jag vägrar, jag tänker inte..

[får bli ett inlägg utan bild]

..flytta. pappa och min lilla syster var kollade på ett hus, där dom vill att vi ska flytta ditt. men jag vägrar verkligen flytta ditt, vi flyttade från Rone för att det var dyrt.. sen kommer dom på att det är dyrt nu med, och vill flytta tillbaka till Rone men inte i samma hus. (men mitt imot där vi bodde först)

något som var bra när vi flyttade var att vi kom bättre med bussar, vi kunde åka buss när som. men om vi flyttar till Rone måste man köra 6 km för att komma till bussen, och vad gör man när pappa inte är hemma? vi flyttade hit innan sommaren, och knappt ett år har gått :O

helvete om vi flyttar du bor jag utom hus.

Kommentarer

va kul, vart den bra då? vart din pojkvän nöjd? :D

och vad fick du av honom förresten? :D

jaha, hihi :)



Vet du någon bra hemsida där man kan hitta många koder och tips och så?? :)

Allt bara fint med mig, hur är det med dig då? :)

Vet hur dte känns att flytta hit och dit, med pappa flyttar vi också stup i kvarten /:

Hoppas att du har en skön lördag..Kul att du gillade mina bilder..

tacktack :)



allt bra idag? :))

sv: har er skola börjat ännu? :)

svaR: Japp, själv?

urs jag hatar att flytta..

men om ni flyttar måste du byta skola och allt sånt också?

åh jobbigt :/ hppas du får bo kvar!

Inte kul med flytt :/

du kan komma o bo oss mig :]

Kan inte vara kul att flytta igen :(

okej, men jag tycker hans nya hemsida är komplicerad :S

tack :)

jaså, va kul!

jaha, hmm kanske inte lika spännande men det är ju tanken som räknas :) dessutom är jute inte presenter allt här i världen :)

ja. nä nu ska ja fixa mig. hörs snart :)

SV: NIX, börjar på måndag :)

tack tack :D

man pappa ville flytta förrut men han ändrade sig :)

Tråkigt om ni flyttar fast du inte vill :/

:P



usch då, hoppas ni inte behöver flytta då

svar: Okej... :)

Hejhej!

Allt bra? :)

KRAMAR!

Håller tummarna för att ni inte gör det då!

Ha dte bra, hoppas det blir bättre snart :)

haha ja, det behöver vi alla :]

vi har 4 våningar med källaren så du kan få en våning :D

ska me iväg till en kompis nu



ska lägga lilltjejen först

sv: ja verkligen :)

Aa. Att svara på ditt mess. Tråkigt de där med att ni kanske måste flytta :(

svar: hehe :P

Jadå :D

Hade du kul igår då?

Vad tråkigt att du ska flytta:(

nu så somna hon.. skönt d..

Okej, det är samma sak för mig. Vi ska ha biokväll här hos mig idag så. Då får det vara snyggt och lukta gott.



Kram

Freddy

hur e det?

hur är det med dig då? :)

Slappa,hur mår du ?

aa :)

Låter inte roligt att behöva flytta :(

sv; Aah det är inte kul:( Kommer med massa undanflykter för att slippa. haha.

sv; vad gör du då? :)

trist .. :(

men prata med pappa din då :O?

Jag vet hur det känns att flytta :(

Men jag har fått nya och roiga vänner nu :D

Men saknar mina gamla :(

sv: vet hur de känns :/ ska flytta snart, 1,5 mil ifrån där jag bor nu och kommer ha nästan en mil till närmaste buss =(

Du har verkligen en super fin blogg avundsjuk, har du gjort den själv ? :)

Ja, hihi :S

Nej, fy vad tråkigt!

HellOOoOo:)



Nu är jag lilla vaken... nästa samma tid varje dag.. runt halv fyra tiden så har jag stigit upp:p ahaha~~ min rutin just nu när jag är ledig:p



vad har du gjort annars på en lördag då?

jag sitter här o fryser faN:( skit kallt ju~~

jo då det är bara bra :D

tackar så mkt :D

Hej,Underbar blogg du har:)

Allt bra?

hihihi :D

jobbigt att behöva köra 6km för att komma till bussen.

sv tack :)



haha hoppas ni slipper flytta !

Inte alls fel :-)



Kram

Freddy

vill ha kanske ngn bild på mig o sen typ mitt namn & bloggens namn elr vad det är :p

allt bra med dig idag då?

vars bor du nu` ? :)

va gör du? :)

sV; håller på i ps :)

sv: :D

vad haru för dej då :)?

bra blogg!



RÖSTA PÅ MEJ SOM VECKANS BLOGG! JAG ÄR EN AV FINALISTERNA. JAG ÄR NR 3! GÅ IN HÄR OCH RÖSTA:

http://liborius.blogg.se/2010/january/finalisterna.html

sv: nejdå :D

okej!:) har rensat igenom min sminkväska.

usch vad jobbigt!! hatar också att flytta...



sv: hahahaa tack. vi var en aning rastlösa :D

sådär kände jag med när jag skulle flytta, inte kul alltså :/























Follow my on Bloglovin







Trackback