nej inte åka..


Fotograf: Beatrice Jakobsson

nej, fy vad jobbigt det här börjar bli. men det finns ju inget annat än att sitta vid datan..

några kompisar och jag ska åka hem till Simon och bada balja efter som han vi ska fira honom.. men moa ska inte med, plus att hon åker på torsdag och kommer till skolan på tisdag. hur ska jag klara mig? blää, moa du får inte åka jag vill verkligen jag behöver dig som mest nu.

ni får se hela min vecka sen ikväll, har ni mycket snö där ni bor?

inte vi.. :/

Kommentarer

Bada balja är asskönt! :D

sv ; :D

sv ; :D

sv; hehhe ja :P



jag tycker vi har rätt så mycke snö, men de beror ju på vad man gämför med ;)

Snön börjar försvinna här faktiskt =).

sv: haha, okej :D

sv: :)

super:) jo själv är det bara fint!

hihi joodå :* ingen orsak!

sv: jag är dålig på att läsa kan jag erkänna, iaf senaste tiden:S

okej:/

sv: aha en penna? intressant.

Man kan ju göra en tändare, kniv eller ficklampa av den också, om du fattar?

Eller så kan man ha vanlig blyertspenna av den på ena sidan och på andra sidan ha den som kulspetspenna.

jag har mycket snö :D

Sv : Ingen orsak :) Kram

jaha okey...

Inte mycket snö här men tillräckligt kallt för att cykellåset ska strejka, bläh. Fast jag gillar vintern annars.

vad gör du? ;D

joorå ;)

:D<3

sv: heheh :)

jaaa.. :/

Sv : visst är hon? :) kram

ska träffa en kompis senare ;D

vad är de som hänt?

sv: hur går bloggandet då ? :)

Fin blogg med assnygga bilder!

sv: va trevligt :) jo de går bättre och bättre :)

sv: japp :)

yesvbox :D

tack så mycket:)

Fina bilder du har i bloggen i dag.

Vi har massa snö kvar.

sv: jag bor på södermalm i sthlm, sj ? :)

Mysigt med bad!

jadå! :D

sv: åh va roligt :D ja har faktiskt aldrig varit där :O

allt bra? :)

sv: haha ;)

Vad fan?!

Varför? :o

sv; Haha nej juste vad dum jag är :O Det går ju inte att se ^^

Åh, skulle vilja göra om min blogg :P

en väldigt skön och fin blogg har du, riktigt fin design!

SVAR: jadå! :)

det var så lite. =) Fin bild. =)

Svar: Jo min dag har varit super hittills:)

Det är ganska mycket snö hos mig:)

Har du sovit gott?

fin blogg :)

japp :) besök gärna den här bloggen hon vill så gärna ha mer kommentarer http://loveeyouuu.blogg.se. görs?

fin blogg! (=

Fin bild. :) allt bra idag?^^

vi har lite snö iallafall :)

Har ganska mkt fin bild

Jätte fin bild!

Gud va fina bilder vännen! Du är så duktig! Kram

fina bilder :)

Fina bilder :)

Riktigt fin blogg tjejen :) Gotland är gaaaaaaalet fint på sommaren iaf :) Storstadstjej som jag är njuter man av landet :$

Kram

nice blogg! fina bilder!

Fina bilder :)























Follow my on Bloglovin







Trackback