lite snack om dagen..


Foto: Beatrice Jakobsson

det här är en av sakerna man ska göra på boda borg.

Jag som tänkte att det här blir lätt inte så många inlägg, hur svårt kan det vara att svara på kommentarer ? när jag skulle se hur många sidor det var med kommenater så var det 13 sidor, och varje sida finns det 20 kommenater. sen plus dom som väntar nu och dom andra 100 kommenater som jag fick tillbaka efter ett tag. men nu kan jag ta det lungt och sova.

Min lille boro fyller ju år idag och blir 15 år, jag har ju inte vart hemma så mycket. men jag har ändå hunnit vara med honom det. tårtan var super god och jag åt lite extar till er, så nu är jag mätt.

Godnatt, hoppas ni haft en bra dag! :)

Kommentarer

sv: :D

hur är det då?

Hur gammal trodde du jag var då :D

tack (:

:D

HAHAHA vilka minnen vi har :P

Struntsamma... Vi kan böja på ny kula? :D Haha



Vad ska du göra imorgon? :)

[email protected]

SV: Det är bara bra :) sj då?

Sv: Ja :)

hehe okej:)

Nja inte mycket alls:D

dags för mig att säga godnatt till dig:)



jag kmr säkert vakna sent imorgon som vanligt. hehe..sover alltid extra mkt när man e ledig.. asch...:p latmask:p



godnatt o sov gott:)

Okej:D

Jag har sett hockey nu ikväll :D

haah okejokej :D

fiin blogg tar du alla bilder själv?? :D

Så bra.. :)

Sv: Okej jag med tror jag :D Snart iallafall.



godnatt och sov gott :)

Tack :D använder den aldrig

sv; haha tack så mycket! :D

hehe joda:)

haha tack:D

Okej okej :)

Ja tror ja ska in till stan och kolla om de finns något nytt mjukisset.. hahaha.. I love them... ;D

Ja, mycket!



Har du varit på boda borg någon gång innan? :D

Grattis till honom :)

;)

jag har också vart på Boda borg på Gotland när jag var där i våras :)

vad bra, vad bra! (:

händer ikväll då :)

Sv: Visst är det så ! ;)

sv: jo det är bra med mig med :D

vad har hänt idag då ?

förlåt för sent svar på kommentaren, men jag har inte haft ork till datan helt enkelt, men bättre sent än aldrig! (:



sv: yesyes :D

vad intressant blogg du har, och jätte fina bilder :)

ja, jätte gott :)

Skönt att höra! Det är bra här också :)

Vad har du gjort på lovet?

Nu ska jag snart sova, gonatt :)

sv: mwihihihihiih :D

sv; härligt :)

Hejsan finns det filmer om hur man kan lära sig sin systemkamera för jag har en systemkamera men jag orkar inte sitta och läsa i ett häfte så svara snälla finns det någon film?

hihi :D:D

sv; så skönt att höra:D

sv: inte då mke iallafall :P

Fin blogg du har :)

sv: haha jag har bara vart på boda borg två gånger. men kul ändå :D

jag älskar din header, den är så sjukt sngg!!

sent svar gör inget! HAHA! =) men visst är det underbart med kommentarer ändå?

superfin header! :)

Godmorgon vännen ! Vad ska du hitta på idag då?

Puss & Kram

SV: Helt ok emd mig.. Lite hungrig och mensvärk bara..



KRAM

SV: Ja det är bara bra med mig, hur är det själv? :)

Men det är väl nästan bara fantastiskt att få så mycket cred för sin blogg :))

det är jobbigt att svara på alla kommentarer, man hinner ju aldrig men på samma gång är det kul med många sidor och man vill bara ha mer:O

åh jag älskar bodaborg :) så kul!

Boda borg är fett kul ! på den här uppgiften ska det stå 'Nyheter' :D

Ehe, skryt, känner han som äger boda borgs dotter ;D

Jäklar va kommentarer! Haha, jag tycker det är mycket när det är två fulla sidor xD Men det är kul också eller hur? ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback