tillbaka?, tror det..

varför har jag inte bloggat på två veckor ?
Jag ska berätta exakt hur jag vill nu, och ni behöver inte läsa om ni inte vill. för två veckor och en dag, tog det slut mellan mig och min kille. han tappade känslorna för mig, men jag gillar honom ännu. (och det kommer jag göra ett tag) ett tag kan vara flera månader. ni vet inte alls om vårat förhållande, och då är det inte lätt att ta imot någon som säger ''det kommer gå över, skit i han'' jag tar den tid jag vill, vi är vänner nu iaf.. men vänner som knappt pratar eller träffs eller så, men han kanske inte vill veta något av mig?
-
jag är inte så starka som ni tror, och jag försöker ännu hoppas på det bästa. (fast jag kanske skriver att jag mår bra så finns alltid det här bakom) och jag skriver hur jag vill i min blogg, behöver jag skriva ner mina känslor gör det. för jag har inte bett er läsa min blogg.
-
tack, nu ska jag svara alla 11 sidor.
jag får se om jag orkar blogga många gånger varje dag.

Kommentarer

Söt du va på bilderna i headern :D

sv; det är lungt, förstår hur du känner i det som hänt så då orkar man inte blogga ;(

men kul att du är tbx <3 :)

Sv: stackars :(

okej det är lungt:P

fårstår att det är svårt! hoppas du mår bättre snart:)

här är allt ganska bra! bara så trött på allt nu!:/

kraam:)

Sv: Jo jag kan förstå det :/



Men kan du rösta på mig? På www.emmelist.blogg.se jag är nummer två! :)

<3

Kul att du är tillbaka, hoppas det löser sig

ram

din blogg är alltid intressant att läsa gumman

Kom tillbaka när du känner för det. Gillar din blogg!

Hoppas att du mår bättre snart. :)

Svar: kul att du är tillbaka :)

Vad har du hittat på idag? :)

jaha oki :)

Åh läste nu .. förstår dig precis, varit med om det själv. Men tro mig, även om det inte känns så så kommer tiden läka alla sår och även ditt nu. Allt kommer bli på topp igen, låt det ta sin tid. Tror på dig vännen! <3

Ja vad roligt att e är tillbaka :D

ahahahahhahaha ok :)

har ingen aning om va de handlar om.. men hoppas allt fixar sig..

Jag förstår det där. Även vem som säger att man kommer komma över han. Ingen annan än sig själv vet sina känslor. Men sånt där måste ta sin tid, ingen kan hjälpa en. Man måste fundera ut allt även vilken tid det än kommer tar. Hoppas de löser sig :)

Hahah ingen fara ;).

Tack så mycket ;P. Hoppas allt e bra annars :D<33

jag förstår varför =/

sv; Jag förstår varför du inte har orkat. Och jag är ledsen för din skull.

Vad bra att orden värmde<3 Kunde inte se det du skrev utan att lämna en kommentar. Det är sån jag är helt enkelt.

jag förstår söt.. alla kmr gå igenom i den här perioden.. men dt hjälper inte om du e ledsen lr inte mår bra.. man måste ändå stå i egna ben senare.. för du lever inte för hnm:) tänk positvit ist liksom^^

sv: Det är ingen fara alls, jag förstår dig. Ta hand om dig.

Kram

aw.. okej. jo jag förstår på ett sätt har jag ungefär varit med om det själv..

men ta en dag i taget, så hoppas jag du mår bättre med tiden även fast de är grymt svårt. finns inte mkt jag kan säga ♥

Läste på fb :/

Men du får ha en toppen dag nu. allt ordnar sig tillslut ju. Så är det alltid :)

<3

aaw okej . jag vet varför så jag väntar och ser när du kommer tillbaka helt :) hihi<3

sv:helt ärligt talat, hade det varit jag ist för dig hade jag aldrig låtit detta hända, jag menar hade jag haft en kille som tappat känslor , så hade jag bara kommit över honom, jag menar varför ska jag sitta och må dåligt över vad han har gjort mot mig medan han kollar in en ny tjej, så jag fattar hur du ha det, men du måste ta tag i det och kontrollera det innan det kontrollerar dig!

sv:ok, det är lugnt :p

hoppas du börjar känna dig bätter till slut!

sv : COOLT :d

okej:)

hehe joda:D

sv' okej, gör inget.

vsg

hoppas dt blir bättre bara !

du är saaaaaaknad!! :D

HEJ GUMMAN!! välkommen tillbaka <3.

nej klart jag förstår att du inte mår helt bra, förstår helt.

men du vet att det är bara att hojta till om du vill prata ut? Säg bara till okej?

är ju inte inne på facebook så ofta, men om du vill så ska ja vara inne så ofta jag bara kan.

Massa kramar från mig

sv: det är iaf bra att du försöker och säg till om du kommer tillbaka helt eller om du bara vill snacka :)

Sv: ingen fara, hoppas det blir bättre vad de än är som gör att du inte bloggar lika mkt och så. Kram på dig!

Antagligen har Paula varit inne på din blogg.

Den är i alla fall jätte fin, hoppas du mår bättre snart :) Kram

bra skriviet. vad gör du gumman? <3

SV: Tack sötis<3



Klart att jag vill fortsätta att läsa din blogg :)

hur mår du vännen..? <3

Hej ! :) Allt bra med dig ?

Stormar det hos dig också? :)



kram !

WOHOOOO !

hoppas de ordnar sig då..

jag skrev att jag förstår :9

okej det är lungt ;)

jag förstår, har varit med om också på sätt o vis. jo alla har egna historia..vi kmr aldrig kunna veta vad som har egentligen hänt melllan dig o ditt ex. men en sak vet jag iaf att han har tappat känslor för dig..(du skrev dt i bloggen) ...

när en kille väl har tappat känslor då har han tappat..kmr aldrig hitta de känslor tilbaka igen. o Han kmr inte kma tilbaka mer.. så du ska ite ens ha dt hoppet att han kmr gå tilbaka till dig. okey, dt e alltid lättare att säga än att göra.. men som sagt du måste vara stark... du måste tänka på ett sätt som får dig att känna bra. du kan inte vara så hela livet liksom. du e ftf ung..har många chnaser framför dig.. okey, kanskehan e den speciella.. han e kasnke den du älskar mest. Men jag lovar dig att du kmr träffa dig en anan som du kmr älska lika mkt..fast kansk man inte få samma känslor längre. men man går vidare.. MÅSTE GÅ VIDARE!

Jag vet nt hur jag ska förklara de för dig.

men du måste visa för honom att du älskar honom ändå.. fast om han e med andra tjejer & så, gör nt samma, utan bara sitt & vänta, så att du ska ha rätt senare om han ångrar sig.. visst kan du ha lite kul, men skada inte dig sj.. va där alltid för honom, men ge honom lite tid att vara med sina vänner & se andra saker än bara dig.



men vad händer nu mellan er? berätta :D

jag & han träffas ibland, så att vi inte ska sakna varann, men ändå kan vi nt va tsm, typ han vill va lite fri, o de känns bra för mig & va med mina vänner. så vi får se när sommaren kmr! dååå blir alla glada :)

Fan varför ska ens killar finnas dom bara krossar ens hjärta och tror att allting e bra sedan , FAN säger jag bara till dom!! jag vet PRECIS hur det känns , gillade verkligen en kille och han hade inga KÄNSLOR för mej och nästa dag ser jag honom stå och hångla med en annan tjej liksom hallå? jag har jue liksom fortfarande känslor för honom och han vet at jag har det för honom, snacka om att var omogen ,och det e drf jag inte gillar dom, och tycker att dom inte ska behöva finnas mera ;)

sv: jag förstår hur du känner! Det är sjukt jobbigt och gör ont i hela kroppen.. men du har folk runt omkring dig som får dig att må bra (det hade inte jag..) så allt kommer att gå bra! du har en massa fina vänner du kan prata ut med :) sånt hjälper hur mycket som helst. ♥

sv; Nej, jag förstår det :( Men jag är helt säker på att det kommer bli bra tillslut. Även fast det inte känns så nu. Det är processen tills det blir bra som är jobbig... kämpa på och håll ut är det tips jag kan ge dig!

Det var min kille också, men man inser snabbt att det finns andra fiskar i sjön <3 lovar :)

nee.. de e jobbigt

hur mår du gumman? :) <3

ingen fara, du ska inte behöva känna dig stressad eller pressad att svara. allt bra?

sv; Nej, jag förstår att det är jobbigt. Skit jobbigt. Kan inte rikrigt sätta mig in i situationen dock. Eftersom Alexander är den första pojken jag ens gillar. Men de måste vara sjukt svårt <3

vad gör du då? ;d

Det är helt lugnt alltså! Sånt där med känslor tar sån tid :/

Vad härligt att höra att du nog är tillbaka nu :)

Hoppas att det blir bättre snart <3 du ska må bra och vara lycklig ju!

Svar: Usch då :( Inte kul när sånt händer..

<333

Sv: Jadå. Hoppas att du kommer att må bättre snart, surt att det ska vara så här :(



<3

Killar är något som är svårt att förstå sig på..

nää inget speciellt.. men jag brukar skriva så för att det kankse kommer bli roligt för DIG själv!

sv: nej, jag märker det :(

vill du prata så vet du vart jag finns<3

aha okej :( jag hoppas verkligen att det blir bra ! <3

förkyld. =( Gör du ikväll? =)

sv: nej klart dom inte har. jag kände också så! så jag började tveka om jag verkligen skulle prata med dom..

men det är bara det att dom förstår nog inte riktigt hur du mår och då är det kanske lite jobbigt för dom.. men absolut inte att dom tröttnat på dig!!

Det har absolut inte jag iaf, så prata med mig :)

SV: jaha, jo jag förstår det, dee är hårt.

jag vill hjälpa så gott jag kan :)

Aww, asså träffa han, mys lite..

han kmr känna att han saknar dig, efter du gått, men typ låt han nt vara med dig då bara han vill, utan kanske ses en gång i veckan :D

det gör det... :)

låter bra det :)

hoppas det blir bra!!:)<3

Hoppas att det känns bättre snart. Du vet att jag är här för dig, tjejen. :-) Synd det där med dig och din kille. :( Hoppas att det känns bättre snart i alla fall. :)

sv; ja det är det första som poppar upp i huvudet på mig :( Men vill du ha tillbaka honom?

jag hoppas fortfarande att allt blir bra.

håller tummarna för dig gumman.

sv: Ok. Förstår att det är jobbigt!..

du är sööt :)

sv; Vet ju inte riktigt hur ert förhållande såg ut. Men eftersom du skrev att han gjorde slut för han tappat känslorna, så kan han ju faktiskt få tillbaka dem om det skulle vara så =).

sv: ska vi prata på sms gumman? För jag ska gå och göra iordning middag nu! <33

SV:

:)

Gumman!=/

Måste vara jätte jobbigt för dig & som du säger: ta den tid du behöver! De blir bäst! <3

Sv: jag känner inte dig men jag lider med dig, hoppas verkligen för din skull att du får upp lusten igen och att du ska bli glad :)<3

Sv; Ingen fara, det tog slut mellan mig och min kille för två veckor sen också.. så vi genomgår ungefär samma sak just nu :/



Det är okej med mig, hur är det själv? <3

sv: va? :( jag fattar inte vad du menar hihi.

vill du prata lite grann på sms nu? alltså jag ska gå ifrån datorn kommer in lite senare ikväll :)

bra! =) <3

japp <3

Åh honey... jag kan bara lida med dig i det tysta.

<3

sv; mhm :( <3

det blir tv och slappa. =)

typ skriver du att du e skit glad, kmr han tänka "jaha jag sitter här o mår dåligt o hon e lycklig, fyyy".. du kan ju vara glad, men ändå skriva typ "miss you" på nåra inlägg, så han fattar att du ändå e ledsen fortf för de :( jävla kärlek :( hahaha

sv: gå in på msn! vet inte om jag har dig på msn :o adda: [email protected] <3

jadå :P

sv; Jaa sjukt jobbigt, och vi var ihop i ett år och fyra månader. Och enligt vad som står på hans blogg tycker han om någon annan nu :/



Han gjorde slut för att jag inte litade på honom. Men anledningen att jag inte gjorde det var för att han var otrogen mot mig flera gånger :/ ni då?

SV:

jo=/

Men det viktigaste är ju att du tar den tiden du behöver! Även om de tar år, till slut så kommer de ju bli bra. Men det är ju du som bestämmer när. Så ta så lång tid du behöver på dig!<3

helt rätt, ta din tid gumman <3

Sv: ingen orsak, det är de minsta jag kan göra <3 Massor av kramar till dig <3

Åh, shit så jobbigt asså<3

hoppas de blir bättre =(

Kolla in mitt senaste inlägg som handlar om koncentrationsläger. Det är viktigt att veta! Lämna gärna en åsikt.

sv; Jag tror man kan få tillbaka känslorna för en person. Däremot är jag kluven till hur mycket man ska hoppas. Med tanke på att man kanske blir ännu mer ledsen när man inser att det inte kommer bli så.



Men har egentligen ingen större aning, med tanke på att jag aldrig befunnit mig i liknande situationer. Kärlek är så inte mitt ämne :s.

jag lovar dig att det går över hjärtat.

vet att du kanske inte tror det, men jag LOVAR dig.

Åh :(

Hoppas verkligen att det blir bättre! <3

krama*

de är lungt :)

Klart det är jobbigt för dej, men allt blir bra tillslut, I swear.

förstår att det känns tungt :(

du har all rätt i världen att vara ledsen vännen, det finns inget jobbigare än när kärleken tar slut. men you'll make it !<3

Jag undrade vad som hade hänt:S

Vad händer imorn då?

Det får ta den tid det tar, alla är ju olika, men du kommer att komma över det någon gång, det lovar jag!



sv: kul och ha det tbx! :))

tråkigt att höra om det som hänt.

Så tråkigt att det tog slut:/ att komma över nån är svårt...























Follow my on Bloglovin







Trackback