sportlov


YESSSSSSS!

nu har vi på Gotland sportlov, super skönt att vara lediga en hel vecka. plus två helgar, kan det bli bättre? kom just hem och ska börja packa mig för att åka vidare till visby senare. slipper plugga över en hel vecka det är ju ännu bätre för mig, för jag har ingen ork att jobba eller plugga just nu. vet inte vad jag ska göra på lovet ännu, men lite har jag planerat och klart. men det tar vi i ett annat inlägg om ni vill veta.

min dag har varit bra, hur har eran dag varit ?

Kommentarer

sv; Undrar bara hur den sitter på =).

sv: usch, det är lika trökigt det med :P

hehe ja vet itne :P

Jag sitter och tittar på One Tree Hill :)

sv: hehe :D

jasså, du har sportlov! :D några planer?

wiihooo sportlov:d

vi har också sportlov nu :P

Vad skönt =D Min dag har varit jättebra hittills =)



Kram♥

trevligt! min dag har också varit bra, gött med sportlov nu då ^^

jätttee:D

gud vad skönt med sportlov!!!

Och min dag har varit bra har varit i skolan:)

Vad har du gjort idag då??

gött med lov!:)

sv: hihih ;D

ska du åka nånstans på lovet då? och btw, min mormor&morfar bor i visby så jag brukar vara där ^^

skönt med sportlov!



men iallafall, det här är ingen reklam men om du skulle vara jättegullig och svara på min dagens fråga, som är vad jag kan förbättra i en blogg och vad ni tycker är intressant att läsa så skulle det vara till stor hjälp!

om jag störde dig ber jag om ursäkt och du kan radera den här kommentarer if you want to.



puss!

ja mycket skönt :P

för att jag vill att folk ska kolla på min hårvvideo, och det funkar faktiskt :DD

sv: Sitter och bråkar med datorn haha!

Försöker få Länken till Bloggportalen att stå under "Länkar" men den hamnar längst ner hela tiden.

Du råkar inte veta hur man får upp den? :)

ska gå i skolan hela veckan :)

önskar att jag också hade sportlov..

sv: Mysigt :) Jag ska har åkt till en vän & vi ska på bio ikväll & se I love you philip morris :)

Hur är det att bo på gotland nu på vintern ? :)

SVAR:tack :)

vad häner ikväll då ??

va göru? ;p

underbart me lov.. :)

hoppas du får ett nice lov! :D

ska du göra nått speciellt under sportlovet ?

skönt me lov:D

jag har frågestund i min blogg just nu, skulle vara jätte kul om du ställde en eller flera frågor :)

sv: tack! :p<3

okej, nej inte mycket jag heller ;p

sv: Händer idag då? :)

sv: har precis byggt på mina naglar :) själv?

oki, kan va skönt o ta de lugnt bara oxå..

tack

sv; ja jag ska frösk ladda upp så mycket bilder jag kan faktiskt :)

tack så myckjet för hjälpen iallafall!

det uppskattas!

fusk :@

Tävlingen e avslutad nu så kika in!!



Kram!

Snart är mitt sportlov slut och jag tacka inte nej till ett till. haha



lyx dig. :P

Skönt med lov :)

Ååh, måste ba fråga hur d är att bo på Gotland!?Funderar ju på att börja plugga dära efter sommaren, men har aldrig varit där :P























Follow my on Bloglovin







Trackback