fråga och svar om framtiden..



Fråga & svar: jag fick en kommenatar i från Lina: Vad vill du jobba med i framtiden och vilken linje kommer du att söka till? Jag tänker söka till samhäll (inriktat mot media) och då blir min framtid, som fotograf. jag ska göra alla, för att bli en fotograf. tack för frågan ♥

jag och moa var ute för ett tag sen och gick ett varv runt hemse. och nu sitter vi vid datan, men jag börjar bli trött. så jag ska nog sova nu vi hörs imorgon.

Älskar dig daniel martell, ♥

Kommentarer

Mysiga bilder :D

sv; Vad bra :P Jag sitter och lyssnar på en kompis tjat om att jag ska sätta på någon dålig låt på youtube :S haha

älskar dom dära bilderna!

sv; vad dukigt, ehhe . :D

bio. :)

SÖTA NI ÄR :D

du tar väldigt fina bilder :D

Vad har du för kamera? :)

vad söta ni är tillsammans :)

svar; kul! vad gjorde ni då ? (:



Frågestund på bloggen, ställ jätte gärna en massa frågor! :)

vad händer idag ?

KRAM

händer idag?:)

Söta bilder =)

godnatt ännu en gång:D



hoppas du kmr ha en bra dag när du vaknar:)

fina bilder =) allt bra ?



Kram

Du borde bli medlem på frossle! Man tjänar massa pengar på sin blogg, riktigt snabbt.. Och om du går in via min länk -översta inlägget- så får du 50 kr gratis att börja med! Det är helt gratis och ingen åldersgräns.. bara ett tips, det blir roligare om man får betalt för all tid man lägger ner på en blogg tycker jag :)

Haha jaså :) gillar du hockey? ;p själv hatar jag sport, att kolla på tv och att göra, är ytterst oaktiv av mig, hehe<3

Du borde bli medlem på frossle! Man tjänar massa pengar på sin blogg, riktigt snabbt.. Och om du går in via min länk -översta inlägget- så får du 50 kr gratis att börja med! Det är helt gratis för dig och ingen åldersgräns.. bara ett tips, det blir roligare om man får betalt för all tid man lägger ner på en blogg tycker jag :)

hoppas du får en jättebra dag:*

vilka fina bilder

Ett bra val =)

japp, ska dem inte ta bort media programmet?? :)

Sv: ja! :D

Allt bra idag sötnos? :D

naaaw, söta biler!:D

nice

Fina bilder :P

sv: visst är den:)

åh naturgodis<3 jag vill ha!



Hoppas du blir fotograf:D



Fina bilder btw!

sv: jag kommer med en sån sallad strax:P

Kul att du också tycker det.

aa :P

sv; Så lite så :)



Vad ska du hitta på idag då?

god morgon, allt bra i dag då:)?

hoppas du blir fotograf då =)

sv: Okejokej :D

sV: hehe

gud vad söta bilder!

skit fint med solnedgången! =)



hoppas allt är bra med dig idag

kram

fina bilder!

ha en trevlig dag (;

Allt bra?

Skulle också vilja gå något med foto fasktiskt. :) Men jag det lutar sig mot media eller handels. :)

okej ;D

Söta bilder :)

Allt bra?

fina bilder !

jag vill också bli fotograf !:D

fin blogg =)<3























Follow my on Bloglovin







Trackback