jag gillar inte..


foto: Beatrice Jakobsson (foto)

det här åt vi idag när vi var hemma hos Johannes & Kristina.

jag måste få det sagt här och nu på bloggen, jag gillar inte alls os. fast det bara är var fjärde år, jag fattar mig inte på det och man blir bara trött av att se på det. varför se på det, när man kan höra det över allt? det räcker att gå i skolan, så prata alla om sverige fick guld. och loggar man in på facebook står det över allt. vem behöver se på os, om man ändå kan se på det facebook? jag gillar inte os, så är det med det!

gillar ni att se på det eller håller ni med mig?

idag (torsdag) ska jag bada i skolan, och sen ha vi typ en hel dag som vi kan göra allt vi behöver bli klar med. jag måste få klart mitt teknikarbete, så det kommer jag jobba med hela dagen. sen ska vi göra ett litet prov under dagen, eller jag ska göra det från min klass och några till..efter skolan blir det fota, personalen på konsum.

Kommentarer

Hhaa ja :P jag får upp kosntiga bokstäver på din blogg :S

sov gott :)

har lagt till dig nu:)

Ja:P

sv: haha usch

jaa ne nu ska det sovas för min del natti sov sött söt :) kram

SV; jasså, har du gått om eller? :)

svaren på fågestunden e upplagda nu! :)

fin blogG!:D;D

vad gott det såg ut! :}

jovars den va grym ;D läget i dag då?

jag vet inte heller..kram

(y) det ska jag :)

fyfaaan va gott

Hahaha, jag ser typ allt tre gånger på OS haha, tvn står på hela tiden jag är hemma nu xD.

sv; haha, jag vet inte. Igår satt jag, Alexander och hans kompisar och kollade OS hela eftermiddagen och kvällen ><.

sv: hehe tack! :)

sv; Tack för du sa till <3 Nu fungerar det va?

haha :)

sv; har också kompisar som är as smala som vill bli smalare. Sånt är så jobbigt, man vet inte vad man ska säga eller göra. Börjar tro att en av dem är sjuk :/.

fina bilder :)

Åh vad gott det såg ut! :D

Haha, du är inte ensam om att inte gilla os! :) Sjukt meningslöst enligt min mening ^^

vad fikasugen man blev! allt bra annars?

jag gillar inte os!























Follow my on Bloglovin







Trackback