jag blev utmanad..

Jag har blivit utmanad av Madeleine & linda

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?

då var jag sex år, vet jag men mer minns jag inte..

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?
för ett år sen var jag med filippa moa olivia & stefan (exakt ett år sen imorgon)

FEM SNACKS DU GILLAR
1. Chocklad
2. klubbar
3. chips
4. fruktsallad
5. glass

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
nja, orkar inte säga dom..

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
1. Skulle resa till Grekland
2. ge pengar till nära och kära.
3. Skulle shoppa, i flera dagar..
4. ge bort lite till fattiga länder.
5. köpa värdens västa hus.

FEM DÅLIGA VANOR
1. Gör läxorna i sista minuten
2. sitter hemma för ofta
3. äter alldeles för lite mat.
4. blir små irriterad lätt.
5. kan vara lite trött för ofta.

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
1. Vara med min älskling ♥
2. leka med min bästa moa.
3. Göra så att andra skrattar
4. Ta kort, det får vi inte glömma.
5. blogga får vi inte heller glömma.

FEM SAKER DU ALDRIG SKULL KLÄ DIG I ELLER KÖPA
1. långa klänningar
2. högklckade ''gympa skor''
3. för korta kläder
4. Badräckt
5. hatt
(det var svårt)

FAVORITLEKSAKER
1. Datorn
2. tv:n
3. mobilen
4. smycken
5. kameran

Jag utmanar Moa & Liene och ni andra <3

Kommentarer

jag kom nyss hem ifrån stan :)

SVAR: haha ja!! (A)

sv: vad bra samma här :D

vad ska du hitta på ikväll då sötan ? :D

kram

hur är de idag ?

Hej!

Vad gör du? ^^ :)

Svar: Ja, tack, det är bra. Hur är det själv? :)

Jag blev också utmanad av Madeleine :)

HAHAA, vafan. Du han göra den ju ><

sv : japp, rösta gärna på mig som veckans blogg hos

http://emsied.blogg.se :D

TAAACK! :D<333 allt bra? :)

pluggade lite innan,o åt nyss:D

ska fortsätta plugga lite när jag väl har svarat kommentarer:) hehe..^^



ha en njas kväll lah... stackas mig som ska plugga:(

sv; det är toppen med mej bara lite tröt :P

vad har du gjort idag då? :)

kram

Okej! vad roligt.. ^^ :)

grym blogg :)

HAha, vi har samma favoritleksaker ;D.

okej, sak snart ut :)

vad haru gjort idag då:)?

sv: Härligt jara allt är najs ;)

Sv: Härligt ;) gjort idag då ? :)

jag vt:( Snyft~~



vad ska du hitta på då? ändå en lördag j:D

Haha nu fick man veta lite mer om dig :D

yes :D

Jag gillar att läsa sånt här ;))

varför nja ? :(

Rösta på mig i månadens blogg på lovelycajsa.blogg.se =)

snälla !

kan du? (a)

sv: Usch då :/ Ska ni inte träffas på ett tag nu eller? :O

Så bra.. :D

okej vad bra, bara bra skaru göra ikvl då? =)

sv; jag ska äta hih:P

Härligt:) Samma här

;D

vill du vara med i min tävling ?

du kanske vinner ?

gå in på min blogg och kolla efter inlägget "RÖSTA OCH GISSA VILKEN SOM ÄR MIN" och läs igenom reglerna :)

tacksam om du ställer upp

tävlingen är inte svår alls,

men skynda innan någon annan vinner.. :)



btw, fin blogg!

vilken söt blogg du har ! :)

Okej ,vad gör ni då? nej jag sitter vid datorn bara

gjorde den här utmaning innan jag såg att jag blev utmanad från dig också men kan skriva dit ditt namn:)























Follow my on Bloglovin







Trackback