ibland hatar jag raketer


Foto: Beatrice Jakobsson

haha, nu har jag laddat upp alla bilder på facebook med blev inte mera än 20 kanske. jag hade nästan ingen lust att ta kort igår efter som jag fick raketer på mig hela tiden. jag brukar aldrig vara rädd för raketer men när dom kaster raketer mot en då är det själv klart att man är rädd.

är ni med rädda för raketer om dom kaster det mot er?


jag ska vara snäll och länka den första personen igår och det blir..
[Länk] han fyller år idag säg grattis :)!

för att se hela min header dra musen över headern

Kommentarer

aaaw känner mig hedrad :D tack än en gång! :D

Jo det är bra :D

allt bra med dej?

härligt :) jotack det är bra :D

Allt bra?

de e bra



vad händer idag då?

akej;)

sv: ok typ samma, men min kusin fyller år. så ska ju till honom om ett tag..



usch, aldrig kul när dom kastar raketer efter en!! Förstår att du blev rädd, det hade jag oxå blivit!

vad gör du?

ja ska softa!



vad tycker du om år 2010 hur tror du de kmr bli?

ihhihi jaa :)

sv: aa :)



nej, det är du verkligen inte! ;D

hur var din nyår då? :)

sv; okej. Med mig är det finfint!



Händer idag? =)

:O

var din nyår bra? :)

sv: mm, det är ju positivt :D

jo de ska bli kul :D

hihihihi :D:D:D::D:D:D

hahah,neej.jag e värsta miffot!!

oj haha :o ne jag var bara hemma & vila

jag e rädd för raketer som blir kastade mot mig:O

Skitfina bilder, vilken kamera har du och hur många megapixlar? :)

verkligen:)

blev chockad. för han precis nästan lämnat mig.

Men så skickar han :)<3

jag har precis ätit frukost :D

tack! :D



oj ja jag skulle varit skit rädd om någon kastade mot mig! :O :s

Jaa! :D Hade du det tevkigt inatt? :D

är väl aldrig speciellt trevligt att få kastat saker mot en och fyrverkier går ju gärna över styr. så många olyckor de händer är det naturligt att vara rädd tycker jag!

precis:)

japp :D

öööööh... jo ?

hihi :D

Svar;tack:)!

va gör du nu då? =D

sv: mmm :D

ingenting, kommer säckert slumra till snart. helt trött! känner bara hur ögonen hänger xD

farmor ska komma hit :)

haha, okej:)

Den är ju jätte bra föratt vara 10.1 mg :O

Japp! :D Var 2009 ett bra år då? :D

Okej mysigt ^^

Planer för dagen då? :)

haha ;p fast jag orkar inte stänga av datorn och sova.. jag vill blogga :D

hahaha

Haha jadå! :D 2009 gjorde min blogg till en av smålands mest lästa blogg och Tranås mest lästa blogg ;D

ja det ska bli mysigt :D

lär ja med behöva göra :D

Vadå hur då? xD

Hur hade du det igår stumpan? :D Hoppas du/ni hade det jättemysigt :} <3

;)

anmäl dig till dagens blogg & läs inlägget innan du anmäler dig så du vet vad du ska göra.

lycka till!

Sv: Åka lite skidor och slappa, ha det skönt helt enkelt! :)



Älskar designen ! :D

sv: aa, men jag börjar bli ganska normal nu faktikst... :) (Y)

Snygg design på bloggen!

Shit så fin header, jag älskar siluetten :)!!!

Svar; tacktack!

gud så hämskt, kastade dom raker på dig? :O stackarn! Jag är också lite rädd för raketer men det är bara för att det smäller och så ;)



kram <33

sv. gott nytt år på dig med! :)

nu ska jag snart ta tag i dagen!

sv: tack så mycket =)

Typ samma .O

haha, jag har typ bara ego bilder! :p hahaa!

men jag har ju på naturen också :D lägg upp mer på dig, du är grymt söt bruden! :D

Jag gillar inte raketer särkilt mycket inte efter igår min fasters lägenhet fick brännskador pgr av att en raket flög in ..

Hej! Jag vill bara tipsa om en underbar sida som kan få din blogg att växa snabbt! Besök denna länken och fökj anvisningaran



http://www.viraltrafik.se/?sooofiija



och allt är helt gratis :) kraam

haru ngra nyårslöften då? :)

va fin den nya designen blev :)

hha(:

i love raketer:)

asså tjejen, du är ju grymt duktig på att ta fina bilder!

sv: japp... när blir du dig själv igen? :)

sv: okej det var ju synd! Men om du någonsin känner dig i behov av ett par klackar är det bara att vända dig till mig så hjälper jag till! :D kramar

god fortsättning sötaste!

ahha jaa :D:D

haha, va coolt att din header ändrar sig!

åh, vad vacker du är!

när jag var liten fick jag en raket i min sko fast den "sprängdes" aldrig som tur var :S

sv: jasså.. :( drick kaffe :D (I)

händer det någe kul idag då eller

följa varann via bloglovin (:?

du tar otroligt fina bilder!

Tack gumms:)



Hade du en bra nyårsafton? Vad gjorde du? Du kan se min i bloggen=)

så fina

hur gör man så att den blir sådär rörlig? :P

aa. jag har att gå upp minst 2 kg :) har lite svårt näre gäller att gå upp i vikt..

vet inte heller. sega antar jag.

haha jaa tack så mycket :D

dina bilder var inte heller så dumma :P

nu har du 188 :)

ja, hej! Vad fina bilder :) Vad gör du? :)

hahaha, super...XD

diggar vad du har gjort med headern. :)

sv; haft det bra idag då? ;D

okej, då är det inget jag ska försöka mig på, haha

sv: hahaha, jag hatar oxå kaffe :)

dom är ju skit söta! :O

Jor a:)

Vilken fin, ny header du har :D

Jag gillar inte heller att ha raketer nära mig, men det är kul att kolla på :)

Hade du ngt nyårslöfte hehe?

Haha nää. Asså, först var Rajjarn en skoluppgift där vi skulle skapa egna bloggar och skriva i dem varje dag. Sen när alla besöker våra bloggar i klassen så får man fler besökare. Sen så började jag provocera och det gjorde så andra männiksor i skolan började läsa den. Sen så visste hela skolan om bloggen och jag registrerade mig på Bloggportalen.se och vecka 48 blev min blogg Tranås mest lästa blogg ;) Och sen har det bara flytit på ;)

Gott Nytt År på dig mää! :D

jag tycker du ska kolla in en blogg som jag och en kompis har tillsammans; http://zissaochemphans.blogg.se :D

Jag har fått en stor raket på mig en gång, men det är kul att kolla på :]

Jaa, fast jag är rädd för raketer oavsett. Jag är en liten mes:P

klart man blir rädd om ngn kastar smällare på en :P iaf jag (a)























Follow my on Bloglovin







Trackback