vad ska ni göra på alla hjärtans dag?


på söndag är det alla hjärtans dag, vad ska man göra då? om man har pojkvän/flickvän som kanske man ska hitta på något med dom. men jag vet inte alls vad jag ska göra, det finns inget att göra. får ta och ragga tag i någon som vill hitta på något. men vem kan det vara? jag vet inte vad jag ska göra men något hittar jag på..

jag vill inte sitta hemma på söndag iaf..
(fast alla hjärtans dag inte är så speciellt)

det är snart ett år sen.. haha moa kan nog lista ut det.

Kommentarer

svarar kommentarer o äter choklad.. :p

sv: du e sötare :)

okejokej! killen :) kram

jag har nga planer än!

chokla e allti gott :p älskar de..

Ja okej :)

umgås med kompisar o festa

sv: joo =)

hehe ja

Svar:Jag tror då det^^ Själv då?<3

tack så jättemycket! (:

gör du då

hihi jo :D

Svar:Vad jag skulle göra för kul... ^^

Imorgon*

jadå :D sj ?

usch okej<3

sv: joho =)

vatten e gott :)

tack så mycket :D

hejhej:)



allt väL?



Jag har uppdaterat nu:D kmr uppdatera lite till idag efter jag har svarat kommentarer:p

Jag har dt super bra i Kina:D hehe..^^ idag är kinesisk nyårs lille-afton:) åt på restaurang och shoppade:D skit njas:D

hoppas du har dt bra i Sverige också:D hehe..^^



Trevlig helg..händer i helgen då?:D

Tack så mycket, det hoppas jag också!

Tyvärr fattar jag ingenting men det är ju en annan sak :/ Vad ska du hitta på för skoj i helgen då? <3

nä märkde det :O

allt bra? :)

Haft en bra dag ? :)<3

Jotack, jag vet :(

Okej men hoppas att du får en bra helg iallafall!

Ska väl va med lite kompisar, plugga och tare lugnt bara <3

inte så mycket, funderar lite själv? <3

jasså, tycker du inte om vatten? de kanske inte smakar gott i gotland?

Det är bara bra :) vad händer idag då+



det blir nog att äta god mat och gå på bio på söndag !

Kram

SV: jadå :)

Jag tror inte ens jag ska vara med killen :)

sv: spelar spel, sj :)

Hej!

Allt bra med dig idag? :D

Ne ingenting :9

lite allt möjligt ;)

okej ;p

vad hädner sen då :D

yes box :D händer det nått speciellt ikväll då? (: <3

Härligt! jodå det är bra, det är ju helg.. :)

det blir nog kompisar .d

tycker du om läsk ?

yesyes

jajjamensn :D

Jag ska va med flickvännen :D om man inte har någon så är det ju en perfekt dag att bjuda ut någon ;)



--



Ja den är ju skitsnygg :D

samma :)

hejsan! allt bra med dig?

PÅ alla hjärtans dag ska jag vara med i en sångt'vling som heter UKM,!:) <3

jag vet inte heller vad jag ska göra. ;p



sv: jaha okeej :)

jag mena: härligt, bara bra här :)

hehe :P

Jag ska fira nyår på alla hjärtans dag (ja hela helgen egentligen) Det är vietnamesisk nyår på söndag :)



sv: tack :D

Verkligen ! :D <3

sv; haha, då hade det funkat till något i alla fall ;D.

yeees ;D

sv: ja, man får umgås med folk man älskar :)<3

sv : aa tv XD

mm det var gott :D

nejdu :)

vad gör du`? <3

yesyes

Jag tycker det är lite överskkat ;)

jaa :)

följa varandra på bloglovin? :)

gör uddå

hehe va? :)

skellefteå :D

Jo ♥

sv; (:

nej inte så mycket, själv? ;D

Hihi tack ♥

Sv: va bra att du mår bättre :D

sv : mm hur många bloggar har du haft ?

man ska köpa så mycket hit o dit!

Hur är det med dig då sötnos? ♥

Hur är det med dig? =)

haha det är ju bra! :) haha jag ska ínte göra nåt speciellt! har du pojkvän? <3

sv: haha okej :D

viker tvätt :p

okej, har lagt till dig :)

jag tycker inte om läsk alls, jouce mjölk o vatten dricker ja bara,,

Jo, det är bra här också sötnos! ♥

Hej! Allt bra? :)

Sv: va? jag menade åt dig, för allt som har hänt ;) men vad händer denna fredagen då? ♥

nice ;D <3

sv: hihi =)

usch, jag hatar alla hjärtans dag..

ja på söndag är det alla hjärtans dag

mjo... :)

Jadå! ♥

sv: precis :)

sv: tack så mycket:)

KRAM

nä nee ;)

:)

tycker inte heller det är SÅ speciellt. Ska bara mysa med älsklingen :)

nu borde det funka ;) tack!

vad gör du ;)

Sv: okej! :)

Japp! ♥

Det går inte så bra med plugget haha :) Själv?

Jaha, då fattar jag :)

tror att det var 499:- :)

Jag brukar tycka att det är precis som en vanlig dag

Jag brukar tycka att det är precis som en vanlig dag

bara bra :)

Synd.. krya på dig :)<3

jajjamensan =D

ahh♥

hihi :)

jag ska vara med min pojkvän,bio eller nått :)

Det kommer väl inte hända så mycket speciellt... Haha! Jättefin blogg har du btw:) Trevlig fredagskväll!

samma här :)

härligt! :D

händer i helgen? :D

Bara vara hemma, se tv och bloggen!

Själv då? ♥

vad gör du :)

just på söndag tror jag inte det blir något speciellt. lite mys med film o godis kanske!

annars firar vi det imorgon på en grekisk restaurang :D

ahahah;)

Hej tjejen :)

vad händer hos dej? :):)

Svar: Jo idag så har jag bara haft skola:)

Allt bra med dig då?

Okej ♥

Inte mycket alls ;)

japp, då vet du de också :)

sv: så lite så! vad hände rikväll :d

händer ikväll då?

svar

japp!:D

Haha, jag vet inte!

Vart bor du :-)?♥

vem har gjort din design :)?

Händer ikväll då?

okej, ska snart gö mej i ordning för kvällen :)

Okej, Skellefteå! ♥

Hejsan :)

allt bra med dig?



Kramar <3

sv: varför? :O skolan :/

ska umgås med mina vänner ! själv då:)

sv: härligt!



På alla hjärtans dag får jag inte träffa min pojkvän förrän på kvällen. (pga. han har fotbollscup på dagen och jag har match). Men på kvällen har han bjudit mig på bio, och jag ska ge honom en romantisk present:)

hihi:) vad ska du göra då?=)























Follow my on Bloglovin







Trackback