS ?

Nej jag skulle inte köpa parfymen om det var två parfymer i en flaska för det skulle nog kännas konstigt i lukten:)



Vad som avgör att jag ska köpa en parfym är att den ska lukta gott men också att den inte är för dyr:)

Jag kan likagärna svara här :) Jag skulle köpa parfymen och jag skulle välja efter både pris och lukt. Jag gillar din idé skarpt!!

1. Mjo, om den luktar gott så :P

2. Doft och pris. :)



<3

sv ; jo ok... haha fattade tyvärr inte första frågan. :P

Men andra då... Det tror jag beror på alla tre.

Den kan ju lukta jättegott men så är den jättedyr och då vill man ju inte köpa den.

Och det första man kollar på är ju faktiskt hur den ser ut å vem som har gjort den. :P



ps. Du kan sammanfatta allt sen ds.

vadå länka? =) <3

1. ja det skulle jag :D

2. Doften :D



puss <3

ja jag skulle köpa den. Och jag tycker att doften och designen på flaskad är viktig. :) lite fåfäng får man va:)























Follow my on Bloglovin







Trackback