det kanske går ändå..


Foto: Beatrice Jakobsson

det tog ett tag för att hitta en bild för mig, dags att gå ut och ta kort? det blir imorgon tror jag, snart har min tvätt torkat, och jag kan bädda sängen. sen vet jag inte vad jag ska göra, ni som vill veta jag pratade med pappa förut men han verkar inte bry sej alls. (men ändå lite)

fast pappa kom på en jätte bra sak, men det skriver jag inte här bara i min hemliga blogg.
(inte för att det är så hemligt, men vet inte om det är säkert därför)

Vad gör ni nu då? ;)


Kommentarer

- Jag har frågestund på min blogg nu, ställ gärna en fråga! :)



http://emmyjosefine.blogg.se

lagar mat ;) hah du då ? :D

fin bild :)

sv; tack =D

SV: Ja supergott! :)

Va gärna med i min fototävling!

okejokej =) jo jag med



Kram

haha, ska man ta det som en komlimang? xD

jodå bara bra ! :d

haha nja (a)

haha ja det har du helt rätt i :D

de gör de :)<3

SVAR: ellerhur! :)

har bara... 1½ år kvar! :D

:D

sv; Haha, tack =). Jag tänkte ha den i headern först, men så har jag ju den i profilen och då tänkte jag att det kanske blir tråkigt att ha samma, haha.



Men kanske sätter dit den när jag byter. Vill byta, men suger så jävla hårt på att göra headers, haha.

kolla gärna in min blogg nu, har startat en frågestund ! så ställ gärna en fråga eller fler.

kram !:D

Gud va fina bilder du tar :)

Vad har du för kamera???

Svar: TAck så mycket =)

Säg inte så jag blir ju nyfiken haha

haha en liten hemlighet :P

Våran studievägledare på skolan sa det...men du ska ju gå sam med inrikting på media??

Och det kanske var bara mediaprogrammet som försvinner?? :O

OKej! :) vilken fin bild. :)<3

Fin bild!

SVAR: Hehe :P

du får haen fin kväll! <3

ÄLSKAR ALLA DINA BILDER :O :D

javisst , haft en bra helg då?



kram

SV: Okej :)

sv: ska nog ta det lugnt och lägga mig tidigt =(

skolan imorgon fan ..

sv: aao :)

vad gör du då? :)

Fin blogg!! :)

Okej, ja det verkar bra!

sv: Det förstår jag att du vill :) (träffa din pojken jämt alltså) Jag var lite sen på att svara :)



Inte mycket, tar det lugnt bara :D

jorå :)

sv: TYYYST :P ett tag kände jag bara, jopp ,nu gick världen under:P

händer ikv?:)

Sv: Ok:) Ja man ska försöka bli miljonär på bingolotto:)

SV:

:)

Har du haft en bra helg?:)

yes :D

Sv: Tack så mycket :)

hoppas att din helg har varit toppen!

först och främst tack tack :D

jadu gillar henne på ett sätt för att hon är sig själv och säger vad hon tycker. Men klart lite överdriven är hon väl.

hemliga blogg? :)



jag gör inte så mkt, kom nyss hem

fattar inte hur jag lyckas glömma skriva in min bloggadress! tacktack(=

Tycker hon är bra på ett sätt eftersom hon vågar säga vad hon tycker. Men klart lite överdriven är hon väl

jajjemen de har jag =)



kram

jag har också lite bildbrist.. :(

Finfin blogg! :)

sv: jaa "/

sv: haha den är bra, men den är seg ibland, man kan inte smsa och lyssna på musik samtidigt för då segar den som fan hah XD

Nu har jag en fototävling på min blogg!:)

Anmäl dig gärna!!;)<3

haha ja ;)

Fin bild(:

Okej :D



Mysigt att bo på en ö :D

sv: Hehe ok :)

Vad gör dudå? :D

sV: heh :D

kram

sv: Tack så mkt :D

vad ska du göra ikväll då? :D

hoppas det ordnar sig söt!

vad ska du göra imr då:)?

Hoppas allt löser sig :) STOR kram!

tack sööööt! ;D

jaha du har en sån :)

Okej!<3

javisst =)



Kram

ligger i sängen :) tar det lungt, du då?

du har riktigt fina bilder överallt i din blogg :)

SV:

va bra :D<3

sv:aa själv då ?<3

Sv: Tack vännen:)

kolla på scream sen sova:)

ha en underbar kväll:)

Svar

hehe!:)

vad gör du?

tänkte ge mig ut o fota lite imorgon :D

varsågod ! :) och tack sj :D

sv: Samma här :) Finns inget kul att göra ikväll ;D

sv: ja lite, haha.

vad ska du göra imorgon då? :-)

vad gör du nu då? :)

Gör inte alls särskilt mycket, ska försöka leka runt med lite design och så.



Härlig bild på snön, snö är så härligt... snöigt och vitt, trevligt att fota i allafall ;P.

Jättefin bild.. :)

SVAR: ja! :) självdå?

fin blogg <3

vad gör du?

Så lite. :) vad gör du?^^

hehe , vet du någon bra komedi film?=)



Kram

Så fin bild, igen. ;)

okej (:

Hej!

skulle du vara intresserad att ha ett samarbete med den nya shoppen high style?

klicka in på hemsidan eller maila för mer information.

www.highstyle.se

[email protected]

börjar du skola imorgon?:D

sv: :D

sv: Ja

/elin ♥

är allt bra:)?

hur gick dt för din del då?:)

SVAR: Haha, eller hur ;o

okej :) imr ska jag nog på stan :p

haha ;D vad gör du?

sv: Godnatt älskling :) Vi snackar i morron <3 jag ska vara med på gympan okcås :)

Jo just nu så svarar jag bara på kommentarer :D

HAHA AW :)<3 jag hatar hockey! vilken uppofring du gör ;)<3

Händer imorgon?:)

Haha okej, hinner dy blogga mycket under vardagarna? <3

härligt :D

sv; Japp :) Ganska skänkt faktiskt.

Kul med skola imorgon då? ;)

sv; Ja, det är sant. Men jag har inga bra program för de just nu och inga bra bilder heller. Ska försöka fixa de någon dag =).

Vacker bild :)

sv: okej ;) inte alls mycket ;p

sv: okej ;) inte alls mycket ;p

sv: Okok jag svarar på kommentarer :P

sv: Så lite så ;)



Hoppas allt är bra en kväll som denna

Ska se på skräck film :P

Riktigt söt header bild med :)

tack thihi :D

Mm, vad ska du hitta på i veckan då?? :D

haft en bra dag? =)

Fin blogg! :)

jag ser på click, ska ta mig i säng snart :)

Fin bild.

Fin bild. =)























Follow my on Bloglovin







Trackback