fredagsmys


Foto: Beatrice Jakobsson

nu är jag hemma från skola och det är ju skönt, vi gjorde inte så mycket idag. men det som var bäst under dagen, var iaf bussen. alltid roliga killar på bussen, Rasmus Isak Thomas & Christian. haha, nu vet jag inte vad jag ska göra alls, men något hittar jag på.. vi ska börja med teknik, det kommer nog bli jätte roligt sen tror jag. + att jag skulle plugga i helgen men glömmde boken i skolan. (men kanske har någon här hemma) om jag nu orkar plugga och boken finns hemma


vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Vad ska du göra för roligt idag då?

sv: okej ;) inte alls mycket!

Svar

har tittat på oth hela dagen!;D

hehe!

hur har din dag varit då?=)

har vart hos läkaren och sen bakat



händer ikväll då?

rkam

heheokej ;)

Jodå det är fint :) Sista 25 min kvar på jobbet nu... sen ska man HEM :))



Hur är det själv?

sv: jag ska hem till min Gudsyster hihi :)

sv: nej, vf skulle jag?

finfin blogg!!:)

jätte fin blogg du har! :)

sV; har precis städar klart :)

sv: Inga problem =) Såg även att du bodde på Gotland, får man fråga var? Har släkt där =) Älskar ön

du bor ju på gotland ?

är det fint där?:)

har alltid viljat åka ditt, ska kanske göra det i sommar.

kram!

Svar; Brabra:)

tack så mycket! ^^

kom nyss hem :p

Jag är redan less denna vinter, hujja. Vi har -30 här :s

sv: jao jag med ;) men du får jätte gärna fråga på min frågestund :)

sv; tack sj för sidan ':D

enkel, men ändå så fin bild!

allt bra?

SVar; Händer i dag?

sv: okej låter härligt det :D:)

sv; så det luktar gott i hela köket nu :)

haha ingefara.

hur är det med dig?

Jadå här är det super! sj då? =)

aa kag vt..bara för man e ledig:D hehe~~



vad händer hos dig då? i helgen alltså? ngt kuL?:D



jag måste plugga:(

sv; jao, jag älskar min pyjamas fick jag för mamma skulle jag ha på mig den i skolan, men det är nog tur att jag inte får det

snygg blogg :)

haha ja:D

Svar; Ska till bureå:)

sv: :) händer en fredagskväll som denna då :)? hehe

ikväll blir det mys med älsklingen )

Krma

jag vet inte heller:p

vilken mysig bild =)

Varsågod.



Göra nåt kul i helgen?



Kram

Freddy

haha ja ;D händer idag?

Hihi jag vet, tack eller vad man ska säga!

heej =D härlig header!

allt bra med dej ?

ah :(

sv: vad görs? :)

sv: varsogod! vad har du för dig då? :)

heeh, jo...kom ju inte riktigt i säng igår.

sv: jo, jag vet (: men om du tänkte på någon särskild anledning. ^^

härligt att höra!

jo det är bra :D

sv: Vad ska du göra ikväll då? :)

härligt :)

jodå det är helt okej, galet ont i benet bara men annars så ;)

Fin bild! :)

sv; Vsg. :)

mycket snö på bilden.^^

Bloggar!;)

Bra att man kan ha kul på bussen:)

härligt! ^^ händer nått kul ikv då? =)

tack sweety :)

sv: hehe :D

happening this weekend?

sv; skönt att höra:D

jo det är helt okej:)

åhh va tråkigt med plugg -.-



idag har fixat med min design på bloggen typ hela dagen :p

jätte fin bild :)

Jag har pluggat idag ;) fin blogg du har :)

jättefin bild!

sv: ja , själv? :)

Hejsan :) Jag är med i en fototävling inne hos http://vardagslyckan.blogg.se och jag skulle uppskatta om du ville rösta på mig genom att välja mitt namn i omröstningen som finns i menyn // Ida



Det vore guld värt!

Kram

Ska det bli skönt med helg? :)

Gud vilken härlig bild! :)

fin bild , men usch för snö!

Hej, jag driver också en blogg. :)

Den handlar om allt från kläder och smink, till vanliga mysdagar. Kolla gärna in den! :)



http://aalinae.blogg.se/

härlig bild :)

fin bild :)

Fin bild

Ja, det ska bli superkul :) Hoppas att jag får den!























Follow my on Bloglovin







Trackback