nyårslöfte som dom flesta har..

Foto: Beatrice Jakobsson

 

min syster kom för ett tag sen och vi skulle ta och smälla som sista rakterna. sen har vi ätit lite paj, och snart ska vi ut igen och ta och smälla dom sista rakterna.sen åker jag till angelica och äter mat.

 

dom flesta nyårs löften jag har fått veta är att man ska sluta äta godis och börja gå ut och gå. är det populärt nyårslöfte eller ? men jag tycker att man inte ska ha det som nyårslöften man kan väl gå ut och gå någon gång ändå utom att ha det som ett nyårslöfte.

 

det är vad jag tycker vad tycker ni?

 

 


Kommentarer

Jo jag håller med :P jag proppar i mig godis och går ibland när jag har lust x)



fina bilder (som vanligt men ja ja) =)

så lite så ;)

Görs?:)

okej, det går inget det är ditt val ;)<3 du bestämmer men tack ändå :)

Riktigt snygg blogg du har :)

gör du då?

Flygplans bilder var ju urgrym!

Vgd?:)

göru då? :)

Hiihi, ja många säger de ^^ :D ..Ah okej ^^

hehe ja jag ska bara vara hemma idag :P

SV: Tack, detsamma! :D

vad har du gjort:)?

ja ::D:D

sv; det är väl bra

händer senare ikväll då? :)

sv:hahha yääh :)

men du du är väll typ ett cameraproff, eller ja, jag tycker det hahah (: så darför tänkte jag fråga om du tycker nikond500af är bra?<3 (: info finns på netonnet,se :) men asså jag fattar ju typ inget haahhhah :)

läs min blogg :)

www.elinwinegard.blogg.se



pusspuss ;)

sv:mm :)



ellehur, ingen håller det där med godis ändå. okej vissa, men mkt lättare att typ gå ut och gå som du säger :)

Jag har aldrig haft ett nyårslöfte. Eller nån gång så skrev jag väl ner att jag skulle börja ta med frukt till skolan eller något men det räknas inte som ett löfte (och jag tog ej med frukt..).

Hmmm... ja tror det va filmtips.. Haha

Men va ska du göra idag då? :)

hejhej :D jag är med i tävlingen veckans blogg hos www.fotonavemma.blogg.se skulle du kunna rösta på nummer 7 du behöver bara skriva röstar på nummer 7 :)



\ kraamar

Håller med dig! :D

Du har fina bilder på bloggen :)

okej, härligt. jo de är kanon ;)

Jadå, det är bara bra här!

Hur är det själv? :)

SVAR: tack sötis!

ja, man får väl ha vilket löfte man vill! de flesta löften kan man ändå göra under hela året utan att ha det som just nyårslöfte.

Jag brukar inte ha nyårslöften. men jag ska försöka att inte äta så mycket godis mitt i veckan xD.

Jag håller med dig!:)

sweet=)

Stoppa godisätande och mer motion är väl dom 2 vanligaste löften som finns... Har inte satt några löfen den här gången, men jag kommer att få 20 min promenad till jobbet varje mrgon :)

SV:

Gör de d?:) hiih vilken färg vill du färga d?:)

Ja många har det löftet men det är bättre att försöka leva sunt istället och som du säger gå ut och gå ibland och så:P



/E

Jag håller med. Jag har inget speciellt nyårslöfte i år. Vill man saker kan man ju och borde göra dom endå, utan att ha det som löfte! ;)

super :D händer idag?

Tycker som dig! Jag har inga nyårslöften, men jag är ändå ute och går ibland x))<3

Hehe okey! :) Ja, nyårslöften är inget för mej :P

OKej vad roligt. ^^ :P

precis!

absolut :D

va gör du då? :)

Händer i morgon då? :)

kram

va gör du gummz..

Nästan alla har det

hejjsan !



Fin blogg du har & massor av fina bilder !



Tar du dom själv och isf med vilken sots kamera <3



KRAMISAR

jag har de som löfte ..

tror att sluta röka är det absolut populäraste nyårslöftet, har sagt det i tre fyra år nu och alla rökare jag känner med för den delen xD..

Åh, jag minns sådana smällare sedan jag var ung ;)

Himla fin bild med flygplanet! kolla gärna in min fotoblogg för inspiration!



kram

Japp, här har du en som fallit offer för just alla de uttjatade nyårslöftena. Träna, bli mer utåtriktad. .

Bestämde mej också för att bada naken i månskenet, springa uppför rulltrappor, ta springnota... det är sådana saker som aldrig blir gjorda men egentligen måste göras innan man blir gammal och rynkig, eller hur? :)



Ha en göttans fortsättning! Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback