hemma efter en hel dag på boda borg.


Foto: Beatrice Jakobsson
Bild: Åsa & Moa

den här bilden är gammal, men just nu har jag inte tid att leta efter en annan bild.

nu har jag just kommit hem skönt det, och ska svara på alla kommentarer. så det tar nog ett tag, jag var på boda borg idag med dom dom ska konfimera sej. (efter som jag är ledare åker jag med dom) Vi körde ledare mot konfimader, och vi gjorde flest rum och fick flest poäng.

det var super kul, vad har ni gjort idag ?


Grattis till min lille bror som fyller 15 år idag. (bilder kommer)

Kommentarer

Snygg blogg! ;)

så lite så.D

Låter kul =) Nae jag har faktist inte gjort ett piss ida :o

En tågolycka

härligt, det är skoj på bodaborg.

hur är det med dig då? :)

låter som en lång och rolig dag :)

åh jag skulle vilja åka till ullared för att shoppa=)

boda borg är skoj!

- :)

sv Jag har vell haft en helt okej dag :D Har nog kollat din blogg typ hur många gånger som hälst xD

Vad köpte nu på BK/ullared ? :D

hejsan, jag har en fråga, hur gör du snön så där på din blogg? alltså så den faller sådär? :)

sv; inte jag heller. Hittade du något på ullared då? :P

ååh.. länge sen jag var på boda borg!



gy så söt du är, btw :)

gud menar de :(

sv: jadå :)

själv då?:)

sv: Allt bra med mig :) själv då? fan va kul å åka på Boda Borg, har inte vart där sen jag var liten.

jättefin blogg :)

Ok! ;)

allt bra annars? :)

svar; härligt! jo det är bara bra med mig! :D

tack! :P

Det är roligt med boda borg har bara varit där 1 gång och då var det med klassen innan jullovet

Det låter nog lite värre än vad det är eftersom jag inte har några större problem med mitt handikapp, jag har haft det så länge att jag inte vet nått annat

ååh, boda borg är s himla kul ! :d



ullared , allt är typ billigt (y)

haha, hur mår du?

checka min blogg ? (L)

Var så lite så, hur är det med dig? ;)

jaha okej ! :)

Vad tycker du om hängslen? Kolla in på bloggen :) Hot or Not?

Vsg :)

Har du designat den själv? :)

svar: hehe okej:)

Nä, klaraa typ bara 3, men har kört i andra städer också och då har det gått mycket bättre;)

Svar

yes!:D

händer ikv?

hehe joda:D

gjort idag då?:)

Jadå, hur är det med dig? =)

KRam!

vill me åka till ullared

uppdaterat bloggen... :) det är vad jag har gjort idag

har du varit där innan ?

Härligt! :D

svar; ja gud ja! :D

sv; tack så mycket. :)

Så bra då, jag mår också jätte bra! ;)

kan förstå det :P

händer ikväll då? ;)

Cool header du har :)

en lite fråga här

Hur skulle du vilja spendera dina pengar? menar, hade du velat gå och handlat i affärer eller hade du velat beställa hem? :P

Fin blogg! :)

ja det är ett riktigt busväder :/ blåser och är sviiiiiiiiiiin kallt

oki.. har aldrig varit där jag..

Jaaoo! ;)

vad får jag om jag säger det ? SKOJA

gickr.com bejbi (:

Japp!^^

sv; Gud vad kul! :D

är hos en kompis.:)

tack! :D

åh tack så mkt :)

Fin blogg läs gärna min också prenumera och kommentera gärna:)

Fin blogg läs gärna min också prenumera och kommentera gärna:)

sv: Kul att du också såg den:)

Tack så mycket!



e rätt så lånt dit... ca 4 tim lite mer..

Bra att det var kul:)

vad jag gjorde idag kan du se på min blogg i förra inlägget.

sv Jag vet inte riktigt :p Jag älskar att kolla på internet och hittar alltid underbarlingar som vill hem till min garderob, men det e mysigt att gå i affärer oxå :] Och då vet man att det passar :P Haha :]

Oki var det kul ?

Jag har röjt undan alla julsaker samt städat bilarna

kram

Tack:D

Åh bodaborg är kung :D:D!

haha sova tidigt :P

Tack :) det tar sig med min fotografering

haha så lite så:) lycka till med bilderna :)

håll sidan lite hemlig, asså dubehöver ju inte säga var du gjorde den, bara till dom som frågar.

för då blir det som coolare ;)

Haft kul på BB idag då?

sv: Det var så lite så :D

Allt bra idag? :)

sv: hehe jupps :p

tycks om min nya design?

haha den älskade ullared :P

handlade du mycket då du var däär?

gör du ? :)

haha okej men du var duktig :D

haha om folk frågar så kan du ju säga:)

Boda Borg är grymt kul! :D

sv: det är okej.. varit bättre kanske, men jag lever.

själv? :):)

jo, visst är det! Fast man får inet vara där för mycket. Då blir det tråkigt.. hah:)

Sv: Skönt att höra :) Det är bra med mig också.

trodde du hade varit på ullared!

Fin blogg! :)

sv Ja, riktigt segt är det:/ haft ett bra lov då?:)

Ja, det är bara bra. :) Själv då?

Nepp har aldrig varit där.

Låter som en skojig dag:)

Hej, nu har ännu en ny tävling om att bli veckans blogg startat på min blogg. Vill du vara med och tävla om att bli en av finalisterna och kanske ta hem titeln som veckans blogg? Vad väntar du då på? Klicka in på min blogg och kommentera så är du med och tävlar! Kram på dig<3

allt bra med dig? :)

sv: Okejokej, inte mkt :)



Jag funderar på att ha en fototävling tycker du det är en bra ideé ? =)

ja hah! Tackså hemskt mycket!:)

Jag vill till ullared:]

blev peppad när jag såg serien:]

jag har aldrig varit i ullared, är det bra där :)?

jaha, vad kul :)

jag har bara tagit de lungt här hemma :)

Svar av www.aidashalaby.blogg.se: Jo jag mår bra! :)



Var med på min frågestund, jag håller på att svara på frågorna nu :)

hej gumman. hur gick de med dig och din kille? puss

röstning på min blogg !

BEYONCE VS ALVIN :D



kramkram

ullared yeah =)

tack så mke:)

aaa, fast ska dit.. nån gång haha

Det låter ju toppen!

Jodå, samma här :)

åhh boda borg!!!!! äslkar det, så sjukt kul :D

Är faktiks tpå gotland nu. Var på boda borg 1 gång i sommras och förra sommaren också. Så himla kul, även fast man är ganska "vuxen" :P

aa jag lever ftf:)



lite rädd?? vf rädd?? Hmm~~ hehe.. me jag e back igen lah:) jobbigt utan internet i en hel vecka..saknade bloggen faktiskt.. hehe:)

imorgon är det storstädning :)

vad gör du då? :D

Sv: Ja visst :) Ska du göra imorgon då?

Svar: Jo allt är bra med mig :P

sv: tack sötnos :D

okej jo det är hur bra som helst :) Vad gör du för skoj då? :D

sv: super!

Var du på boda borg? I Sävsjö? Jag bor precis i huset mittimot! COOLT! Kolla gärna utseendet på min blogg och säg vad du tycker.

aha okej .D

sv; hihi :D

Ja det kan jag tänka mig :) måste ta å åka dit haha, minns knappt sist jag var där :P haft ett bra lov då?

sv: Hehe tack :P

sv; Japp! :D

hur gammal är du?

varsågod! allt är bara bra, thanks!

hur är det själv? :-)

jasså? Här i skeå eller?

jo, helt okej.

Vad roligt!

hahha..naww..^^ men jag svarade tillsist..efter en hel vecka:p



ha en najs kväll:D

14 :)

Bara undra ;)

hih:)!

jo,gör det! det är hur enkelt som helst:)!

hej.

Nu har jag "veckans blogg tävling" och undrar om du vill vara med?

du behöver bara skriva namnet på din blogg i det inlägg jag har skrivit om tävlingen :)

kanske värt en besök då :D

Åhh Boda Borg är så kul :D

Sv: visst är han ;)

det är bara bra , hur är det själv? :D

sv: Vilket menar du ? :)

Sv: asså bakrunden elr?

isånnafall så har jag bara ett vanligt A4 som jag ritade i paint coh skrev ut! eler vad var det du menade? :)

mm :)

haha jaha:D Nice!

okej, tack! :D<3

hur är det med dig? (:

Sv: Hehe okej :) Jag ska väl ta en promenad, kanske träna och så umgås med pojkvännen :)

Va skrev ja? HHAHAHAHA.. Har totalt glömt bort, hjärnsläpp typ :P

Sv; Jag vet faktiskt inte :( Den surrar konstigt och skärmen blir helt svart när man ska sätta på den. Min lillasyster har kanske tappat den eller nått ;(

många som säger ;D

var bor du :D?

ja, jag är jättenöjd :D

Hej !

Ursäkta sent svar , har varit med en vän i 3 dagar så tiden har inte funnits för bloggning eller svar på kommentarer .



sv: Tack :D



Gu vilken fin klänning du har på headern !! :D

Hälsa grattis :D

Okej :) jo kanon, vill inte tillbaka till skolan om man säger så ;)

sv; hihi! ohhh ikea är sååå skojj! :)

Är den att rekomendera?

hihi okej ;) gottland e skit fint . det e mitt sommar ställe .. vad heter din lille bror (GRATTIS )

:) trevlig kväll honny

sv; ja allt är bra, själv då:D?

nice :D

Grattis till din lillebror, jag fyller 15 dne trettionde ;)

tycks om min nya design?

Ja, eller hur! :)

ååh har du varit på ullared?

sv: taha, tack så jätte mkt :D

ja det är bara bra med mig också! :D

haha ;p

sv ; aa, :D

Grattis till honom då :)

sv; jo det är bara bra. hur är det själv? :)

Grattis te din bror :D

sv: det är bra! :D förutom att skolan börjar på måndag ._. självdå?

grattis till din lillebror!

Åh Ullared! :D

Är det bara jag som inte ser dina å,ä,ö?

tänkte gå och lägga mig. Nattis! :)

yes :)

Jag mår bättre nu. :)

GRATTIS till din bror.



Hoppas ni har haft jätte kul på boda borg. vad gör man där? :P

Sv: Jo jag tror dig! Så måste ju uppleva gotland! :D

sv : jadu, det kanske fungerar i något gratisprogram ?

eller så kan du ju alltid ladda ner en testversion av ps i 30 dagar ? =)

Fin blogg!:D

hehe joda:D



gjort ikväll då?:)

ååh, boda borg är så kul :D



sv: nja, jag mår sådär.. själv?:)

hej hej beatrice :-D

jag såg din blogg på blogg.se. när jag läste lite så såg jag att du fyller år en dag före mig :-D hihihi kul vah ;-) fast jag e 96:a så du e lite äldre men men .. :-P jag skulle bli glad om du kollade min blogg också :D gillade din header asssss mycket specielt snön och det att den bytter bild ;-) ha en bra dag <333

Okej! men hade du roligt då? :)

sv : haha jaa det är ju klart för det är ju det jag har använt :p

vad är boda borg? :S

svar

okej, jag tittar på tv och svarar på kommentarer;d

vad har du för planer imorgon då?:)

sv: mjo.. för jag fryser nått så enormt :O

tnx :P

sv : här kan du kolla hur man gör http://www.moderskeppet.se/photoshop/partytrick/trick1.php

ok, måste göra det då! :D

jo det är bra tack :)

superfin blogg du har förresten!

Kramar!

Boda borg:)

Aldrig varit i Ullared :)

ja, jag med! älskar det! haha

sv; Åh men tack :>

haha ullared steker;)























Follow my on Bloglovin







Trackback