värden bästa humör var det inte igår..


foto: Beatrice Jakobsson & modell

godmorgon, nu sitter jag i skolan och ska börja med mitt arbete tänkte bara höra av mig och säga att jag lever. i natt som jag inte så gott, men det får väl gå hoppas jag?

igår åkte jag och moa till visby och först gjorde jag min sak jag skulle göra.  sen gick vi till Isak och Adrian, vi gjorde inte alls så mycket. lyssnade på musik. sen kom Rasmus och Christian en stund till oss, och där efter gick vi till min bror och hans tjej. där gjorde vi inte heller så mycket men det fick gå. jag fick ai träffa dom ♥

vad gjorde ni igår?

Kommentarer

svar: jag ska plugga, och ikväll ska jag träffa en massa kompisar :D

Jo det är hyffsat...saknar min pojkvän som är i egypten nu:( vill ha nästa onsdag för då åker jag till han:)<3så mår lite sådär..är allt bra med dig?:)

fin bild :)

SV: =)

Händer idag då ?



KRAM

fina ögon :)

söt!

nja inget speciellt var typ uppe te ett somna inte förrens två inatt x)

Hur är det?

mysig bild =)

nämen hejsan ett tag sen man såg dig :D allt bra ?

Hur mår du? :)

snygg blogg ! :)

sv; ja visst var det, btw glömm inte ställa frågor FRÅGESTUNDEN i bloggen :D

kram :)

Tack! :D Fin bild på dig!! ^^

allt bra annars?

Allt är toppen,vad ska du hitta på idag då?

kram

haha vad gör du ;D

jätte fina ögon

söt bild :)

varsågod.

Jaa klart det är kul även om man inte sjunger som en gud :)

sv; Aw, sötan! Vad glad jag blir!

Svar; Hi, hoppas du hade nytta av mitt svar bara så! :D

sv: haha:)

händer idag d?

Hur mår du idag då? :)

så söt bild =)

hoppas du sov gott, & får en bra onsdag! kramar

låter bra, lycka till!

Nej igår var ingen bra dag.

allt bra denna onsdag då? (även fast jag har torsdag i huvvet..^^).

fel person.

Jo, men jag mår bättre av att sjunga, öva...hålla igång helt enkelt.

okej XD

det är bra, själv?

SV: Låter inte så roligt :(

jahaaaaaa då har jag före dig :D!

aw söt bild!

jag red oså :) fin bild! Kram!

hehe, okej!:)

jo det är bara bra :D

vad händer i dag då?

kramar

söt :)

inte heller så mkt :)

inte ja helelr :(

fin bild :)

sv: Ja då, det är helt okej det kunde varit mycket sämrs så ska inte klaga:) Hur är det själv?

Ruskigt fin bild!:)

hihi :) <3

hallo:)



Sovit gott?:D

det är kväll här. har nyss kommit hem:D va ute och åt på restaurang:D hehe..^^

Helt mätt.. svinkallt idag i Kina:( Uff~~

Vad händer hs dig då?



Jag tror jag ska sova snart:p hehe..dt e sju timmars skillnade mellan sverige o Kina..:) Kram

Vi har varit tillsammans 10 månader idag:Dså det är ett tag:) nej vad jobbigt...varför det?:S vad taskigt:( finns här för dig om du vill prata:)<33

ja mår bra :)

Jo det är bra :) Sj ?



Glöm inte att delta i min tvål-tävling, om du vill förstås :) Ligger under kategorin Tävlingar !

okej :P

sv: haha okej, samma här :)

hihi så lite så :)

fina ögon =)vad hittar du på idag?



kram

jadå ;D

skulle du kunna rösta på mig till veckans blogg? :D



http://saatisfaaction.blogg.se/2010/february/vidare-i-veckansblogg-tavling-ar.html#comment



skulle vara urgulligt!

Hej! :)



Du är så Välkommen så till min blogg, där

du alltid kan känna dig som hemma :D

I min blogg skriver jag om min vardag, min

sjukdom/ar, mina tankar och funderingar och

mode förstås m.m :)



Hoppas den är nåt av intresse!

Enjoy! HA de gött / Emma :D

Sv: aw, tack! :)

tack för frågan!

ha en bra dag! :D

ôkej söt, det är lugnt förstår det hihi =)<3

jag gör ingenting, sitter och väntar på att min läkare ska ringa :$ skit nervös. vad gör du själv?

jag tyckte att jag kände igen dig! :)

Allt bra?

Nej vad tråkigt:( hoppas du hittar ny kärlek snart:)<3 Jag fyller 18 år snart och han fyller 19 i år:)<3



Vill fortsätta att skriva med dig gumman:D<33

okejoke nejdu inte mycket här heller



Kram

hihi har det, (A)

inge ovanligt, sj? :)

söt blogg :)

kul? ^^

fin blogg du har! kolla gärna in min också! kramar fanni :)

Men gumman:(<3 tycker synd om dig:(<3 Men har du pratat med han?:)



Du verkar vara en så underbar och söt och snäll tjej gumman:D<33

okej :D

sv; haha, aww sötan! Hade varit jätte kul att träffa dig faktiskt! Du verkar vara en sån snäll och härlig tjej =).

hihi! ;D

haft en bra dag? =)

äsch den är fin, behövs ingen förändring :)

sv: haha ja det gör det :)

aww taack:D<3 Okej men kan du inte säga att du har fortfarande känslor för han m.m?:)<3



Vill du fortsätta att prata här eller vill du fortsätta att prata på hotmail.com?:) <3

ska vara med min pojkvän & kanske fara hem till min syrra =) själv då?



kram

SV: Låter inte roligt :( Allt bra med dig dÅ?

Sv: Åh jaha okej:/ Jag har precis kommit ur en sån där klagar period :P Du ska se att du gör det snart du med :)

samma D=

det tycker inte jag, varför?

mm :P

Jo på msn går det bra med:D<3 men kan inte logga in just nu för är i skolan:)<3



Ja gör det så får vi se vad han säger:D<3



DU ÄR UNDERBAR OCH BÄST<3<33

SV: Låter inte bra, här är allt toppen :D

hmm, ser inget :P

Du är söt:D<3

Sv: härligt att höra :) jadå allt är toppen :D



ha en fin dag, kram!

Mmm okej :) Fina ögon !

Jo igår så var jag med nåra kompisar;)

Vad händer idag då?

SV: jodå, det är bra! själv? <3

vilken cool färg du har på ögonen på den där bilden :)

Varsegod :) Ja själv då? :D

Fikade hos en kompis:)

Hej! :)

Allt bra idag ?



Svara gärna på dagens fråga, Semla VS Kanelbulle ! ;)

sv; tack ;)

Jodå det är bra med mig :)



SV: idag har jag varit i skolan och ska nu plugga inför provet imorgon och sedan gå på kör, så jag har fullt upp!

Själv då?

sv: ja det får vi hoppas ;D

okej :) ska läsa nya veckorevyn sen träning ikv!

jopp :) dd?

vrs :-)

tack vad glad jag blir :) du har med fina bilder :)

Gud så härlig blogg du har! Bor du på Gotland? :)

sv ; Hihi, tack! :D

Igår...har jag redan glömt vad jag gjorde :P Ne men jag gjorde väl inget speciellt. Satt vid datorn och sånt

hihi :) uppdatera lite mer:P

Jo:)♥

sv: Det tror jag nog :)

söt :D

hur kommer det sig då?

sv; Ja, så många fina människor man får kontakt med :).

sv: okej :p

hehe,

vad gör du då? :)

vad haru för dej då =D?

jorå det är okej :D

fina ögon

SV: jo! :)<3

sv: okej:)

KRAM

Jo,det är bra med mig!;)

Totalt underbar bild :)

sv; jarråååå :)

Gud vad fin blogg du har :)

aaa jag vill ju ha :(

mys med familjen=)

yes =D

härligt:)<3 jora det funkar väl!



haha, söt bild:D<3

sv :vad gör du? :d

sv; du kan va söt :D

absolut.

Jo ♥

okej!:) samma här typ:P

händer i morgon då?

kram

sv ; (:

hahaha jamen tack :P

Jag ska snart städa och sen handla mjölk

kram

söt:D

fin bild!

Vad bra,fin bild...=)

hehehe

händer ikväll då? :)

hah tack :D

sv: jag har träning :) ♥

okej, jag ska snart fara och kolla när älskling tränar :)

du och jag har typ samma ögonfärg, fast jag har typ ljusare och liite ljusblåare ögonfärg men annars är det samma typ :D

Vad bra. =) Det är bara bra med mig.

mår du bättre nu?

<

JO :)

Fin bild och skitfina ögon:)

Krm

röata på mig i http://filippaandlina.blogg.se s tävling :d

vad söt du var :)

okej, jag pluggar! <3

Söt bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback