mycket bra dag/kväll


foto: Beatrice Jakobsson

idag såg jag film med Simon, Christian & Moa. vi såg två filmer och några avsnitt plus att vi han äta mat på den tiden vi var där. alltid lika trevligt att träffa dom och se film, vi kom in till stan vid tre tiden för vi slöt tidigt. sen åkte vi hem vid nio, jag har vart hemma ett tag man just kollat av alla mina hemsidor.

Godmorgon/godnatt, plus att jag har förhör idag på första värdskriget. klockan är över tolv, och måste plugga lite. men det är försent nu, får gå upp tidigt imorgon och läsa igenom lite. annars är det en helt vanlig fredag.

hade ni en bra kväll igår?

skriver inte idag heller, men imorgon så!

Kommentarer

SV: nej inget speciellt, dudå?:)

Haha (A9 men det fpr la gå med mig med ;)



gillar dina med :D

ååh mumsiga bilder!



sv: jadå :D

yes :D

sv: hehe ;D

Nawh =) Godnatt sötnos =)

så lite såå :D

mums D:

SV: Ska jobba idag.

KRAM

härligt<1<

Sitter och kollar på hockey :)

SV: Ja det ska bli kul =)



Händer i helgen då ?

KRAM

ja jag hade en bra kväll :) dudå?

Hej vännen! Vad ska du hitta på idag då?

Kram

sv; Fast jag tycker det är kul att kolla på, haha.

godmorgon. allt bra? :)

va bra :) vi kanske ses i skolan :) kram

sv: låter inte spec bra :/

jorå, allting är under kontroll :)

gott de ser ut :)

mums mums! :)

roligt med film också :p

sv; haha, nej :D.

Vilka härliga bilder =) Nu blev jag jättesugen på geléhjärtan, hehe :P



Ha en trevlig helg <3

jo, det är bara bra här med! =)

Intresserar du dig för gamla saker,gammal musik,gamla kläder,50-80 talen,rockabilly,en del a vardagen så tycker jag att du ska kika in hos mig :)

Ha en bra fredag.

supermumsiga bilder :D

Lät mys, älskar chokladbollar med pärlsocker mest av allt:)



Kramar Girly

sV; kul!



ja ska snart börja med operationdagsverke! :(

händer för kul idag då? Det är ju ändå fredag! ^^

vad göru :)?

Gott!! Skönt med en så bra torsdag.

Jag blev sugen på chokladbollar av den där bilden :P

oooh gott med chokladbullar!

Hur mår du? :D

Händer idag då? :)

vaknade nyss ;D haha vad händer i helgen då?

låter som en väldigt bra torsdag du hade ;)

Åhhh chokladbollar :D!

sv: varsågood :)

gud så gott=)^

hii tack, ha en underbar dag kram (=

SV: Tack! <3

Jag länkar dig.

vad gör du?

aa =)

svar

svarar på kommentarer:)

sj?

Vilka fina bilder! :)

svar: okej det låter trevligt :)



Sorry att det dröjt så länge innan du fått svar på din kommentar, har haft ett litet blogguppehåll ;)

SV: hahaha :)

MUMS!!

Sv: Ja eller hur!? =)



Oj vad sugen jag blev på chokladbollar nu! Fin bild!



Lycka till med förhöret =)

sv: Allt bra idag? :)

sv: du e söt =)

Va fina bilder!:)

Sv: Varsågod, allt jag skrev är sant:)

Kram!

ya :D

men du tar alltid finna bilder så behöver inte säga de varjegång (A)

Det där såg verkligen underbart GOTT ut!! mums vad gott...

sv: du bara läskas;)

Ja det gör jag!:9

Jorå , med dig? :)

göru då? :)

Jag blir sjukt sugen när jag

ser dina bilder <3

hehe okej

Sv : Samma här. :)

sv; jarå :) det är bara bra. själv? :)



åh, gelé hjärtan! GOTT

vad suktad man blir av att se dom där jättefina bilderna!

okej, vad har du gjort för kul idag då??

SV: okej:)

fin blogg :)

Såna där gelehjärtan gillar jag inte, dock är chokladbollar mumma :D

hoppas förhöret gick bra!

ok, vad gör du ? :)

SV: Jag svarar på kommentarer och kollar p teve :) Händer i helgen då ?

fan va gott med negerbullar :-D

Yesyes! Vad ska du göra idag då? :)

älskar choklad bollar..

sött och gott :D

sv: haha ja, jo :p

använder du standardobjektiv på din kamera? :)

förlåt för sent svar :) men tack .

är allt bra med dig idag? <3

FINA BILDER - fifan va gott med chokladbollar!

vad gör dudå?

gott med chokladbollar =)

sv: samma!.

Jo:)

gott med chokladbollar!

tack :)

sv: Så lite så:D

händer i helgen då?=)

Sluta gör mig sugen på en massa godsaker med dina bilder :o haha

yeah :D händer ikväll då? =)

gott =)

ha en fin kväll söt!

gud va gott!

VS:

hihi varsågod, sötan!<3

mums

tack:)

jora det är bra med mig, hur äre själv?:)

Precis :>

tack.. :)

sv: ja:)

KRAM

sv: inget alls, sitter bara hemma :( är sjuk...

SV: Visst är dom :) det var dina med :)

å tack!:)

haha tack :DD

Svar: Jösses vad jag har haft mycket att göra i veckan..

Okej, va bra. :) Jag mår bra, tack. :)

det var så lite så ;D<3

okejokej :) jo de är bra.

de där ser gott ut !

sv ; Allt bra då ? (:

Mumsigt! :)

jaadå:)

allt bra med dig:D?

svaret på din fråga finns uppe på bloggen :D

ha en bra dag!

hahah :)

Hej sötis

Allt bra med dig? :)

SV: Vad gör du då? :)

okej=)

np :) hänt idag? Kram ♥

Hej vilka fina bilder du tar, hoppas det går bra för dej

Fina bilder :)

okej :) har varit på kalas osåå :D

Ibland tar man lite paus, frivilligt eller inte :) Men paus från allt någon gång ibland behöver alla. Hoppas du har det bra, fina. Kram!

Fina bilder, åt choklad boll igår, mumma!:)

Fin blogg!:D

Vad såg ni för film?

hehe,tack =)

Godis sugen man blir ! :) Allt bra ?

Hej vännen, händer idag då?

kream

mmm, ser så gott ut ;)

Vad händer idag då?

vilken fin header du har! :)

hoppas förhöret går bra! :)

Hallå, hej!

Allt bra med dig idag? :)

Vad gör du ikvälldå?=)

Chokladbollarna är grymt lockande!(:

åhh tack :D

har du haft en fin helg hittills då?

förresten har en tävling nu på min blogg där du kan vina 5 valfria örhängen om du är intresserad:D

http://linnlay.blogg.se/2010/february/tavling.html#comment

fin bilder :)

jorå de är bra här.

vad gör du?:D

GOTT!

hihi :)

TACK!

Görs i helgen då?

vill du att vi skall följa varandra på bloglovin'? :)

hejhej! allt bra? :-)

Sv: Tack så mycket:) härliga bilder i inlägget... haft en bra kväll?...

SV: Okej! :) snöar det mycket hos dej eller? :)

sv: yesyes! :D

åkt bil hela dagen ;D

Snygg blogg, kolla in min :D

Nu har jag veckans blogg där du kan delta med..

Mer fakta finns på www.zaibi.blogg.se

Jag hoppas att ni har haft en skön lördag. Nu har svaren kommit upp från alla frågorna. Läs gärna dom :=)

Hej vännen! Vad ska du hitta på idag då?

Kram

Hej:)



Jag är back^^ Kom hem igår kväll.. va dt snöar här. fyfan asså:) Men inomhus är iaf varmare än i kina:p hehe~~ flög nästan i 12h igår, blev helt trött när jag kom hem=/



Hur har helgen varit då?:) Kram

fin blogg! :)

ohjaa skit rolig :) , självdå? :P

tack så mkt! :)

allt bra idag ?

Jag blev faktiskt lite sugen på geléhjärtan nu :D

Vad bra att du hade en bra dag och bra kväll <3

gott med chokladbollar=)

Oj så sugen jag blev på chokladbollar! Ska nog gå och göra några ;)

sv: okej :)

mums :)

blir frestad på chokladbollarna ! :)

Negerbollar, kan jag få smaka en? :D























Follow my on Bloglovin







Trackback