ingen fattar, men nu kanske ni kan förstå..


Foto: Beatrice Jakobsson

nej nej nej nej, jag tänker inte vad är det dom inte förstår? nu när man kommer hem börjar allt om att flytta igen, ingen fattar att jag vill bo där. jag ska ta och berätta exakt varför, och ni får läsa om ni vill..

varför jag inte vill flytta till Rone, en kille som heter Robert gick bort för snart ett år sen. jag kände honom inte så bra, men jag pratade med han när jag skulle hem från skolan och han med skulle hem. mer än så kanske det inte var, och nu vill pappa och mina små syskon flytta ditt där han bodde. och jag vill inte, kommer ju gråta bara att gå in i huset. hoppas du läser och förstår detta pappa..

det kanske låter fjantigt, men ni vet inte allt.
Jag var bara tvungen att skriva det, förlåt.

Kommentarer

skit fina bilder =D

sv: Det är bra! :D jättefina bilder!

Jarå allt är bra med mig:)Hur äre själv;)?

sv;jorå det är bara bra :)

fina bilder du tar måste jag säga!

Usch, låter hemskt.. Jag förstår dig!

luungan! :D

:( <3

du har allltid så fina bilder!

oj va jobbigt :/

händer i kväll? :)

hoppas att han lyssnar

sv; haha. :)

Sv: det står på mitt senaste inlägg. (:

ska titta på scream! :D

så hemskt, skulle inte heller vilja flytta dit då!

Hoppas dom förstår dig, och att du inte behöver flytta.

KRAM

åh gud vad jobbigt. Shit asså... :o

sv: Tack söta du! :)

okej :)

Tacktack :D

Sv: yeeah!

Vilken kamera använder du?

okej;)

fast jag vet inte om jag vågar.. den är läskig :p

haha ja :P

men den börjar klockan nio. xD

Sv: hittade den. Men det var inte i headern utan ovanför menyn ju.

Ja, det är kul där!

Så bra skrivet!

Fina bilder, hur kallt har ni hos er?

Kram

sv: jag ska plugga :/

svar; Tack:)<3

sv: så bra, jadå :)

Det låter verkligen inte roligt..

fina bilder!:D

Du är duktig på att fota!

haha, det är ju skola imorgon. så ska nog kolla på filmen en liten stund och sen soooova! :D

Ska väl ta det lugnt, blogga sönder mig ;)

Så lite så:)

okej, själv är man sjukt seg idag.

åh. gumman tkr så synd om dig :/

oj vad jobbigt, förstår om du inte vill bo där. rätt otäckt.

sv: usch vad jobbigt...

jag har också börjat fixa här hemma, men känns somatt pauserna blir längre o längre..

fina bilder:)

Fin bild :)

hej hej



Härligt med helg! händer det nått skoj hos det??

vad har du för dig idag då?:)

Ja, hur är det själv?:)

sv; aa, och det var gott också. :)

annars kommer mina ögon hääänga xO

vackra bilder

har du provat att prata med dina föräldrar om dethär varför du inte vill flytta?

sv; tack:)

sv: hihi så lite så :)

allt väl ?

haha nej :p

ajdå.. hoppas han gör det! :)

Fin bild!<3

gud vad jobbigt... hoppas du slipper flytta!

Låter skönt.

funderar på att gå på bio...har du nått tips??

Vi var ute o käkade med alla i huset igår för att fira min pojkvän som fyller imorgon. Himla lyckat!

Hej hej!

Just nu har du chansen att vara med i min tävling om att vara de 10- 15 deltagarna som kan bli månadens blogg. Allt du behöver göra är att gå in här: 1. http://debita.blogg.se/2010/january/vigtigt-for-er-som-vill-vara-med-att-tavla-at.html#comment och kommentera att du vill vara med för att bli en av de 10-15 deltagarna. Läs inlägget innan du kommenterar och vill vara med.

tack, väldigt fina bilder du har på din blogg!

blir lätt så :)

jo sjävklart :/

rösta gärna på mej, jag är med i en blogg tävling och är nummer 11 :D http://hjoalvan.blogg.se/2010/january/a-n-d-r-i-n-g-a-r.html#comment



KRamrar <3

okej kul, ingen aning faktiskt:)

http://thereseduvet.blogg.se och http://inser.blogg.se

gumman ! <3

galet om man skulle få sån där på huvudet

Fina bilde :)

fina bilder :)

häftig bild, verkligen!

Jätte fina bilder verkligen :)

Gud så fina bilder!:)

förstår att det inte är något man ser fram imot. ja kände inte robert så, utan har traffat han lite då och då genom en vän. men det är mycket man inte vill i livet men somman måste göra ändå. tydligen. you make it:)























Follow my on Bloglovin







Trackback