min kväll/dag

Fotograf: Beatrice
på bilden från vänster, Malin, Bella, Daniel, David, Alex & Timmie

 

nu har jag varit duktig jag ska just gå och tvätta, och sen hoppa in i duschen. och innan tog jag fram dammsugare, och drog lite under min säng. (inte så rent där kan man säga) sen senare drar jag mot moa, men ska ännu fixa lite i mitt rum. (och behöva plugga men boken är inte här hemma)

 

Igår: det var mycket roliagre än vad jag kunde tänka mej. det var en hel del folk, och många nya man inte visste vem det var. men det blev iaf, kanon till slut. går inte att berätta mer, att kvällen var jätte rolig. tusen tack, för den.

flera än jag som hade roligt igår?

 


Kommentarer

tack:)

allt är bara bra:9

gör dud+(:

Min dag var mest slapp igår:)

svar: hehe :P

ja:D vad har du för dig idag då?

sv: yes :)

lät kul! :)

hur är det med dig da? :D

sv: tack så mycket! ;D

Mysig bild :D

du tar fina bilder:)

sv; Okej låter skoj! :) Jag måste plugga :(

Den är lite tjockare än all annat text^^<3

varse:d go' bild ;D

sv: Hehe allt bra med dig idag? :)

Rolig kväll du verkar haft!

roligt (:

haha okej, hur mår du då ? :P

sv: yeah, for sure :)

hej! allt bra idag?:)

härligt bild ;D

ja hade en rolig kväll faktist ;)

härligt :D

Varsågod ;D

sv: jo det är fint här med:)

tack!:D

hur ser planerna ut idag?

Jodå, det är bara bra med mig ;)) Precis varit och tittat på en lägenhet som jag vill ha :D

jo tack its very good, själv då???

Tack :D

läs gärna inägget som har med bilden at göra

sv; Haha jasså men den har jag sett ;) Och du är jättesöt! :)

Jo men jag ska nog också städa lite :P

haha ja;)

allt bra?

sv; så lite så:D!

haha :)

sv: hahahaha dom är rätt vrickade :D

den ena va när vi jobbade i matsalen i skolan en dag, och drog på oss kockmössa och lithellsmössa, alla garvade åt oss. och andra gången gömde vi vårat hår i mössan när vi skulle gå ut i regnet (H)

Fin blogg :)

jadå! :) själv då?

sv: det va grymt kul :) sjukt fult!

sv; Allt är kanon ;) självdå? Hade du en bra kväll igår? :D

sv; aw tack men du är mycket sötare:D!

jajemän :D

fin blogg :D

snygg snygg! ;) var sjuk igår... haha suck

sv: allt är bra här =) själv då?

sv: ihhi :)

sv; Japp. :)

Vgd?^^

härligt att du ade kul :D

Lägg upp alla bilder på facebook :D

hejhej, just nu har jag frågestund i min blogg :) passa på att fråga massa frågor nu :D kram

jag hade det ganska roligt också :)



fin blogg har du =)

SV :tackar :)

kram

blir nog bra<3

vad härlig bild!

mysig blogg =)

sjukt kul!:D

Fin blogg, jorrå roligt ska man alltid ha :)

Killen som står längst fram, han är väldigt lik Marilyn Manson! :D

haha, men va snygg man var...

Bella <3























Follow my on Bloglovin







Trackback