bygglov, ska ni se?


foto: Beatrice Jakobsson (foto)

nu ska jag ta och se på bygglov, det är moas moster som ska vara med så man får inte missa det. sen filmar dom lite på stångaspelen, så jag sak sätta mig och se det nu.. flera som ska se?

dom två bilderna, tog jag idag. så fint var det när jag vaknade och skulle gå ut från dörren. så ska det vara på julafton, men det finns ju flera gånger det kan blir mer snö. nu har jag fått min snö som jag vill ha, nu kan det börja bli vår tycker jag. men snön håller nog kvar ett tag till tror jag..

vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

jaa:D

längtar tills kläderna kommer:D

tror dom kommer i veckan:D

Vad tycker du då? :D

varit med min älskling =)!

Dyster känsla i den andra bilden, snyggt gjort!

Föresten jag heter Alexandros och inte Alexandra... :)

haha, bra att tröjjan

var billig också. Det

uppskattas mycket! :D

haft en bra dag?

KRAM

Jojo! Har du en bra dag då? :)

sv: ja =)

nej men house! =)

kram

ahdå ^^ ;p

Tack själv!:)

Just nu gör jag inte mycket alls, funderar på att sätta mig och se tv nu.. Dudå=)? <3

så trött på snön..

:DD

Fina bilder

Okej :) ska vi lägga till varandra?

hehe japp ;D!

hihi ;D <3

Jaha okej! Najs :)

vad äre för program :D?

när har du sportlov? :)

svar heh, men det var inte tänkt att skicka så många, klickade bara många gånger för att datan var seg ;s

vilka läckra bilder du har tagit :)

härligt, jag med! :)

vad ska du hitta på då då? ;)

:))

awww tack gullig du e ! :D hur e de me dig da?

okej :) jag ska åka till kläppen ;P

fina foto=)



kram josse

sv: det är okej hihi:) sj då? <3

svar: jaa vad bra :p

fin blogg

hihi, fast lite fusk! det är en bild från i somras o då hade man ju lite färg och fräschare hy, nu ser man typ död ut blek och helt seg!! :D

det funkar, fast är insnöad :( typ :P

haru sportlov elr? :DD

yes :) ! har du varit där någongång? ;p

sva. Jag lyssnar på musik o ska bara va hemma ikv själv typ (A)



Dudå?

ikväll pluggar jag tyvärr :(



älskar bilderna! :)

hehe :)

allt bra med dig då?=)



kram josse

inte jag heller xD

jättefina vinterbilder. :)

usch då !=/ fina bilder iaf!

va fan jag me :DDDD

Tog vi bort varandra? :O

Varsågod. :D

svar tackar ;)

jag har också mycket snö hemma:D

sv: Haft en bra dag idag då? :)

sv; okej, samma :)

jag är tillbaka nu! :-) med ny blogg, remeber me? :)

ojj va mycket snöö hehe (=

SVAR: ahrå :D

hej!bra blogg

Besök gärna min miley blogg, är en 14 årig tjej från sthlm som älskar miley sjukt mycket. Jag bloggar allt om henne, hennes vardagsliv kläder .. ja allt

besök vet ja ;)

ps.kommentera

jupp :))

np, hoppas du får en god natts sömn.

hejsan , fin blogg du har! :D

sv: vad händer ikv då? :)

Svar: adå :-) Fina bilder!

inget sj då?

tack så mycket!<3

ska snart se house:D

aluu sötungar har en blogg så spana gärna in <3<3<3

sovigt, haha ;D

Mysiga bilder!

fina foton men är riktigt trött på all äcklig snö nu!blää

Jag såg det! :)

De må vara jävligt kallt med vinter men riktigt fint! Jätte vackra bilder =)

haha ja iofsäg (A) :D

SV: okeu :)

nja, inte alls mycket! :)

hehe okej :)

samma hära, gjort idag?

sv: ja :)

sv: händer till helgen då? (:

sv: hehe ingen orsak . ja det är okej, sjdå? :)

Vad händer i helgen då?:)

SV: Tack så jätte myckte, vad snällt sagt! :) Din blogg är också fin. Hur mår du ikväll?

Fina bilder (:

vad har du hittat på för roligt ikväll då?=)

fina bilder :)

sv: har precis tränat, vad gör du själv?:)

jo jag såg de!

hhe (:

sv: i jämtland =)

du?

tack! :)

haha dom från bygglov va i min mini-stad i somras typ!

svara gärna på min fråga på bloggen, skulle vara kul att veta! :) kram

hihi, har du med lov nu? :)

Shiet :O är du säker?

ja de är kanon själv (Y) :*

Vi gör inte mkt faktiskt. Kollar lite OS :)

sv: fan va jobbigt :/

är dom här bilderna tagna på Gotland!? Har ni så mycket snö där? Ha en bra kväll! :)

hoppas du haft en bra dag:) sov gott! natti

sv: Låter riktigt bra ! =)

Jo det är okej med mig med ^^

okej, va bra!

sv; tack:)

KRAM

vilka fina bilder ovan !

fina bilder! :D

fina bilder!

:))

Sv: jo det är bara bra med mig :)

har du gjort idag då? :)

Jadå, själv med? :)

vad händer? (:

Sv:jag har varit på massage och ansiktsbehandling :)

Hej, jag skulle varit jätte tacksam ifall du röstade på mig i veckans blogg hos:

http://ibeliveinyou.blogg.se/2010/february/utkast-feb-23-2010-1.html#comment

Jag är finalist 6,

Skulle varit jätte snällt! :)

} hoppas jag inte störde.

kram

haha okej, jo jag har lov och lever livet! :)

sv: mjo, kärlek e inte lätt :(

härligt ju! Jo men det är bara bra :D haha jag är så trött på vintern men dem där bilderna visar vintern ur ett annat perspektiv, att det är mysigt! :D

gud vad fina bilder=)

ikv var jag hos en gammal klasskompis hehe.

allt bra?

vilka härliga bilder!

Tack. =) Fina bilder! Det är så fint med snö. Men inte lika kul med kylan. =p

Sv: hehe jag hittade dom lätt :D

fina bilder!!

Sköna bilder =)

Jag såg Bygglov.. tycker Matte är så snygg med ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback